فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

گزارش تخصصی معلم پایه چهارم

گزارش تخصصی معلم پایه چهارم
گزارش تخصصی معلم پایه چهارم
گزارش تخصصی معلم پایه چهارم فرمت فایل: ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات: 20 صفحه





عنوان گزارش تخصصی :

چگونگی برطرف کردن ضعف املای دانش آموزان پایه چهارم
چرا زنگ املا در برخی مدارس به زنگی خشک و بی روح تبدیل می شود و هزاران چرا و دریغ دیگر! آیا فکر نمی کنید که دیگر زمان آن رسیده است که باور و نگاهمان را نسبت به درس املا تغییر دهیم؟ دانش آموزانمان را باور کنیم؟ به فکر شکوفایی خلّاقیّت آنان باشیم و از املا گفتن سنّتی بپرهیزیم و آن ها را از این گرداب توالی و تکرار برهانیم؟
در رابطه با موضوع املا، تاکنون پژوهش های فراوانی صورت گرفته است که در مجلّات و کتب گوناگون به چاپ رسیده است. در همه ی آنها به این نکته اشاره شده است که درس املا نیاز به بازنگری و توجّهی جدّی از سوی معلّمان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت دارد. چرا که تمام نگارندگان مقاله ها از افت تحصیلی دانش آموزانشان در این درس شکایت داشتند و راه حل های که برای برطرف شدن مشکل خود ارائه کرده بودند در جهت شکستن هنجار سنتّی درس املا بوده است و در پایان به تغییرات شگرفی در نگرش و بازخورد دانش آموزان دست یافته بودند که در قسمت ادبیّات موضوع به آنها اشاره کرده ام.
اینجانب ..... در این طرح سعی کرده ام ابتدا به بررسی موانع و مشکلاتی که در تدریس این درس در پایه چهارم با 32 نفر دانش آموز با آن ها مواجه بوده ام، بپردازم و سپس با استفاده از روش هایی که در مقالات و کتب گوناگون مطرح شده است و تجربیّات و راه کارهای ابتکاری خودم نمره ی دانش آموزانم را در درس املا افزایش دهم.

فرمت فایل: ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات: 20 صفحه           عنوان گزارش تخصصی :   چگونگی برطرف کردن ضعف املای دانش آموزان پایه چهارم   چرا زنگ املا در برخی مدارس به زنگی خشک و بی‌روح تبدیل می‌شود و هزاران چرا و دریغ دیگر! آیا فکر نمی‌کنید که دیگر زمان آن رسیده است که باور و نگاهمان را نسبت به درس املا تغییر دهیم؟ دانش‌آموزانمان را باور ...

گزارش تخصصی معلم پایه چهارم