فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

دانلود طرح توجیهی جایگاه سوخت CNG

دانلود طرح توجیهی جایگاه سوخت CNG
کارآفرینی طرح توجیهی جایگاه سوخت CNG
دانلود طرح توجیهی جایگاه سوخت CNG کارآفرینی طرح توجیهی جایگاه سوخت CNG
فرمت فایل: ورد
تعداد صفحات:14





  1. صنعت و فضای کلان اقتصادی
    1. پیرامون صنعت مورد نظر توضیح دهید:
مکانهای سوخت گیری CNGدر گذشته در کشور ما رونق فراوانی نداشته واز آنهااستقبال چندانی نمی شده است.ولی امروزه با گذشت زمان وپیشرفت توسعه حمل و نقل و اهمیت ان در جوامع بشری و زندگی انسان و همچنین کاهش بنزین به عنوان یک عضو اصلی در صنعت حمل و نقل بشر بر این فکر بوده است که از گاز به عنوان سوخت خودرو ها و سایر وسایل نقلیه عمومی و شخصی استفاده شود.
وضعیت هر یک از شاخص های ذیل را در صنعت مذکور مشخص نمایید:
  1. امکان ورود به صنعت:
امکان ورود به این صنعت نیاز به ریسک و سرمایه گذاری بالا داردو حداقل سرمایه اولی مورد نیاز آن یک قطعه زمین در مکانی مناسب میباشد.
  1. قدرت چانه زنی تامین کنندگان:
چون دولت تامین کننده مواد اولیه(گاز مورد نیاز) برای این جایگاه و سایر جایگاهها میباشد به همین دلیل قدرت چانه زنی تامین کنندگان در این کاریکسان میباشد
  1. قدرت چانه زنی مشتریان:
چون این کار هنوز خیلی زیاد نشده و رقبای ما کم وبخاطر اینکه
ما در مکان مناسب که محل تردد مشتریان می باشد مستقر هستیم در اولویت انتخاب های آنهاقرار می گیریم .
  1. شدت رقابت در صنعت:
با توجه به اینکه ورود به این کسب و کار آسان می باشد و متقاضیان ورود به این کسب و کار مورد حمایت دولت قرار می گیرندبه همین دلیل در آینده شدت رقابت زیاد می باشد ولی رقبای بالفعل ما در حال حاضر کم می باشند.
شدت رقابت در این صنعت با توجه به افزایش روز افزون نیاز به جایگاههای سوخت گیری CNGزیاد میباشد و هر کس با داشتن انگیزه و امکانات کافی برای ورود به این کار می تواند رقیب بالقوه ما باشد.
  1. امکان وجود کالاهای جانشین:
  2. برای این کارمیتوان کالاهای جانشینی از جمله: بنزین وانرژی خورشیدی وانرژی الکتریکی وهیدروژن و دوچرخه رامی توان نام برد.
  1. مهمترین معضل یا مشکلی که محصول یا شرکت شما قادر است در صنعت مرتفع نماید چیست؟
با توجه به توسعه استفاده از گاز CNGبه جای بنزین واینکه بنزین موجب بسیاری از آلودگی های هوا می باشد و با توجه به مصوبه های جدید دولت در خصوص گاز سوز شدن خودروهای جدید وقدیمی و هم چنین کم بودن تعداد این جایگاهها در سطح شهر ما با احداث یک جایگاه جدیدبسیاری ازمشکلات از قبیل: کم بودن تعداد این جایگاههاو آلودگی هوا که بخاطر وجود بنزین رخ می دهد را به حداقل می رسانیم وان شاءالله که بتوانیم در اینده با احداث جایگاههای سوخت گیری CNG بیشتری این مشکلات را به صفر برسانیم.

کارآفرینی طرح توجیهی جایگاه سوخت CNG  فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:14           صنعت و فضای کلان اقتصادی پیرامون صنعت مورد نظر توضیح دهید: مکانهای سوخت گیری CNG در گذشته در کشور ما رونق فراوانی نداشته واز آنهااستقبال چندانی نمی شده است.ولی امروزه با گذشت زمان وپیشرفت توسعه حمل و نقل و اهمیت ان در جوامع بشری و زندگی انسان و همچنین کاهش بنزین به عنوان یک عضو اصلی در ...

