فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

(آشنایی با لمپس) شبیه سازی بدست آوردن ثابت شبکه و انرژی بستگی (Cohesive Energy) برای آلومینیوم به کمک لمپس LAMMPS

(آشنایی با لمپس) شبیه سازی بدست آوردن ثابت شبکه و انرژی بستگی (Cohesive Energy) برای آلومینیوم به کمک لمپس LAMMPS
در این آموزش تصویری و به زبان فارسی نرم افزار لمپس LAMMPS انرژی بستگی و ثابت شبکه آلومینیوم محاسبه شده است
(آشنایی با لمپس) شبیه سازی بدست آوردن ثابت شبکه و انرژی بستگی (Cohesive Energy) برای آلومینیوم به کمک لمپس LAMMPS (آموزش LAMMPS) در این آموزش تصویری عنصر آلومینیوم در یک شبکه با ثابت شبکه دلخواه شبیه سازی می شود. سپس با استفاده از دستورات minimize و fix box/relax انرژی سیستم را به کمینه حالت می رسانیم سپس ثابت شبکه Lattice Constant و انرژی بستگی Cohesive Energy را بدست می آوریم. مدت آموزش در حدود ۳۵ دقیقه است. تاریخ انتشار ۹۵/۳/۳۱

(آموزش LAMMPS) در این آموزش تصویری عنصر آلومینیوم در یک شبکه با ثابت شبکه دلخواه شبیه سازی می شود. سپس با استفاده از دستورات minimize  و fix   box/relax انرژی سیستم را به کمینه حالت می رسانیم سپس ثابت شبکه Lattice Constant و انرژی بستگی Cohesive Energy را بدست می آوریم. مدت آموزش در حدود ۳۵ دقیقه است. تاریخ انتشار ۹۵/۳/۳۱ ...

شبیه سازی دینامیک مولکولی با لمپس


LAMMPS


molecular dynamics


انرژی بستگی


cohesive energy


lattice constant


ثابت شبکه

دانلود پاورپوینت روش قوم نگاری (مردم نگاری) در تحقیق

دانلود پاورپوینت روش قوم نگاری (مردم نگاری) در تحقیق
دانلود پاورپوینت روش قوم نگاری (مردم نگاری) در تحقیق
دانلود پاورپوینت روش قوم نگاری (مردم نگاری) در تحقیق این پاورپوینت شامل 16 اسلاید از مبحث قوم نگاری یا مردمنگاری در تحقیق می باشد. این محصول هم اکنون با پرداخت تنها 2000 تومان قابل دانلود خواهد بود.

این پاورپوینت شامل 16 اسلاید از مبحث قوم نگاری یا مردمنگاری در تحقیق می باشد. این محصول هم اکنون با پرداخت تنها 2000 تومان قابل دانلود خواهد بود. ...

