فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان که مشکل کف پای صاف دارند شناسایی و در جهت بهبود این مشکل چه اقداماتی را انجام دادم.

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان که مشکل کف پای صاف دارند شناسایی و در جهت بهبود این مشکل چه اقداماتی را انجام دادم.
دانلود اقدام پژوهی با فرمت ورد و قابل ویرایش
اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان که مشکل کف پای صاف دارند شناسایی و در جهت بهبود این مشکل چه اقداماتی را انجام دادم. دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان که مشکل کف پای صاف دارند شناسایی و در جهت بهبود این مشکل چه اقداماتی را انجام دادم. با فرمت ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 20 صفحه
چکیده
یکی از عارضه های مهم در بین کودکان و نوجوانان کف پای صاف است. بی شک عارضه کف پای صاف خیلی مهم است و این در حالی است که از سوی والدین و نوجوانان جدی گرفته نمی شود. این عارضه در مناطقی که فقر اجتماعی بیشتری وجود دارد بیشتر است و بسته به سطح زندگی مردم متفاوت است. در برخی موارد مشاهده می شود بیشتر نوجوانان و کودکان با پای برهنه روی سطح سخت بازی می کنند و این عامل مهمی در ایجاد این عارضه است. مخصوصا برای کودکان خردسال این موضوع بسیار مهم تر است.
شناخت بدشکلی ها وحرکات اصلاحی شاخه ای از تربیت بدنی به شمار می رود که درصدد اصلاح و برطرف کردن ضعف ها و ناهنجاری های مختلف عضلانی، ارگانیکی و هماهنگی و تعادل با استفاده از حرکات و برنامه های دقیق و اصولی ورزش می باشد. اینجانب ........ در پژوهش مذکور سعی بر این دارم که مشکل کف پای صاف را در تعدادی از دانش آموزانم مورد بررسی قرار داده و راهکار های مناسب را در جهت رفع این معضل ارائه دهم.تمرینات اصلاحی اعمال شده در این تحقیق می تواند راه حلی مناسب، ارزان و بدون عارضه جانبی جهت برطرف نمودن ناهنجاری کف پای صاف در دانش آموزان باشد.
اینجانب ........ مدت ......... سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم و هم اکنون دبیر ورزش آموزشگاه ......... می باشم.وقتی در ابتدای سال تحصیلی فرم های سلامت را در اختیار دانش آموزان قرار دادم متوجه این موضوع شدم که دو نفر از دانش آموزانم مشکل کف پای صاف دارند و از این مشکل رنج می برند.. حال باید چه راهکارهای را جهت کم کردن درد وبهبود کف پای صاف اقدام نما یم.

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان که مشکل کف پای صاف دارند شناسایی و در جهت بهبود این مشکل چه اقداماتی را انجام دادم. با فرمت ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات : 20 صفحه چکیده یکی از عارضه های مهم در بین کودکان و نوجوانان کف پای صاف است. بی شک عارضه کف پای صاف خیلی مهم است و این در حالی است که از سوی والدین و نوجوانان جدی گرفته نمی شود. این عارضه در مناطقی که فقر اجتماعی بیشتری وجود دا ...

دانلود


اقدام پژوهی


ورد


قابل ویرایش


دانش آموزان


تربیت بدنی


کف پای صاف


حرکات اصلاحی