فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

دانلود تحقیق مرمت و بازسازی مسجدالبنی - word

دانلود تحقیق مرمت و بازسازی مسجدالبنی - word
دانشگاه تهران
دانلود تحقیق مرمت و بازسازی مسجدالبنی - word موضوع تحقیق:
مرمت و بازسازی مسجدالبنی

با فرمت قابل ویرایش word
تعداد صفحات: 14 صفحه
تکه های از متن به عنوان نمونه :
مدینه و مسجد النبی با شکر و معنویت خاص خود میلیون ها دل را شیدا و شیفته خود می نماید.مسجد النبی در سال اول هجرت حضرت محمد بنا نهاده شد.مکان آن به وسیله شتر حضرت محمد (ص)تعیین شد و با مصالح بسیار ساده ساخته شد.تا زمانی که حضرت محمد در اتاق محقرش به خاک سپرده شد.
این مسجد یاد آور بهترین دوران تا ریخی اسلام و سر آغاز حکو مت اسلام استو در اولین سال هجرت حضرت محمد (ص)مسجد و خانه وی ساخته شد.
حیات مرکزی این بنا با مساحت 805متر2 مبنای گسترش های سصری گردید.بعد از 16 ماه با تعقییر قبله و زیاد شدن تعداد نمازگذاران بر آن شدند سقفی سر پوشیده در طرف جنوبی بنا بیافزایند.
در سال 7 هجرت پیامبر چندین اتاق به قسمت شرقی اضافه کردو مساحت آن به 2475 متر2 می رسد. و پیامبر در سال 10 هجری رحلت نمود و پیکر پاکش را در اتاق محقرش به خاک سپردند.
با وفات پیامبر مسجد پیامبر اهمیت خاصی پیدا کرد و تبدیل به مسجد و زیارتگاه شد.
در سال 17 ه. عمرابن خطاب قسمتی دیگر را اضافه نمود.
در سال 29 و 30ه عثمان ابن عفان نه تنها مسجد را گسترش داد بلکه قسمتهای قبل را بازسازی کرد...

و......

موضوع تحقیق: مرمت و بازسازی مسجدالبنی   با فرمت قابل ویرایش word تعداد صفحات: 14  صفحه تکه های از متن به عنوان نمونه : مدینه و مسجد النبی با شکر و معنویت خاص خود میلیون ها دل را شیدا و شیفته خود می نماید.مسجد النبی در سال اول هجرت حضرت محمد بنا نهاده شد.مکان آن به وسیله شتر حضرت محمد (ص)تعیین شد و با مصالح بسیار ساده ساخته شد.تا زمانی که حضرت محمد در اتاق محقرش به خاک سپرده شد. ...

مرمت و بازسازی مسجدالبنی


مرمت


بازسازی مسجدالبنی


مسجدالبنی


دانلود رایگان تحقیق


دانلود تحقیق آماده


دانلود تحقیق جهت ارائه


دانلود تح