فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

گزارش کارآموزی کنترل کیفیت صابون 64 ص - ورد

گزارش کارآموزی کنترل کیفیت صابون 64 ص - ورد
گزارش کارآموزی کنترل کیفیت صابون
گزارش کارآموزی کنترل کیفیت صابون 64 ص - ورد تاریخچه شرکت پاکسان:
شرکت پاکسان ابتدا تحت عنوان شرکت تولید پاک کن با مسئولیت محدود در دی ماه 1341 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و در تیرماه 1342، نام و نوع شرکت به شرکت سهامی پاک کن و سپس در 30 مهرماه 1349 به شرکت سهامی خاص پاکسان تغییر یافت.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سال 1358 اداره امور شرکت از سوی شورای انقلاب به لحاظ کنترل مالکیتی شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع بهشهر که مشمول بند (ب) لایحه قانونی حفاظت و توسعه صنایع بوده است به سازمان ملی ایران واگذار شد. و در سال 1370 در راستای برنامه خصوصی سازی دولت جمهوری اسلامی ایران به بخش خصوصی منتقل گردید. در شهریور 1373 به شرکت سهامی عام تغییر یافت و در اسفند 1372 در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.
هم اکنون پاکسان تولید کننده محصولات پاک کننده و بهداشتی با پشتوانه بیش از سی و هشت سال تجربه توانسته است در زمینه صادرات در بازارهای خارجی به گونه ای گسترده و چشمگیر بدرخشد و تولیدات خود را در زمره پرفروش ترین ها در آورد.
شرکت پاکسان دارای دهها لوح تقدیر و تشویق و جزو یکصد شرکت برتر کشور است. پاکسان اکنون محصولات خود را به کشورهایی نظیر جمهوری های استقلال یافته آسیای میانه و حوزه قفقاز، روسیه، افغانستان، کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی و آفریقایی صادر می کند. و نقش مهمی در صادرات کالاهای صنعتی کشور به عهده دارد.
پاکسان با انتخاب مرغوب ترین مواد اولیه و بهره گیری از گسترده ترین دانش فنی کنترل و نظارت دقیق بر کیفیت تولیدات خود در لابراتورهای تخصصی بسیار مجهز، کارشناسان با تجربه و کارآزموده، همواره تولیدات خود را در استانداردهای بین المللی و بسته بندی های مناسب عرضه می کند.
نشان استاندارد ایران و استاندارد بین المللی ISO-9001 بر تمامی تولیدات پاکسان، معرف این ویژگی هاست. همچنین به منظور وجود کیفیت یکنواخت در تولید محصولات و تلاش درجهت ارتقای کیفیت آن با تنظیم نمودن فعالیت های شرکت و ثبت و نگهداری منظم مستندات با توجه به حضور در بازارهای جهانی و افزایش صادرات علی الخصوص به کشورهای پیشرفته، مدیریت شرکت مصمم به اجرای پروژه ایزو و اخذ گواهی نامه بین المللی آن گردید و بنابراین شرکت توانست در اسفند ماه سال 78 گواهی نامه ISO-9001 را از موسسه QMI کانادا دریافت نماید.

تاریخچه شرکت پاکسان: شرکت پاکسان ابتدا تحت عنوان شرکت تولید پاک‌کن با مسئولیت محدود در دی ماه 1341 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و در تیرماه 1342، نام و نوع شرکت به شرکت سهامی پاک‌کن و سپس در 30 مهرماه 1349 به شرکت سهامی خاص پاکسان تغییر یافت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سال 1358 اداره امور شرکت از سوی شورای انقلاب به لحاظ کنترل مالکیتی شرکت سرمایه‌ ...

گزارش کارآموزی کنترل کیفیت صابون


کنترل کیفیت صابون