فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

دانلود مقاله روغن زیتون برای سلامتی

دانلود مقاله روغن زیتون برای سلامتی
دانلود مقاله روغن زیتون برای سلامتی
دانلود مقاله روغن زیتون برای سلامتی بزرگترین چربی غیر اشباع روغن زیتون است و آن جزء اولیه از رژیم مدیترانه است. روغن زیتون یک آب میوه طبیعی است که نگهدارنده مزه، ویتامین ها و خواص میوه زیتون است. روغن زیتون تنها روغن سبزی است که می تواند به عنوان عضاره تازه میوه استفاده شود.
تاثیرات مفید برای سلامتی زیتون ناشی از مقدار زیاد اسیدهای چرب و مقدار زیاد مواد آنتی اکسیدان است. مطالعات نشان می دهد که روغن زیتون حفاظتی در برابر بیماری قلبی با کنترل مقدار کلسترول (بد) LDL زمانیکه سطح (کلسترول خوب) HDL را افزایش می دهد را ارائه می دهد. هیچ روغن طبیعی تولیدی دیگری دارای چنین مقدار غیر اشباع به عنوان روغن زیتون دارای اسید روغنی نمی باشد.
روغن زیتون خیلی خوب قابل تحمل توسط شکم است. در حقیقت، روغن زیتون دارای اثر مثبت بر روی ورم معده و زخم معده دارد. روغن زیتون تراوش صفرا و هورمون پانکراس را خیلی بیشتر از داروهای تجویز شده فعال می کند. در نتیجه احتمال وقوع سنگ صفرا را کاهش می دهد.
روغن زیتون و بیماری قلبی:
مطالعات نشان می دهد که افرادی که ml 25 حدود 2 قاشق غذاخوری – از روغن زیتون به صورت روزانه برای یک هفته اکسیداسیون کمتر کلسترل LDL و سطح بالاتر ترکیبات آنتی اکسیدان، ذرات فنولها در خون را نشان می دهد.
روغن زیتون وضوحاً یکی از بهترین روغنها است، یکی از روغن ها و چربیها شفا دهنده. اکثر مردم کاملاً خوب می شوند با آن چونکه آن امگا 6 به به امگا 3 نمی شکند و اکثر اسید های چرب در روغن زیتون بواقع زوغن امگا9 هستند که غیر اشباع است.
روغن زیتون و سرطان روده:
تحقیقات اسپانیاییها پیشنهاد داد که اضافه کردن روغن زیتون در رژیم غذایی تاثیرات مثبت در جلوگیری از سرطان روده دارد. نتایج مطالعات نشان می دهد که موشهایی که با منابع روغن زیتون تغذیه می شوند خطر ابتلا به سرطان روده نسبت به آنهایی که رژیم غذایی روغن گلرنگ تغذیه می شوند کمتر است. در حقیقت، موشهایی که روغن زیتون می گرفتند. میزان سرطان سرطان روده به نسبت برابر آنهایی بود که با روغن ماهی تغذیه می شدند، که چندین مطالعه مربوط به کاهش خطر ابتلا به سرطان روده است.
انواع روغن زیتون:
عموماً، روغن زیتون از فشردن و له کردن زیتون استخارج می شود. روغن زیتون در تنوع های مختلف به دست می آید، بسته به مقدار فرآیند استخراج. انواع آنها شامل:
  • فوق بکر: که بهترین در نظر گرفته می شود، کمترین و حداقل فرآیند، شامل روغن از اولین فشار زیتون بکر – از دومین فشار.
  • خالص: دستخوش مقداری پردازش و فرآیند، همچنین فیلتر کردن و تصفیه کردن.
  • فوق سبک: دستخوش فرآیند قابل ملاحظه و فقط یک مقدار خیلی روغن مایع طعم دارد باقی می ماند.
در زمان خرید روغن زیتون شما روغن فوق بکر با کیفیت عالی را خواهید خواست. روغنی که از اولین فشار زیتون بدست می آید که بدون استفاده از گرما یا مواد شیمیایی استخراج می گردد (یک فشار سرد) و بدون داشتن طعم و چاشنیدر حالت فوق بکر. هر چه قدر مقدار کمی روغن زیتون بدست می آید، حالات نزدیک تری به حالت طبیعی می باشد و روغن بهتر می باشد.
اگر روغن زیتون تمام شرایط را داشته باشد، آن می تواند به عنوان فوق بکر اختصاص یابد.
روغن زیتون سبک و خالص چیست؟
روغن زیتون خالص با اضافه کردن مقداری روغن زیتون فوق بکر به روغن زیتون تصفیه شده بدست می آید. آن درجه پایین تری از روغن است که در us تنها با روغن زیتون نشان و لیبل زده شده است.
روغن زیتون سبک مفهوم بازاری است و در طبقه بندی درجه های روغن زیتون قرار نمی گیرد. آن به طور کامل تحت کنترل هیچ تائیدیه و سازمانی نیست و بنابراین سابقه واقعی به آنچه که حاوی آن باید باشد ندارد. گاهی اوقات توسط سایر سبزیجات عبور داده می شود
شامل 7 صفحه فایل word قابل ویرایش

بزرگترین چربی غیر اشباع روغن زیتون است و آن جزء اولیه از رژیم مدیترانه است. روغن زیتون یک آب میوه طبیعی است که نگهدارنده مزه، ویتامین ها و خواص میوه زیتون است. روغن زیتون تنها روغن سبزی است که می تواند به عنوان عضاره تازه میوه استفاده شود. تاثیرات مفید برای سلامتی زیتون ناشی از مقدار زیاد اسیدهای چرب و مقدار زیاد مواد آنتی اکسیدان است. مطالعات نشان می دهد که روغن زیتون حفاظتی در برابر بیماری قلبی ...

دانلود مقاله روغن زیتون برای سلامتی