طرح توجیهی


دانلود طرح توجیهی


طرح توجیهی و کارآفرینی جایگاه سوخت CNG


کارآفرینی و طرح توجیهی جایگاه سوخت CNG


کارآفرینی جایگاه سوخت CNG


طرح توج

حل مشکل سریال گوشی A710F بدون باکس

حل مشکل سریال گوشی A710F بدون باکس
رام های کمیاب
حل مشکل سریال گوشی A710F بدون باکس با استفاده از این فایل بدون باکس مشکل Null imei گوشی A710F را برطرف نمائید.این فایل تست شده و بدون مشکل می باشد.

   با استفاده از این فایل بدون باکس مشکل Null imei  گوشی A710F را برطرف نمائید. این فایل تست شده و بدون مشکل می باشد.     ...

رام اندروید

آموزش کامل و فارسی برنامه نویسی bascom

آموزش کامل و فارسی برنامه نویسی bascom
سریع , ارزان , مطمئن با فروشگاه نت آنلاین
آموزش کامل و فارسی برنامه نویسی bascom از زبان های برنامه نویسی بیسیک (BASIC) و سی (C) برای برنامه نویسی میکرو کنترلرها استفاده می شود که هر کدام از این زبان ها نیز کامپایلر مخصوص به خود را دارا می باشند. کامپایلر BASCOM-AVR 2.0.7.3 برای برنامه نویسی میکروکنترلرهای Avr به زبان بیسیک میباشد. نرم افزار BascomAVR یکی از قوی ترین نرم افزار های کامپایلری است که برای میکرو کنترلر ها ارائه شده است این نرم افزار که در واقع از زبان برنامه نویسی BASIC استفاده می کند قابلیت های زیادی از ابتدای برنامه نویسی و کامپایل و تولید فایل HEX تا پروگرام کردن برنامه بر روی میکرو داراست. در این ورژن از BASCOM-AVR 2.0.7.6 پشتیبانی برای میکرو کنترلر سری XMEGA اضافه شده است و همچنین پشتیبانی از پروگرامر های بیشتری برای ارتباط مستقیم با بسکام فراهم شده است . در این نسخه پشتیبانی کامل ورسمی از میکروکنترلر های سری xmega و اضافه شدن کتابخانه و دستورات مورد نیاز جهت استفاده از این میکروکنترلر ها، از جمله دستورات مربوط به مبدل دیجیتال به آنالوگ dac می باشد.

فایل پاور پوینت آموزش سریع و آسان و به زبان فارسی نرم افزار BASCOM در 154 اسلاید از زبان های برنامه نویسی بیسیک (BASIC) و سی (C) برای برنامه نویسی میکرو کنترلرها استفاده می شود که هر کدام از این زبان ها نیز کامپایلر مخصوص به خود را دارا می باشند. کامپایلر BASCOM-AVR 2.0.7.3  برای برنامه نویسی میکروکنترلرهای Avr به زبان بیسیک میباشد. نرم افزار BascomAVR یکی از قوی ترین نرم افزار های ...

BASCOM

تربیت و نگهداری از گربه نویسنده دکتر حمیدرضا صداقت فر

تربیت و نگهداری از گربه نویسنده دکتر حمیدرضا صداقت فر
دانلود فایل و مطلب آموزش بهداشت پرورش و تربیت گربه نگهداری گربه در آپارتمان و آموزش توالت و دستشویی رفتن و ادرار و مدفوع کردن به گربه
تربیت و نگهداری از گربه نویسنده دکتر حمیدرضا صداقت فر تربیت و نگهداری از گربه نویسنده دکتر حمیدرضا صداقت فر
تقریبا تمام دوست داران گربه ها و کسانیکه با گربه ها زندگی می کنند ، کم و بیش با مشکل و معضل آموزش
گربه های خود دست و پنجه نرم می کنند. بعضی صرفاً مسائل ابتدایی مثل استفاده از ظرف بستر )ظرف خاک(
را به گربه ی خود آموزش می دهند و برخی ، یک قدم فراتر رفته و ابعاد آموزش یا تربیت گربه ی خود را
افزایش می دهند و .............
فایل آموزش تربیت و نگهداری گربه شامل مطالب آموزشی زیر می باشد:
تنبیه بدنی و پرخاشگری با گربه
آموزش توالت کردن به گربه
مراقبت از گوش و نظافت گوش گربه ها
رفتار تهاجمی در گربه ها
ولگردی گربه ها
نحوه برخورد با گربه خانگی
رفتار گربه با سایر حیوانات
نگهداری گربه در آپارتمان
مزایای نگه داشتن گربه در آپارتمان و داخل خانه و ..........

