فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

پروژه کار آفرینی کارخانه آب معدنی

پروژه کار آفرینی کارخانه آب معدنی
پروژه کار آفرینی کارخانه آب معدنی
پروژه کار آفرینی کارخانه آب معدنی مقدمه :
نخستین گام جهت شناخت و تبیین درست هر مفهوم یا پدیده ، ارائه تعریف روشنی از آن است . کارآفرینی مانند سایر واژه های مطرح در علوم انسانی هنگامی قابل تحلیل و تبیین است که بتوان تعاریف روشن و مشخصی از آن ارائه کرد . در مورد کارآفرینی تعریف واحدی وجود ندارد و از ابتدای طرح آن در محافل علمی ، تعاریف متفاوتی از دیدگاه های گوناگون برای آن بیان گردیده است . اکنون در عرصه جهانی افراد خلاق ، نو آور و مبتکر به عنوان کار آفرینان منشاء تحولات بزرگی در زمینه های تولیدی و خدماتی شده اند که از آنها به عنوان قهرمانان ملی یاد می شود . طی سال های 1960 1980 در هندوستان ، تنها 500 مؤ سسه کارآفرینی شروع به کار کرده اند ، و حتی شرکت های بزرگ جهانی برای حل مشکلات خود به کارآفرینان روی آورده اند . در واقع چرخ های توسعه اقتصادی همواره با توسعه کارآفرینی به حرکت در می آیند . در ایالات متحده هر سال بیش از یک میلیون فعالیت تجاری جدید شروع به کار می کند . این در حالی است که در ایران حتی یک مؤ سسه کارآفرینی در دهه های اخیر نداشته ایم . از سوی دیگر تغییر فراگیر روش ها و نگرش ها طی دو دهه اخیر ، توجه بسیاری را به آموزش و پرورش و نیز جذب و به کارگیری مدیران کارآفرین سوق داده است . بنابراین از ابتدای دهه 60 توجه بیشتری به کارآفرینان مبذول شد . توجه به کارآفرینی و ایجاد و توسعه آن علیرغم وجود بعضی انگیزه های مشخص گام مثبتی در جهت ایجاد فضای مناسب جهت توسعه ، افزایش منابع ملی ، کاهش نرخ بیکاری ، تعادل ساختاری و توسعه در شهرها و روستاها خواهد بود .
فصـل اول :
تـعاریـفی کـلی در مـورد کـارآفـریـنی ، نقـش کـارآفـریــنان ، ویـژگی ها ، مزایـا و منـافـع کـارآفـریــنان و . . .
فصـل دوم :
هـدف از اجـرای طـرح ، هزیـنه هـای کـلی طرح از قـبیل : خرید زمیـن ، ساخـت کارخـانه ، دستگـاه هـای مـورد اسـتفاده و هزیـنه ی تعمـیر و نگهـداری آنهـا ، وسایل حمـل و نقـل ، هزینـه های کارکنـان و محاسبـه ی هزینـه ی آب و برق و سوخت مصرفی و کل هزینـه هایی که برای راه اندازی کارخـانه اسـتفاده می شود .
فصـل سـوم :
محـاسبه ی درآمد و سود یا زیـان نـاشــی از کـار و . . .
این پروژه در دو قالب word و پاورپوینت به صورت منظم تهیه شده است.

مقدمه : نخستین گام جهت شناخت و تبیین درست هر مفهوم یا پدیده ، ارائه تعریف روشنی از آن است . کارآفرینی مانند سایر واژه‌های مطرح در علوم انسانی هنگامی قابل تحلیل و تبیین است که بتوان تعاریف روشن و مشخصی از آن ارائه کرد . در مورد کارآفرینی تعریف واحدی وجود ندارد و از ابتدای طرح آن در محافل علمی ، تعاریف متفاوتی از دیدگاه‌های گوناگون برای آن بیان گردیده است . اکنون در عرصه جهانی افراد خلاق ...

پروژه


کارخـانه


آب معدنی


آب


خرید زمیـن


دستگـاه


حمـل و نقـل


هزینـه