فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

دانلود مقاله نارگیل

دانلود مقاله نارگیل
دانلود مقاله نارگیل
دانلود مقاله نارگیل درخت نارگیل یکی از اعضای خانواده Arecacea (درخت خانوادگی) که آن تنها نوع از نسل cocos می باشد. و آن درخت نخل بزرگ است و حدود 30 متر رشد می کند. و پهنای برگهای آن بین 6-4 سانتی متر بلندی دارد و هایت آن حدود 90-60 متر است. برگهای قدیمی به تمیزی از برگهای نرم جدا می شوند. برگها معمولاً شاخه شاخه نمی شوند، اما درخت نارگیل برگهایش شاخه شاخه می شود و اینها شاخهممکن که باعث آسیب شود و باعث آفاتی برای حشرات باشد.
اصطلاح نارگیل مغز درخت نارگیل برمی گردد و معمولاً به غلات برمی گردد و در حقیقت یک میوه نیست. درخت نارگیل در مناطق استوائی و بسیار گرم جهان رشد می کنند. آن معمول در kerula، که یک نام مشهوری در Malayalam که از Keram است و جدا از Kerala است. در حقیقت Kerula نام یک درخت است. نام دیگر نارگیل در Thenga-Malayalam است و آن درخت خودش Thengu نامیده می شود. تقریباً هر قسمت درخت نارگیل مبنی استفاده ما را برای انسان دارد. برای مصرف آشپزی و غیر آشپزی و به حق است که Kalparvuksham نامیده می شود.
محتوا، منابع و مآخذ،
  1. باید در مناطق ایالات متحده رشد می کند، آفات و بیماریها
  2. غلات، باید نارگیل را باز کرد
  3. استفاده ها، آشپزی و غیر آشپزی
  4. جنبه های مصرفی
  5. کالری
  6. منابع
  7. خطوط خارجی
1-منابع و مآخذ :
منابع این درخت یک موضوع بحث انگیز است. بعضی از نویسندگان ادعا می کنند که این درخت در آسیای جنوبی فعال شده است و بعضی دیگر ادعا می کنند که منبع آن در شمال شرقی آمریکای جنوبی است. فسیل های پیدا شده در نیوزلند نشان می دهد که نارگیل ای کوچکی رشد کردند، که مربوط به 15 میلیون سال پیش است. و حتی فسیل های قدیمی تر نیز در راجستان Kerula. Tumi Naduو Endia. Maharashtu می توان پیدا کرد. بدون توجه به منبع آن ، نارگیل خیلی از مدار خودش گسترده می شود و احتمالاً در بسیاری از موارد به مردمی که از کنار دریا دور هستند، کمک می شود و دانه نارگیل روشن و خرید یکجا می شود و احتمالاً و به وسیله کشتیهای امروزی به جاهای دیگر حمل می شود. دانه های از دریا جمع می شود. در شمال Norway پیدا می شود و در آنجا قابل رشد است. در Hawaiian Islands. نارگیل که دیده می شود در Polynesian تولید می شود. اول ما آنها را از یک جزیر ه های نزدیک Polynesian Royagers که از زمینهای خانگی جنوب Pacific است، خریده می شود و حالا آن درختها در همه جا حاضر هستند و بیشتر این درختها بین 26 و 26 هستند. درخت نارگیل خوب در متن های جامد رشد می کند و آن درخت خیلی صبور و شکیبا است. این درخت در مناطقی که خورشید نورانی و باران منظمی می بارد، خوب رشد می کند. (سالانه حدود mm15012000) می رسد و در خطوط ساحلی مستعمره ها و مدارهای نسبتاً درست را می سازد. نارگیل ها معمولاً به رطوبتی بین +%80-70 احتیاج دارند. برای بهترین رشد و چرا بعضی از آنها در مناطقی با رطوبت کم نیز رشد می کند، مثل Mediterraneau . جایی که حتی دمای آن به 24 م نمی رسد. و آن خیلی سخت است که در یک آب و هوای خشک رشد کنند و بدون آبیاری مداوم نمی توانند رشد کنند و آنها ممکن است که رشد کنند بدون دانه احتمالاً در بعضی از مناطق جایی که گرمای لازم وجود ندارد. مثل Bermucla درختهای نارگیل در آب و هوای سرد کم طاقت هستند و برگهای آنها در زیر دمای (7) 34 صدمه می بیند و در دمای (1) و 30 یخ می زنند و در دمای (3-) 27 می میرند و منطقه ای وجود دارد که گزارش داده اند که درخت های نارگیل زنده مانند و بدون هیچ صدمه ای در دمای (7-)20 و یک شب در آن دما زنده اند و ما می توانیم تنظیم و رشد دهیم یک درخت نارگیل در حدود 6 ماه.
گلهای درخت نارگیل چندین تخمه هستند. با گلهای ماده و نر در همان Infloresence هستند. گلهای به طور پیوسته اتفاق می افتد. گلهای ماده تخم ها را تولید می کنند. در ختان نارگیل به صورت ترکیبی گرده افشانی می کنند. اگر چه که بعضی از انواع کوتاه درخت خوشان گرده افشانی می کنند.
رشد در ایالات متحده
تنها دو جا از ایالات متحده درختهای نارگیل می توانند رشد کنند، در هوای آزاد بدون آبیاری مناطق Florclu و Hawai هستند و درختان نارگیل که در جهت جنوب Bardenton در غرب Florida و در ساحل و Melbourne و در جهت جنوب Florida در ساحل کشت می شوند. درختان نارگیل ساحلی در جنوب در مناطق شمال از لحاظ شرایط آب و هوایی مساعد هستند. در منطقه Tampa-st, Petersburg که آب رونن دارد و منطقه مترو است و در اطراف cupe Canaveral است و همچنین آنها ممکن است که رشد داده شوند ، از لحاظ شرایط آب و هوایی در کنار سواحل نزدیک Browsville رشد داده شوند و آنها میوه هایشان زود می رسد. اما آنها در مناطق سرد و یخ زده ممکن است که بمیرند و از آنجائی که درختان نارگیل در جنوب فلوریدا هستند و درختان نارگیل ممکن ناگهانی و غیر معمول بمیرند و صدمه ببینند و تنها منطقۀ Florida key می توانند در ختان در آنجا رشد کنند و آسیب نبینند.
آفت ها و بیماری ها :
نارگیل ها در برابر بیماری پیتوپلاسماء که کشنده است ، حاس هستند. یک نوع زراعتی اخیراً انتخاب شده است که Maypan نام دارد که برای مقاومت این نوع بیماری ترویج داده شده است.
نارگیل همچنین یک غذای گیاه برای بسیاری از نوزاد حشرات Lepidoptera و انواع در زیر شامل می شود :
Bmucifernce, Bmathesoni, Batriloqua, Batruchedraspp, Botanically
شامل 9 صفحه فایل word قابل ویرایش

درخت نارگیل یکی از اعضای خانواده Arecacea (درخت خانوادگی) که آن تنها نوع از نسل cocos می باشد. و آن درخت نخل بزرگ است و حدود 30 متر رشد می کند. و پهنای برگهای آن بین 6-4 سانتی متر بلندی دارد و هایت آن حدود 90-60 متر است. برگهای قدیمی به تمیزی از برگهای نرم جدا می شوند. برگها معمولاً شاخه شاخه نمی شوند، اما درخت نارگیل برگهایش شاخه شاخه می شود و اینها شاخهممکن که باعث آسیب شود و باعث آفاتی برای حشر ...

دانلود مقاله نارگیل