شامل 22 صفحه فایلpdf
جهت دانلود فایل آموزشی تربیت و نگهداری از گربه نوشته دکتر صداقت فر در انتهای صفحه پس از وارد کردن ایمیل و شماره تماس گزینه پرداخت و دانلود را انتخاب کنید.
پس از اتصال به درگاه امن بانکی شما تنها با پرداخت1900 تومان قادر به دانلود فایل خواهید بود.
پس از پرداخت وجه شما قادر به دانلود خواهید شد. همچنین فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد.
در صورت بروز هرگونه مشکل با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

          تربیت و نگهداری از گربه نویسنده دکتر حمیدرضا صداقت فر تقریبا تمام دوست داران گربه ها و کسانیکه با گربه ها زندگی می کنند ، کم و بیش با مشکل و معضل آموزش گربه های خود دست و پنجه نرم می کنند. بعضی صرفاً مسائل ابتدایی مثل استفاده از ظرف بستر )ظرف خاک( را به گربه ی خود آموزش می دهند و برخی ، یک قدم فراتر رفته و ابعاد آموزش یا تربیت گربه ی خود را افزایش می دهند و ... ...

گربه


آموزش گربه


تربیت گربه


آموزش توالت به گربه


آموزش دستشویی رفتن به گربه


نگهداری گربه


نگهداری گربه در آپارتمان


رفتار گربه ها


بهداش

دانلود پاورپوینت دستگاه گوارش

دانلود پاورپوینت دستگاه گوارش
دانلود پاورپوینت دستگاه گوارش
دانلود پاورپوینت دستگاه گوارش -امتداد از دهان تا مقعد
-هفت متر طول 23-26 پا = 690-780
-شامل لولهٔ گوارشی و غده های گوارشی
-غدد گوارشی شامل غده های بزاقی، غده های دیوارهٔ معده و روده، پانکرآس و کبد است.
-لولهٔ گوارشی شامل :دهان، حلق، سرخ نای (مِری)، معده، رودهٔ باریک، رودهٔ بزرگ و راست روده می شود.
-هر چیزی که وارد معده می شود با آنزیم های درون معده مخلوط می گردد تا با اجزا ساده تری تجزیه شود. سپس این مخلوط از معده خارج شده و به روده ها می رود تا از آنجا , مواد غذایی تجزیه شده جذب جریان خون شوند.
اجزا غذایی که جذب نمی شوند از بدن دفع می گردند. (از طریق مدفوع).

-امتداد از دهان تا مقعد -هفت متر طول          23-26 پا = 690-780 -شامل لولهٔ گوارشی و غده‌های گوارشی -غدد گوارشی شامل غده‌های بزاقی، غده‌های دیوارهٔ معده و روده ، پانکرآس و کبد است.  -لولهٔ گوارشی شامل :دهان ، حلق ، سرخ ‌ نای (مِری)، معده ، رودهٔ باریک، رودهٔ بزرگ و راست ‌ روده می‌شود.  -هر چیزی که وارد ...