دانلود پاورپوینت روش قوم نگاری (مردم نگاری) در تحقیق


قوم نگاری


مردم نگاری


روش تحقیق


روش تحقیق قوم نگاری


روش تحقیق مردم نگاری


پاورپوینت قوم نگ

گزارش تخصصی دبیر ورزش و:برطرف کردن پرخاشگری در دانش آموزان از راه ورزش

گزارش تخصصی دبیر ورزش و:برطرف کردن پرخاشگری در دانش آموزان از راه ورزش
گزارش تخصصی,دبیر,ورزش, تربیت بدنی
گزارش تخصصی دبیر ورزش و:برطرف کردن پرخاشگری در دانش آموزان از راه ورزش پژوهشی که در مقابل شماست برای برطرف کردن پرخاشگری در دانش آموزان از راه ورزش تنظیم گردیده است برای رفع این مشکل به جمع آوری اطلاعات و شواهد از راههای مختلف از جمله همکاری از همکاران ، خانواده ها ، مسئولین و مشاور و ورزشهای مختلف پرداختم پس از بررسی راههای مختلف راه مناسب را انتخاب و در مدرسه اجرا کردم . در مدتی که مشغول به تدریس بودم ، همواره دوست داشتم ، در کنار تربیت بدنی دانش آموزانی عاری از هر گونه مشکل اخلاقی داشته باشم و به بهداشت روانی و ایجاد محیطی سالم و پر نشاط و به دور از عوامل مختلفی که باعث ایجاد اختلال در روند کارم می شدند توجه داشتم و با استفاده از روشهای مؤثر و مفید به رفع عوامل مشکل زا پرداخته ام در اینجا نیز در کلاس با مشکلی رو به رو شده ام که باعث ایجاد اختلال و بی نظمی و ناآرامی در کلاس و مزاحمت جهت ادامه کارم شده است که آن مشکل وجود یک نفر دانش آموز پرخاشگر در کلاسم بود که در زنگ ورزش خیلی کارم را سخت کرده بود در نتیجه تصمیم به رفع این مشکل و تغییر در وضعیت نامطلوبی که در کلاس به وجود آمده بود گرفتم . در ابتدا در وقتهای آزاد بصورت شخصی و صمیمانه با او گفتگو کرده و سعی در شناخت رفتارش کردم و دریافتم که ریشه اصلی پرخاشگری و استرس در خانواده است چون خانواده ای بودند که کاری به ورزش نداشتند و شغل پدر و ارتباط عاطفی والدین با فرزند تأثیر معنی داری بر وضعیت پرخاشگری و باورهای هنجاری دانش آموز درباره پرخاشگری داشت . پس از مشورت با دیگر دبیران و اطلاع از اتفاق نظر آنان با بنده جلسات خصوصی با حضور مدیر مدرسه و ولی دانش آموز برگزار شد که طی این مذاکرات ارتباط پرخاشگری با دیگر عوامل و نتایج پرخاشگری و رفتار فرد پرخاشگر و عوامل تقویت کننده و بازدارنده این رفتار مشخص شد . سپس به جمع آوری اطلاعات از طرق مختلف مطالعه کتاب های تربیت بدنی ، مجلات زیور ورزش ، صحبت با متخصصین و صحبت با دبیران تربیت بدنی و دیگر دبیران این دانش آموز پرداخته و این اطلاعات را تجربه و تحلیل نموده و انواع پرخاشگری و اصول درمان آن و روشهای درمان با انواع ورزشها و عوامل مرتبط با آن را مشخص کردم . و مهمترین عامل مرتبط را که همانا فقر عاطفی خانواده و توجه نکردن به وضعیت بدنی بچه ها و بی توجهی به ورزش و سلامتی بوده از میان آنها مشخص کرده و سعی در کاهش و حذف عامل کرده و کاهش قابل توجه رفتار پرخاشگرانه را ملاحظه کردم جهت اطمینان حاصل کردن از روش کار مرتب با خانواده و دبیران در ارتباط بوده و از نتیجه کار مطمئن شدم نواقص کار را برطرف کرده و نتایج را مشخص و در پایان تحقیق آوردم امید است که با تلاش و سعی در این زمینه توانسته باشم نشاط و شادابی را در این دانش آموز به ارمغان آورده و خانواده ای را شاد و مسرور کرده باشم و امیدوارم توانسته باشم با کمک گرفتن از اولیاء با توجه به سال حماسه ی سیاسی و حماسه اقتصادی بتوانم پرخاشگری را کم کرده تا نه به جامعه و نه به خانواده ضربه ی اقتصادی و روحی و روانی وارد نشود . امام (ره ) فرموده است : & مملکت ما همانطور که به علما و دانشمندان احتیاج دارد به شما ورزشکاران نیز نیاز دارد &

این گزارش در 20 صفحه به صورت وورد و قابل ویرایش می باشد. چکیده پژوهشی که در مقابل شماست برای برطرف کردن پرخاشگری در دانش آموزان از راه ورزش تنظیم گردیده است برای رفع این مشکل به جمع آوری اطلاعات و شواهد از راههای مختلف از جمله همکاری از همکاران ، خانواده ها ، مسئولین و مشاور و ورزشهای مختلف پرداختم پس از بررسی راههای مختلف راه مناسب را انتخاب و در مدرسه اجرا کردم . در مدتی که مشغول  به ت ...

