فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

تحقیق شبکه های نسل آینده (NGN)

تحقیق شبکه های نسل آینده (NGN)
تحقیق بصورت Word و با موضوع شبکه های نسل آینده (NGN) انجام گرفته است.تحقیق برای کامپیوتر وIT مناسب است.
تحقیق شبکه های نسل آینده (NGN) این تحقیق بصورت Word و با موضوع شبکه های نسل آینده (NGN) انجام گرفته است.تحقیق برای کامپیوتر وIT مناسب است و در 27 صفحه می باشد. می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید.
چکیدهبا آن که تقریبا همه بر این باورند که موج بزرگ بعدی در صنعت مخابرات در قالب شبکه های نسل آینده یا Next Generation Network) NGN ) ظهور نموده است، اگر تعریف روشن و صریحی از NGN خواسته شود با جواب های بعضاً متناقض روبه روخواهیم بود. در این نوشتار سعی می شود با تشریح دلایل و محرک های پدیده NGN ، ابعاد آن تا حد ممکن باز شود و تاثیرات ناشی از آن بر روند فعالیت شرکت های مخابراتی نشان داده شود.
در قرن حاضر حرکت به سمت ارتباطات پرسرعت حائز اهمیت بسیار زیادی می باشد، به همین دلیل است که سخن از NGN به میان آمده است. نحوه ارتباط مردم در سالهای اخیر بواسطه وجود اینترنت تغییر کرده و مردم خواهان ارتباط Real Time هستند. با وجود اینترنت این ارتباطات بصورت چندگانه در آمده است که همگی باید بصورت واحد، Call، تبدیل شود. رقابت فشرده و افزایش حجم ترافیک دیتا، ارائه دهندگان سرویسهای مخابراتی را ناگزیر به بازنگری شبکه موجود کرده است. راه حل این مسئله پیاده سازی NGN در شبکه تلفنی است. در این میان شبکه ای که بتواند با تولیدات نسل جدید هماهنگ شود یک شبـکه پویا نامیده می شود. NGN قابلیت ارائه سرویسهای مختلف به صورت Packet Oriented و قابلیت کنترل و مدیریت از یک نقطه را دارا است. این تحقیق به معرفی قابلیت های NGN و دلایل پیاده سازی آن، در شبکه می پردازد. تاکید NGN بر تعیین استراتژی گذر از سیستم فعلی، خصوصاً Circuit Switch، به سمت Softswitchمی باشد. با توجه به اینکه NGN یک مبحث جدید مخابراتی است، اکثر منابع و مراجع مورد استفاده در این مجموعه از سایت های اینترنتی شرکت های معتبر مخابراتی استخراج شده است.
فهرست مطالب
چکیده. 1
مقدمه. 1
1. آشنایی باNGN.. 3
2. اصول و مفاهیم NGN.. 4
3. معماری NGN.. 5
4. فناوری های NGN.. 6
5. خصوصیات اصلی NGN.. 8
6. دلایل پیاده سازی NGN.. 9
7. مزایا و معایب استفاده از NGN.. 10
7-1. مزایای NGN.. 10
7-2. معایب NGN.. 11
7-3. مزایای اقتصادی NGN برای اپراتورهای مخابراتی.. 12
8. معماری سویچینگ نسل آینده. 14
8-1. سوییچ های نسل آینده. 14
9. شرایط عمومی شبکه های NGN.. 17
9-1. ساختار ولایه های مختلف NGN.. 17
9-2. اجزاء شبکه NGN.. 18
10. پروتکلهای NGN.. 21
11. سرویسهای NGN.. 21
منابع پژوهش 24

این تحقیق بصورت Word و با موضوع شبکه های نسل آینده (NGN)  انجام گرفته است.تحقیق برای کامپیوتر وIT مناسب است و در 27 صفحه می باشد. می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید. چکیده با آن‌که تقریبا همه بر این باورند که موج بزرگ بعدی در صنعت مخابرات در‌‌ ‌قالب شبکه‌های نسل آینده یا Next Generation Network) NGN ) ظهور نموده است ...

تحقیق


مقاله


شبکه های نسل آینده


NGN


معماری ‌NGN


فناوری‌ ‌NGN


اپراتورهای مخابراتی


سویچینگ نسل آینده


کامپیوتر وIT