دانلود پاورپوینت دستگاه گوارش

دانلود مقاله فارسی با اسلاید آماده— امنیت و استاندارد سازی داده های بزرگ یا بیگ دیتا– Big Data Security

دانلود مقاله فارسی با اسلاید آماده— امنیت و استاندارد سازی داده های بزرگ یا بیگ دیتا– Big Data Security
معرفی, مشاوره, ترجمه و فروش مقالات و پایان نامه های رشته کامپیوتر
دانلود مقاله فارسی با اسلاید آماده— امنیت و استاندارد سازی داده های بزرگ یا بیگ دیتا– Big Data Security  

نوع مطلب: مقاله کنفرانس
عنوان مقاله: نگاهی کلان به موضوع کلان داده ها از بعد امنیت و استانداردسازی
زبان مقاله: فارسی
قالب مطلب: پی دی اف (PDF)
تعداد صفحات: 9 صفحه دو ستونی
سال انتشار: دی ماه 1393
محل انتشار: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، همایش داده های عظیم
اسلایدهای این مقاله با کیفیت عالی، به زبان فارسی و در 15 اسلاید برای دانلود قرار داده شده اند.
 
چکیده
زمانی چالش دولت ها و شرکت های صاحب فناوری دستیابی به سرعت و توان بالا در انجام محاسبات بود تا بتوانند پیشتازی خود را در عرصه فناوری اطلاعات حفظ کنند. پس از آن مباحث مرتبط با شبکه های مقیاس بالا مطرح شدند و امروزه با رشد نمایی حجم داده و اطلاعات، دستیابی به فناوری های مرتبط با حجم زیاد داده نیز به عرصه رقابت افزوده شده است. به همین دلیل، سرمایه گذاری های عظیمی در این سه حوزه در برنامه های کلان دولت ها و شرکت ها مشاهده میشود تا بتوانند توان رقابتی بیشتری در عرصه علم و فناوری بدست آورند. از جمله حوزه های راهبری در هر یک از فناوری ها، مباحث مربوط به استانداردسازی و امنیت می باشد تا مجموعه های صاحب فناوری بتوانند تسلط و پیشتازی خود را بر روی فناوری حفظ کنند. بنابراین در این مقاله سعی میکنیم در ابتدا نگاهی داشته باشیم به برنامه ریزی های کلانی که در موضوع کلان داده صورت گرفته است که بطور خاص در حوزه های امنیتی و نیز استاندارد سازی تاکید بیشتری شده است. سپس مجموعه اقداماتی که برای برنامه ریزی راهبردی در این حوزه لازم است که در کشور صورت پذیرد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
واژه های کلیدی: استاندارد سازی، امنیت، کلان داده، داده باز، دولت باز، سیاست گذاری، برنامه ریزی راهبردی
 