گزارش تخصصی


دبیر


ورزش


تربیت بدنی

اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی چگونه توانستم دانش آموزان پایه آموزشگاه را به درس تعلیمات اجتماعی علاقه مند سازم؟

اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی چگونه توانستم دانش آموزان پایه آموزشگاه را به درس تعلیمات اجتماعی علاقه مند سازم؟
دانلوداقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی چگونه توانستم دانش آموزان پایه آموزشگاه را به درس تعلیمات اجتماعی علاقه مند سازم بافرمت ورد وقابل
اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی چگونه توانستم دانش آموزان پایه آموزشگاه را به درس تعلیمات اجتماعی علاقه مند سازم؟ دانلوداقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی چگونه توانستم دانش آموزان پایه آموزشگاه را به درس تعلیمات اجتماعی علاقه مند سازم بافرمت ورد وقابل ویرایش
اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد
چکیده
انسانها امروزه در ارتباط تنگاتنگ با یکدیگر زندگی می کنند . و این ارتباطات طوری فواصل مکانی و زمانی را در نوردیده که از دنیا به عنوان دهکده جهانی ذکر می شود. انسانها باید قادر باشند که روابط دوستی با یکدیگر برقرار نمایند ، حداقل این ارتباط رابطه ی انسانی است که پیرامون افراد صورت می گیرد. و روابط انسانی عبارت است از: برقراری ارتباط انسانی با افراد از طریق پذیرفتن وجود ، شخصیت وویژگی افراد با تمام تفاوتهای آنان. شناخت کودک از محیط، ایجاد ارتباط با محیط از بدو تولد آغاز می شود و خانواده به عنوان اوّلین مکان برای اجتماعی کردن کودک محسوب می شود. مدرسه بعد از خانه سعی دارد که به صورت منطقی و منظم فرد را اجتماعی کند. برای این امر از دو طریق عمل می نماید. اوّل این که کودک با ورود به مدرسه باید بداند که وارد جامعه ی بزرگی شده است که دارای قوانین خاص خودش می باشد و او ملزم است که با رعایت این اصول و قوانین با افراد مخاطب خود ارتباط برقرار کند. در مرحله ی دوم دروسی در ارتباط با اجتماعی نمودن دانش آموزان در نظر گرفته شده که سعی دارد کودک درک درستی از جامعه و مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی داشته باشد. وبتواند با کسب مهارتهای لازم اجتماعی جایگاه مناسبی برای خود به عنوان یک فرد مسئول پیدا نماید اینجانب …. در اقدام پژوهی فوق الذکر تصمیم گرفتم دانش آموزان پایه … آموزشگاه …. را به درس تعلیمات اجتماعی علاقه مند نمایم.
بیان مسأله
اینجانب … آموزگار پایه …. آموزشگاه …. شهرستان … هستم. و مدت … سال و .. ماه است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم دانش آموزان این مدرسه دارای علاقه زیاد به تحصیل هستند و با اشتیاق وارد کلاس می شوند و من هم با چنین دانش آموزانی می توانم از روش های مختلف تدریس استفاده کنم و در کار خود موفق هم هستم.در ابتدای سال تحصیلی مدیر محترم جلسه ی شورای آموزگاران را تشکیل داد که اکثر آموزگاران از جمله خود من هم در این جلسه شرکت نمودم. مدیر مدرسه گزارشی از عملکرد سال تحصیلی سال قبل را ارائه دادند و از وضعیت درسی دانش آموزان و علاقه آنها به تحصیل صحبت کردند و خاطرنشان ساختند که این دانش آموزان این مدرسه از وضعیت درسی نسبتا بالایی برخوردارند . طبق بررسی هایی که خود من انجام دادم فهمیدم که دانش آموزان این مدرسه بیشتر وقت خود را صرف درس های پایه مثل ریاضی و علوم می کنند و علاقه چندانی به درس تعلیمات اجتماعی از خود نشان نمی دهند. با شروع کلاس ها من وارد کلاس شدم، بعد از وارد شدن به کلاس سوم شدم بعد از سلام و احوالپرسی