فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

اموزش تعمیر اسانسور

اموزش تعمیر اسانسور
اموزش, تعمیر ,اسانسور
اموزش تعمیر اسانسور در این برنامه اموزشی با مباحث کلی اسانسور اشنا میشوید تا بتوانید با مسایل فنی مربوط به اسانسور اشنا بشید تا کمکی باشه برای شما تا بتونید مشکلات و خرابی ها روز مره ایی که برای اسانسور معمولا پیش میاد رو خودتون تشخیص و برطرف کنید به خصوص میتونه برای کسانی که کمتر دسترسی به سرویس کار ماهر دارند ویا نمیخواهند جلوی سرویس کارشون کم بیارندمفید باشه.

در این برنامه با مباحثی مانند اشنایی با قطعات اسانسور. اشنایی با مراحلی که هنگام سرویس دوره ایی اسانسور باید انجام بشود.مسایل مربوط به ایمنی اسانسور و همچنین عیب یابی به صورت پرسش و پاسخ از خرابیهای کوچک و روز مره ایی که برای اسانسور ایجاد میشود .

در این برنامه اموزشی با مباحث کلی اسانسور اشنا میشوید تا بتوانید با مسایل فنی مربوط به اسانسور اشنا بشید تا کمکی باشه برای شما تا  بتونید مشکلات و خرابی ها روز مره ایی که برای اسانسور معمولا پیش میاد رو خودتون تشخیص و برطرف کنید به خصوص میتونه برای کسانی که کمتر دسترسی به سرویس کار ماهر دارند ویا نمیخواهند جلوی سرویس کارشون کم بیارندمفید باشه. در این برنامه با مباحثی مانند اشنایی با قطعات اسا ...

اموزش


تعمیر


اسانسور