چالش مطرح‌شده
  1. آیا باید در حوزه استانداردسازی و برنامه‌ریز در حوزه کلان داده از آنجایی که دنیا شروع کرده ما هم باید شروع کنیم؟ یا منتظر شویم که کارشان تمام شود و ما استفاده کنیم و یا کار دیگر ای باید انجام داد؟
برای برنامه‌ریزی در این حوزه در کلان داده کارکنیم یا بر روی ریشه آن که همان فناوری‌هایی که تولید داده می‌کنند یا حتی با توجه به ذهن انسان عکس‌العمل را شناسایی می‌کنند؟ کدام یکی اولویت دارند و کجا باید برنامه‌ریزی انجام داد؟
  1. برای برنامه‌ریزی برای سیاست‌گذاری کلان چگونه به آن نگاه کنیم؟
راه‌حل‌های ارائه‌شده برای چالش مطرح‌شده
  1. به منظور پاسخ به چالش اول نیاز به بررسی الگوی حرکت به سمت داده عظیم وجود دارد. بررسی چگونگی رشد این فناوری و ختم شدن به داده‌های عظیم
    • بررسی منحنی گارتنر بر اساس فناوری ها از نظر بلوغ در طول زمان به صورت مستمر. به این صورت که فناوری از مرحله پیش از بلوغ و پیش از انتظارات تا مرحله پس از بلوغ و رسیدن به رشد مورد بررسی قرار می‌گیرد
    • سه نقطه اصلی در این منحنی وجود دارد (پیش فعال، فعال و منفعل)
    • بخش پیش فعال مربوط به فناوری‌های جدید است که در آن فناوری معرفی می‌شود. بیشتر توسط صاحبان فناوری انجام می‌شود.
    • فعال که دنباله روی فناوری‌های جدید و فناوری‌هایی هستند که جزو مسائل روز هستند و روی این مورد کار می‌کنند
    • مانند بخش فعال هزینه‌ای برای دنبال رو بودن نمی‌کنند و از فناوری‌هایی که در بازار ثابت‌شده و جاافتاده استفاده می‌کنند. نسبت به بخش قبلی هزینه کمتری پرداخت می‌کنند.
    • دو مورد آخر راهبُرد (Wait & see) استفاده می‌کنند و در هر صورت دنباله روی صاحبان فناوری هستند.
  2. به منظور پاسخ به چالش مطرح‌شده دوم مدلی ارائه می‌شود به این صورت که در آن زندگی فیزیکی با زندگی دیجیتال مقایسه می‌شود.
    • هر حوزه مسائل خاص خود را دارد. در برابر حوزه هویت فردی در زندگی فیزیکی، در سمت دیجیتال دو قسمت پس خوان و پیش خوان قرار دارد. در بخش پیشخوان سرویس‌ها و کاربردهایی قرار دارند که انسان با آن‌ها مستقیماً در تعامل است. در بخش پس خوان فناوری‌های بنیادی بر منبتی محاسبات، ذخیره‌سازی و ارتباطات که هسته رایانشی را برای ارائه سرویس تشکیل می‌دهند.
    • خالق قسمت فیزیکی خداست و خالق قسمت دیجیتال انسان است. همان طور که خدا در محدوده‌ای که خلق کرده کنترل دارد، انسان هم در محدوده. این نظارت به وسیله مکانیزم‌های مختلف مانند صاحب فناوری بودن و وضع کردن استانداردها (مجوزها، الگوهای طراحی، ایجاد چهارچوب) ایجاد می‌کند.
    • در نتیجه خطر بزرگی وجود دارد برای بخش‌های فعال و منفعل که دنباله روی بخش اول هستند.
  3. با بررسی و نظارت بر روی نیازهای و واسط‌ها، محتوا و بخش‌های پس خوان و پیشخوان به صورت مستمر می‌توان به ریسک‌های در این حوزه پی برده و مطابق آن برنامه‌ریزی و عکس‌العمل مناسب را انجام داد.
نکات کاربردی این ارائه
  • ترجمه‌های زیادی برای Bigdata وجود دارد. مانند بزرگ داده / داده‌های عظیم / حجیم داده / داده انبوه / کلان داده
  1. فرآیند جهانی برای استانداردسازی در حوزه کلان داده و کارگروه‌های این حوزه:
    • تشکیل کارگروه
    • تدوین تعاریف مشترک و واحد از کلان داده
    • تهیه یک تاکسونومی (بیان ارتباط بین مفاهیم مختلف و دسته‌بندی کردن فناوری ها به حوزه‌ها و اجزای مختلف)
    • تهیه نیازمندی‌های فنی و غیر فنی
    • تهیه نیازمندی‌های امنیتی
    • تهیه یک معماری مرجع فناوری
    • تهیه یک معماری مرجع امنیتی
    • تهیه نقشه راه فناوری
  2. دنیای انبوهی از داده‌ها و اطلاعات وجود دارد و رشد داده‌ها وجود دارند. حال نیاز به به‌کارگیری از داده در حوزه‌های مختلف (مانند کسب‌وکار، سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری کلان، باز تولید فناوری (شتاب دادن به رشد فناوری (این خود یکی از مسائل مطرح است که چگونه از داده استفاده کنیم و به رشد فناوری‌های موجود شتاب دهیم))) داریم.
  3. کلان برنامه دولت آمریکا که برنامه فناوری اطلاعات تمامی آژانس‌ها را هماهنگ و مدیریت می‌کند. هدف آن حفظ پیشوا بودن ایالات‌متحده آمریکا به‌طور مستمر در فناوری اطلاعات است. هر بعد فیزیکی که نیاز هست که بر روی آن‌ها کارکنیم نیز برنامه‌ریزی شده است.
  4. پروژه‌های سطح کلان به منظور پردازش و آنالیز بر روی اطلاعات توسط صاحبان فناوری:
    • مرکز داده یوتا
    • پروژه openhub (تحلیل کار پروژه‌های Github)
    • پروژه های Darpa
      • XData
      • Big Mechanism
بحث‌های پیرامونی و نظر حضار و اساتید
  1. در زمینه داده‌های عظیم چه متولی و تصمیم گیرنده‌ای وجود دارد؟
    • متولی خاصی وجود ندارد و این همایش آغاز راه هست.
  2. ارائه‌دهنده در چه حوزه‌هایی از داده‌های عظیم فعالیت داشته است؟
    • در زمینه داده عظیم در 3 حوزه کار انجام‌شده:
    • دانشگاهی و دانشگاهی
    • ورود به صنعت و تولید محصول بر اساس دانش بومی
    • فرهنگ‌سازی و مباحث بهبود اکوسیستم تحت عنوان جامعه آزاد رأیانش ابری
 