خودم را معرفی کردم و از آنها خواستم که خودشان را برای من معرفی کنند و این کار را کردند. بعد از این در مورد اهمیت درس تعلیمات اجتماعی برای آنها سخنرانی کردم. و در مورد فایده های تعلیمات اجتماعی برای زندگی شان در جهان امروز توضیحاتی دادم. در ضمن صحبت متوجه شدم که بیشتر دانش آموزان به همدیگر نگاه می کنند و زیر لب چیز هایی می گویند و حتی حرکاتی هم دارند و گاهی مواقع با هم حرف می زدند. وقتی کلاس تمام شد دانش آموزان با سرعت از کلاس خارج شدند، این امر باعث تعجب من شد. جلسه بعدی قبل تدریس تدریس یک ارزشیابی تشخیصی از دانش آموزان کلاس سوم به عمل آوردم نتیجه این آزمون به این صورت بود که از کل دانش آموزان این کلاس فقط … نفر نمره بالاتر از حد متوسط (بین 10 تا 15 ) گرفتند و نمره بقیه زیر حد متوسط بود. تدریس خود را شروع کردم در ادامه تدریس تلاش کردم آنها را به اظهارنظر و بحث و بحث و گفتگو ترغیب کنم و خود هم از آنها سوالاتی می پرسیدم و از این طریق آنها را به یادگیری درس علاقمند سازم. اما آنها تمایلی به شرکت در بحث از خود نشان نمی دادند و سوالاتی که می پرسیدیم جدایی غلط یا ناقصی می دادند و بعضی ها می گفتند ما نمی دانیم، متوجه نشدیم. البته در حین تدریس و جلسه بعد رفتارهای از این دانش آموازنی سرزده از جمله: 1. در زمان تدریس توجهی به کلاس نداشتند، همیشه به دنبال بهانه ای بودند تا بخندند تا پرنده ای از پشت پنجره عبور کند یا شخصی از آن جا عبور کند تا به آن نگاه کنند و دیگران را متوجه آن نمایند. یا اینکه صدایی از بیرون از کلاس بشنوند و آن را بهانه فرار از درس قرار دهند. 2. وقتی که درس اول تدریس شد برای آنها تکالیفی را مشخص کردم که باید انجام می دادند اما وقتی که در جلسه بعد وارد کلاس شدند جز همان سه نفر که تقریباً انجام داده بودند، بقیه بدون تغییر در رفتار آنها وارد کلاس شدند. وقتی علت را از آنها پرسیدم بهانه واهی آوردند و به دنبال توجیه کار خود بودند. 3. در حین تدریس مدام با یکدیگر حرف می زدند یا اگر یکی حرفی می زد به جای معلم سعی می کردند که او را ساکت کنند تا از این طریق فرصتی برای فرار از درس پیدا کنند. 4. مشاهده می شد در کلاس درس مدام حرکت می کردند و احساس بی قرار ی می کردند یا نفس عمیق می کشیدند و با صدای بلند نفس را از دهان خارج می کردند یا خمیازه می کشیدند یا اجازه بیرون رفتن می خواستند، اگر یکی را اجازه می دادی بیرون از کلاس برود، بقیه هم چنین تقاضایی را داشتند. مشاهده چنین رفتارهای غیرطبیعی دانش آموزان در کلاس باعث نگرانی من شد. و برای من ایجاد سوال شد که چرا دانش آموزان رفتار هایی دارند چنین برای بهبودی کار پرسشنامه ای را تهیه کردم در آن سوالاتی را در مورد علاقه آنها به درس و کلاس تعلیمات اجتماعی و معلم پرسیدم. در این نظرسنجی 68 درصد دانش آموزان علاقه ای به درس و کلاس و 65 درصد هم علاقه ای به معلم نداشتند. وقتی از فواید درس تعلیمات اجتماعی برای سرنوشت آنها در زندگی آینده سوال مطرح کردم، 72 درصد دانش آموزان درس تعلیمات اجتماعی را بی فایده دانستند و عنوان کردند که دانستن مطالبش تأثیری در پیشرفت شغلی آینده و زندگی آنها نداردودر ادامه وقتی که خواستم درس های ریاضی، علوم، تاریخ و جغرافیا از لحاظ تأثیر آنها بر زندگی شان رتبه بندی کنند 78 دانش آموزان رتبه شش را به تعلیمات اجتماعی دادند. حال سوالی که برای من مطرح است این است که چرا دانش آموزان به کلاس و درس علاقه ای نشان نمی دهند و از آن گریزان هستند؟ من به عنوان معلم چگونه می توانم علاقه دانش آموزان را به درس تعلیمات اجتماعی بهبود بخشم؟

دانلوداقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی چگونه توانستم دانش آموزان پایه  آموزشگاه  را به درس تعلیمات اجتماعی علاقه مند سازم بافرمت ورد وقابل ویرایش اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد چکیده انسانها ...

اقدام پژوهی


دبیر مطالعات اجتماعی


علاقمندی

پرزنت یا معرفی کار بازاریابی شبکه ای توسط رندی کیج

پرزنت یا معرفی کار بازاریابی شبکه ای توسط رندی کیج
پرزنت یا معرفی کار بازاریابی شبکه ای توسط رندی کیج
پرزنت یا معرفی کار بازاریابی شبکه ای توسط رندی کیج
یکی از مهمترین چیزهای که هر نتورکری نیاز دارد و باید یاد بگیرد نحوه معرفی کار یا همان پرزنت میباشد که این فایل صوتی + فایل 3gp با زیر نویس فارسی توسط آقای رندی کیج یکی از میلیاردهای نتورک آموزش داده میشه که به صورت کامل و جامع میباشد و هر کسی در هر شرکتی میتواند از آن استفاده نماید . با آرزوی موفقیت برای همه کسانی که به صورت حرفه ای این تجارت را شروع کردند. ...

پرزنت


یا


معرفی کار


بازاریابی


شبکه ای


توسط


رندی کیج


پروژه کارآفرینی پرورش بلدرچین

پروژه کارآفرینی پرورش بلدرچین
بزرگترین مرجع دانلود مقاله و پروژه
پروژه کارآفرینی پرورش بلدرچین شرکت پرورش بلدرچین 200 هزار قطعه ای که از سال 1388 شروع به فعالیت مینماید به منظور تامین گوشت و تخم بلدرچین برای مشتریان هدف راه اندازی شده است. بازار هدف تولیدات شرکت در حال حاضر خانواده های با درآمد متوسط به بالا می باشد. این بازار که شامل حدود 150000 نفر می باشد توانایی خرید بالقوه 350 تن گوشت و1700000 عدد تخم بلدرچین را دارد.این شرکت قادر به تولید و عرضه 80 تن گوشت و 400 هزار عدد تخم بلدرچین به بازار هدف است که معیار اصلی تولید گوشت است.
تعداد :25 صفحه

چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده بودن مقالات و ظاهر زیبای آنها می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد
مقالات را با ورژن office2010 به بالا باز کنید

شرکت پرورش بلدرچین 200 هزار قطعه ای که از سال 1388 شروع به فعالیت مینماید به منظور تامین گوشت و تخم بلدرچین برای مشتریان هدف راه اندازی شده است. بازار هدف تولیدات شرکت در حال حاضر خانواده های با درآمد متوسط به بالا می باشد. این بازار که شامل حدود 150000 نفر می باشد توانایی خرید بالقوه 350 تن گوشت و1700000 عدد تخم بلدرچین را دارد.این شرکت قادر به تولید و عرضه 80 تن گوشت و 400 هزار عدد تخم بلدرچین ب ...

پروژه کارآفرینی


پرورش بلدرچین


دانلود


رایگان


خرید

سوالات امتحانی فیزیک پایه

سوالات امتحانی فیزیک پایه
در این محصول سعی شده است تا سوالات فیزیک پایه 1در اختیار دیگران قرار گیرد.
سوالات امتحانی فیزیک پایه
در این محصول، یک سری از مسایل بسیار مهم فیزیک پایه 1 از کتاب هالیدی که در دانشگاه های کشور در حال تدریس در دانشگاه است، مطرح شده اند. هدف از این محصول آشنایی دانشجویان کارشناسی با سوالات پایان ترم فیزیک پایه 1 و کاهش نگرانی آنهاست. ...

فیزیک پایه

دانلود کامل پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با موضوع تعهد سازمانی

دانلود کامل پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با موضوع تعهد سازمانی
مرجع نیازهای جوانان
دانلود کامل پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با موضوع تعهد سازمانی دانلود کامل پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با موضوع تعهد سازمانی
دانلود کامل پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با موضوع تعهد سازمانی ...

