فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

فایل های اعتباربخشی ( سنجه ها ) آزمایشگاه بیمارستان ها

فایل های اعتباربخشی ( سنجه ها ) آزمایشگاه بیمارستان ها
در این فایل ها هر آنچه که برای اعتبارسنجی آزمایشگاه لازم است آورده شده است محتوای همه فایلها درست طبق اصول خواسته شده در راهنمای جامع اعتبار
فایل های اعتباربخشی ( سنجه ها ) آزمایشگاه بیمارستان ها همانطور که می دانید برای ارزیابی آزمایشگاه ها راهنمای اعتباربخشی ملی بیمارستان ها از سوی وزارت بهداشت تدوین گردیده است .
نوع فایل: ورد و پی دی اف
درست طبق راهنمای اعتباربخشی ویرایش سال 1395 هر آنچه که برای این کار لازم بوده است در این فایل ها آورده شده است یعنی همه سنجه های اعتباربخشی همانطور که خواسته شده (تدوین دستورالعمل یا روش اجرایی) به طور کامل تدوین شده است.
به طور مثال طبق سنجه و 1-3 دستورالعمل نحوه انجام همه آزمایشاتی که در بخش هماتولوژی انجام می شود به طور جداگانه آورده شده و طبق سنجه و 1-5 دستورالعمل کنترل کیفی ابزارهای پایه (فتومتر ، انکوباتور ، سمپلر و ...) به تفکیک آورده شده است.
در ضمن برای هر دستورالعمل؛ عنوان ، هدف و دامنه کاربرد ، تعاریف ، شرح اقدامات ، مستندات و سوابق ، منابع به طور کامل شرح داده شده است.در مورد تدوین روش اجرایی نیز این اصول نیز رعایت شده است.
همچنین در هر فایل علاوه بر رعایت چارچوب خواسته شده از سوی وزارت خانه، نوع فونت و سایز جملات طبق اصول استاندارد خواسته شده رعایت شده و نیاز به هیچگونه ویرایشی نیست. به جرات می توان گفت با دانلود این فایل اعتباربخشی آزمایشگاه شما کامل خواهد بود.

همانطور که می دانید برای ارزیابی آزمایشگاه ها راهنمای اعتباربخشی ملی بیمارستان ها از سوی وزارت بهداشت تدوین گردیده است .      نوع فایل: ورد و پی دی اف درست طبق راهنمای اعتباربخشی ویرایش سال 1395 هر آنچه که برای این کار لازم بوده است  در این فایل ها آورده شده است یعنی همه سنجه های اعتباربخشی همانطور که خواسته شده (تدوین دستورالعمل یا روش اجرایی) به طور کامل تدوین شده است. ...

کنترل کیفی


کنترل کیفی آزمایشگاه ها


اعتبار سنجی


اعتباربخشی


سنجه ها


تدوین روش اجرایی


تدوین دستورالعمل


فایل های کنترل کیفی آزمایشگا