 
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مدیریت فناوری در سطح کلان
مروری بر ادبیات کلان داده
برنامه های کلان در حوزه کلان داده
مدل سیاست گذاری در سطح کلان
استانداردسازی در حوزه کلان داده
فعالیت های انجام شده در NIST
بررسی چند پروژه کلان
داده باز
رایانش ابری
تنظیم مقررات (رگولاتوری)
بحث و نتیجه گیری
مراجع
 
توجه: فایل پی دی اف این مقاله قابل ویرایش و کپی برداری نیست.
 
 
کلمات کلیدی:
مقاله داده های بزرگ، مقاله داده های عظیم، مقاله بیگ دیتا، مقاله داده های کلان، مقاله کلان داده ها، امنیت در داده های بزرگ، استاندارد سازی داده های بزرگ، رگولاتوری داده های بزرگ، تنظیم مقررات کلان داده ها، دیتابیس در داده های بزرگ، پایگاه داده ابری، چالش های امینی داده های عظیم، ابر دیتابیس، پایگاه داده ها در محاسبات ابری، سمینار داده های بزرگ، سمینار محاسبات ابری، سمینار کارشناسی ارشد، گزارش سمینار ارشد، پایان نامه رایانش ابری، پایان نامه امنیت محاسبات ابری، مقاله فارسی امنیت رایانش ابری، مقاله فارسی امنیت محاسبات ابری، مقاله جدید رایانش ابری، مقاله جدید امنیت محاسبات ابری، مقاله 94 محاسبات ابری، مقاله 94 رایانش ابری، معماری رایانش ابری سازمان، معماری محاسبات ابری، مدل مرجع امنیتی رایانش ابری، رایانش ابری خصوصی، مقاله 2015 کامپیوتر، مقاله 2015 رشته کامپیوتر، مقاله انگلیسی 2015، مقاله رشته کامپیوتر، امنیت رایانش ابری، امنیت محاسبات ابری، امنیت در رایانش ابری، امنیت در محاسبات ابری، محاسبات ابری موبایل، رایانش ابری موبایل، چالش های امنیتی رایانش ابری، چالش های امنیتی محاسبات ابری، امنیت رایانش ابری موبایل، چالش های امنیتی رایانش ابری سیار، چارچوب امنیت در ابر، چهارچوب امنیت در رایانش ابری، مقاله رایانش ابری، مقاله محاسبات ابری، مقاله جدید کامپیوتر، زمانبندی رایانش ابری، کلود، شبیه سازی رایانش ابری، مقاله 2015 ترجمه شده، مقاله انگلیسی ترجمه شده، مقاله کامپیوتر ترجمه شده، مقاله رایانش ابری ترجمه شده، مقاله ترجمه شده جدید رایانش ابری، مقاله ترجمه شده جدید محاسبات ابری، مقاله با ترجمه، مقاله ISI با ترجمه، اختصاص ماشین های مجازی، الگوریتم های زمانبندی ابری، vm ، ، مجازی سازی، 2015 Article, ISI Article, Big Data Security Challenges, in cloud computing, Cloud Database
 
پس از خرید از درگاه امن بانکی لینک دانلود در اختیار شما قرار میگیرد و همچنین به آدرس ایمیل شما فرستاده میشود.
 