جزوات آموزشی


فایلهای کنکوری


سی دی های آموزشی و




دانلود طرح توجیهی سردخانه 5000 تنی بالای صفر

دانلود طرح توجیهی سردخانه 5000 تنی بالای صفر
طرح توجیهی سردخانه 5000 تنی بالای صفر در قالب pdf به همراه فهرست, موضوع و معرفی طرح, جداول, سرمایه گذاری کل, دوره بازگشت سرمایه, فضای مورد نیاز, اش
دانلود طرح توجیهی سردخانه 5000 تنی بالای صفر این طرح توجیهی شامل :
مناسب برای :

این طرح توجیهی در رابطه با سردخانه 5000 تنی بالای صفرمی باشد که بر اساس آخرین تغییرات توسط کارشناسان متخصص با دقت نگارش و جمع آوری شده است. این فایل برای کارآفرینان در زمینه سردخانه 5000 تنی بالای صفرمناسب می باشد.   این طرح توجیهی شامل : مقدمه و خلاصه ای از طرح فهرست مطالب جداول و محاسبات مربوطه موضوع و معرفی طرح هزینه تجهیزات ظرفیت سرمایه گذاری کل سهم آورده متقاضی سهم تسهیلات دوره بازگشت سر ...

طرح توجیهی سردخانه 5000 تنی بالای صفر


دانلود طرح توجیهی سردخانه 5000 تنی بالای صفر


کارآفرینی سردخانه 5000 تنی بالای صفر


طرح کسب و کار سردخانه 5000 ت

پاورپوینت درباره پیش گیری از بیماری های واگیردار شایع در سنین مدرسه

پاورپوینت درباره پیش گیری از بیماری های واگیردار شایع در سنین مدرسه
دانلود پاورپوینت درباره پیش گیری از بیماری های واگیردار شایع در سنین مدرسه
پاورپوینت درباره پیش گیری از بیماری های واگیردار شایع در سنین مدرسه فرمت فایل : power point (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید : 41 اسلاید
بخشی از اسلایدها :
•بیماریهای عفونی واگیردار از قدیمی ترین دشمنان سلامت بشر هستند . همه گیریهای بزرگ ایجاد شده توسط برخی از آنها ( مانند وبا ، طاعون و آنفلوآنزا ) در قرنهای گذشته خسارات سنگینی بر جامعه بشری وارد کرده است . علیرغم پیشرفتهای شگرف علم پزشکی در زمینه های پیشگیری و درمان بیماریهای واگیردار ، متاسفانه هنوز هم بیماریهای عفونی با قابلیت ایجاد اپیدمی به عنوان یک مشکل بهداشتی در سراسر جهان مطرح هستند . بروز مقاومت دارویی در عوامل بیماریزا و یا ناقلین آنها ، بازگشت مجدد برخی بیماریها به مناطقی که سالها عاری از بیماری بوده اند ( بیماریهای بازپدید ) و ظهور بیماریهای جدید ( بیماریهای نوپدید ) ، همه از دلایل لزوم توجه همه بخش های درگیر سلامت به این بیماریها هستند . تعریف : •آگاهی از علائم و نشانه های بیماری های شایع در مدرسه می تواند گام مثبتی برای پیشبرد بهداشت مدرسه باشد. بهورز، مدیر و معلم با آگاهی از چگونگی علائم و سیر بیماری ، با انجام اقدامات به موقع و موثر می توانند از پیشرفت بیماری در فرد و همه گیر شدن آن بیماری بین دیگر دانش آموزان جلوگیری کنند.•علائمی از قبیل رنگ و روی پریده یا برافرخته ، چشمهای قرمز ، آبریزش از بینی ، پلکهای متورم و قرمز ، بثورات جلدی ، سرفه و عطسهٔ زیاد ، خستگی بدون دلیل ، سردرد ، سرگیجه ، تب ، دل درد هر علامت غیر عادی دیگر ممکن است مقدمهٔ یک بیماری باشد که باید آن را مورد توجه قرار داد.
فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید  : 41 اسلاید               بخشی از اسلایدها : •بیماریهای عفونی واگیردار از قدیمی ترین دشمنان سلامت بشر هستند . همه گیریهای بزرگ ایجاد شده توسط برخی از آنها ( مانند  وبا ، طاعون و آنفلوآنزا ) در قرنهای گذشته خسارات سنگینی بر جامعه بشری وارد کرده است . علیرغم پیشرفتهای شگرف علم پزش ...

بیماری


بیماری واگیردار


واگیر


پیشگیری از بیماری