فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی : برطرف کردن ضعف دانش آموزان بی علاقه به زبان انگلیسی و بهبود نمرات او در درس زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی : برطرف کردن ضعف دانش آموزان بی علاقه به زبان انگلیسی و بهبود نمرات او در درس زبان انگلیسی
این گزارش در 12 صفحه به صورت کامل می باشد و قابلیت ویرایش و تغییر را دارد
گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی : برطرف کردن ضعف دانش آموزان بی علاقه به زبان انگلیسی و بهبود نمرات او در درس زبان انگلیسی چکیده:
در سال تحصیلی حاضر در یکی از کلاس هایم با دانش آموزی مواجه شدم که در همه دروس عملکردی عالی داشت اما در درس زبان نمره هایی معمولی و همراه با نوسانات زیاد می گرفت. تصمیم گرفتم به صورت موردی روی او مطالعه کرده و دلیل این مشکلات را پیدا کنم. بعد از .بررسی اطلاعات و شواهد، چهار راه حل جدید را با تاکید و دقت خاص روی دانش آموز مورد نظرم در کلاس اجراکردم. با علاقه مند کردن دانش آموز مذکور به درس زبان از طریق آموزش روش های جذاب و ساده یادگیری زبان، ایجاد حس رقابت در او و سایر بچه ها، تشویق فراوان و .برجسته نمودن نقاط قوت او توانستم دانش آموزم را به درس زبان علاقه مند کنم و از برق نگاهش که حاکی از لذت یادگیری بود، من هم لذت ببرم.

این فایل در 18 صفحه به صورت وورد و قابل ویرایش می باشد چکیده: در سال تحصیلی  حاضر در یکی از کلاس هایم با دانش آموزی مواجه شدم که در همه دروس عملکردی عالی داشت اما در درس زبان نمره هایی معمولی و همراه با نوسانات زیاد می گرفت. تصمیم گرفتم به صورت موردی روی او مطالعه کرده و دلیل این مشکلات را پیدا کنم. بعد از .بررسی اطلاعات و شواهد، چهار راه حل جدید را با تاکید و دقت خاص روی دانش آموز مورد نظرم ...

گزارش تخصصی


دبیر


زبان


زبان انگلیسی