تماس با ما برای راهنمایی، درخواست مقالات و پایان نامه ها و یا ترجمه تخصصی با آدرس ایمیل:
IRTopArticle@gmail.com
 
شماره تماس ما در نرم افزار واتس آپ:
+98 921 764 6825
شماره تماس ما در نرم افزار تلگرام:
+98 921 764 6825 
شناسه ما در تلگرام:
@TopArticle 
 
 توجه: اگر کارت بانکی شما رمز دوم ندارد، در خرید الکترونیکی به مشکل برخورد کردید و یا به هر دلیلی تمایل به پرداخت الکترونیکی ندارید با ما تماس بگیرید تا راههای دیگری برای پرداخت به شما پیشنهاد کنیم.
 

  نوع مطلب: مقاله کنفرانس عنوان مقاله: نگاهی کلان به موضوع کلان داده ها از بعد امنیت و استانداردسازی زبان مقاله: فارسی قالب مطلب: پی دی اف ( PDF ) تعداد صفحات: 9 صفحه دو ستونی سال انتشار: دی ماه 1393 محل انتشار: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، همایش داده های عظیم اسلایدهای این مقاله با کیفیت عالی، به زبان فارسی و در 15 اسلاید برای دانلود قرار داده شده اند.   چکیده زمانی چالش دولت ها ...

پایان نامه ارشد کامپیوتر


مقاله انگلیسی رشته کامپیوتر


دانلود مقاله رشته کامپیوتر


مقاله کامپیوتر


الگوریتم موازی


توازن بار در محاسبات ابری


امنیت شبکه


دانلود مقاله 2015 کامپیوتر


مقاله 2014 کامپیوتر


رایانش ابری

T900-mainboard-v2.0 2014-04-29 jtx

T900-mainboard-v2.0 2014-04-29 jtx
T900 mainboard v2.0 2014 04 29 jtx
T900-mainboard-v2.0 2014-04-29 jtx T900-mainboard-v2.0 2014-04-29 jtx
cpu:A23
با لینک مستقیم و پرسرعت
تست شده وسالم
حل مشکل تاچ
حل مشکل هنگ رو لگو

دانلود فیلم فلش فایل (تست فایل)



T900-mainboard-v2.0 2014-04-29 jtx  cpu:A23 با لینک مستقیم و پرسرعت   تست شده وسالم حل مشکل تاچ  حل مشکل هنگ رو لگو    دانلود فیلم فلش فایل (تست فایل)     ...

T900 mainboard v2


0 2014 04 29 jtx

دانلود فایل GIS کاربری اراضی استان همدان

دانلود فایل GIS کاربری اراضی استان همدان
دانلود شیپ فایل (shapefile) نقشه کاربری اراضی استان همدان
دانلود فایل GIS کاربری اراضی استان همدان نقشه کاربری اراضی (Land use map) یا در برخی منابع نقشه پوشش اراضی (Land cover map) یکی از لایه های اطلاعاتی-جغرافیایی مهم در تحقیقات علوم طبیعی (منابع طبیعی، علوم کشاورزی، جغرافیا، شهرسازی و ..) می باشد. نقشه کاربری اراضی به عنوان نقشه پایه در بسیاری از مطالعات مورد استفاده محققان و کارشناسان قرار می گیرد.

فایل موجود نقشه کاربری اراضی استان همدان می باشد که در فرمت شیپ فایل (Shapefile) ارائه می شود. اهمیت فرمت شیپ فایل برای محققان این است که محقق و کارشناس فنی به راحتی می تواند تحلیل های فضایی را در نرم افزارهای تحلیل داده های جغرافیایی مانند ArcGIS انجام دهند. این فایل شامل شیپ فایل نقشه کاربری/پوشش اراضی ان استان می باشد که دارای نوع کاربری، تیپ کاربری ا اراضی و پوشش اراضی می باشد. محقق می تواند مساحت هر پلی گون را در قسمت اطلاعات توصیفی این فایل محاسبه نماید.
این نقشه بر اساس اطلاعات تصاویر ماهواره ای و بررسی های دقیق زمینی تهیه گردیده است و دارای دقت بسیار زیاد می باشد. از این رو اگر محقق قصد داشته باشد که قسمتی از این استان مثلا شهرستان خاص و یا دهستان خاصی را مورد مطالعه قرار دهد به راحتی می تواند در نرم افزار ArcGIS محدوده مورد نظر را کلیپ کرده و برش نماید و سپس استفاده کند. این فایل نیاز به هیچ گونه ویرایشی ندارد و همچنین مختصات جغرافیایی ان به درستی تعریف گردیده است از این جهت محقق به سهولت می تواند در تحلیل های فضایی-جغرافیای در ارتباط با دیگر لایه های جی ای اسی (GIS) عملیات های مختلف جغرافیایی را انجام دهد.


