فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

دانلود تمامی کتابخانه های basic4android یا همان libraries

دانلود تمامی کتابخانه های basic4android یا همان libraries
دانلود تمامی کتابخانه های basic4android یا همان libraries
دانلود تمامی کتابخانه های basic4android یا همان libraries بیش از 400 تا از کتابخانه های basic4android را اماده کرده ایم که به اختصار همون libraries ها نامیده میشوند. امیدوارم که این کتابخانه ها در برنامه نویسی کمکتان کنند . درصورت امدن هر کتابخانه جدید ما این کتابخانه ها را بروز میکنیم. فقط باید این را هم اضافه کنم که به این علت این کتابخانه ها رایگان نیستند چون خود من برای بدست اوردنشون پول خرج کردم و رایگان گذاشتن این کتابخانه ها برام ممکن نیست اما تا جایی تونستن قیمت فروشش رو کم کردم تا قیمت به 1000 تومان رسید که برای بیش از 400 کتابخانه پول چندانی نیست.پس بیدرنگ این کتابخانه ها را دانلود کنید

بیش از 400 تا از کتابخانه های basic4android را اماده کرده ایم که به اختصار همون libraries ها نامیده میشوند. امیدوارم که این کتابخانه ها در برنامه نویسی کمکتان کنند . درصورت امدن هر کتابخانه جدید ما این کتابخانه ها را بروز میکنیم. فقط باید این را هم اضافه کنم که به این علت این کتابخانه ها رایگان نیستند چون خود من برای بدست اوردنشون پول خرج کردم و رایگان گذاشتن این کتابخانه ها برام ممکن نیست اما تا ...

سورس


اندروید


کتاب