 نقشه کاربری اراضی ( Land use map ) یا در برخی منابع نقشه پوشش اراضی ( Land cover map ) یکی از لایه های اطلاعاتی-جغرافیایی مهم در تحقیقات علوم طبیعی (منابع طبیعی، علوم کشاورزی، جغرافیا، شهرسازی و ..) می باشد. نقشه کاربری اراضی به عنوان نقشه پایه در بسیاری از مطالعات مورد استفاده محققان و کارشناسان قرار می گیرد.   فایل موجود نقشه کاربری اراضی استان همدان می باشد که در فرمت شیپ فایل ( ...

دانلود رایگان شیپ فایل نقشه کاربری اراضی همدان


دانلود پوشش اراضی استان همدان


دانلود لایه جی ای اسی (GIS) کاربری اراضی همدان


دانلود نقشه جی

دانلود نقشه زمین شناسی ورقه سنندج همراه با گزارش زمین شناسی در 1:100000

دانلود نقشه زمین شناسی ورقه سنندج همراه با گزارش زمین شناسی در 1:100000
دانلود نقشه زمین شناسی ورقه سنندج همراه با گزارش زمین شناسی در 1:100000
دانلود نقشه زمین شناسی ورقه سنندج همراه با گزارش زمین شناسی در 1:100000 در اینجا نقشه زمین شناسی ورقه سنندج در مقیاس 1:100000 همراه با گزارش زمین شناسی ارئه شده است.
محققان به منظور سهولت در تفسیر زمین شناسی منطقه می توانند از قسمت گزارش ورقه که حاوی اطلاعات مفیدی در مورد شرایط جغرافیایی، چینه شناسی و سنگ شناسی و اطلاعات مفید در مورد نقشه زمین شناسی استفاده نمایند.


در اینجا نقشه زمین شناسی ورقه سنندج در مقیاس 1:100000 همراه با گزارش زمین شناسی ارئه شده است. محققان به منظور سهولت در تفسیر زمین شناسی منطقه می توانند از قسمت گزارش ورقه که حاوی اطلاعات مفیدی در مورد شرایط جغرافیایی، چینه شناسی و سنگ شناسی و اطلاعات مفید در مورد نقشه زمین شناسی استفاده نمایند.   ...

نقشه زمین شناسی


گزارش زمین شناسی سنندج


ورقه زمین شناسی


گزارش نقشه زمین شناسی سنندج

پرسشنامه پیشرفت تحصیلی

پرسشنامه پیشرفت تحصیلی
دانلود پرسشنامه پیشرفت تحصیلی
پرسشنامه پیشرفت تحصیلی پرسشنامه پیشرفت تحصیلی شامل 49 سوال با مقیاس پنج درجه ای لیکرت می باشدکه پایایی آن در تحقیقات قبلی برابرجدول زیر می باشد.

ردیف
پرسشنامه
میزان آلفای بدست آمده
1
پیشرفت تحصیلی
86/0

پرسشنامه پیشرفت تحصیلی  شامل 49 سوال با مقیاس پنج درجه ای لیکرت می باشدکه پایایی آن در تحقیقات قبلی برابرجدول زیر می باشد. ردیف پرسشنامه میزان آلفای بدست آمده 1 پیشرفت تحصیلی 86/0 ...

دانلود، پرسشنامه، پیشرفت تحصیلی