فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

مقاله هپاتیت

مقاله هپاتیت
فروشگاه پایان نامه, پروپوزال, پروژه, کارورزی و ,,,,
مقاله هپاتیت دانلود مقاله هپاتیت 9 ص با فرمت WORD

مقدمه:
کبد بزرگترین عضو بدن است که کانون بسیاری از رویدادهای ضروری فیزیولوژیک از قبیل تعادل قند خون (کلوکز)، تولید پروتئین پلاسما، چربی، لیپوپروتئین، تولید اسیدهای صفراوی و ترشح آن، ذخیره سازی ویتامین های (B12، A،D،K،E) و نیز محل متابولیسم، سم زدایی و دفع بسیاری از مواد ساخته شده در بدن یا مواد وارد شده به آن است.
تظاهرات بالینی بیمارهای کبدی نیز به همین ترتیب متنوع بوده و ممکن است کاملا خفیف و یا حتی ناگهانی و شدید باشند. هپاتیت به معنی ایجاد التهاب و تورم در کبد است و به علل مختلف از قبیل داروها، الکل، ویروسها یا عوامل ایمنی و.... ایجاد می شود. هپاتیت خود به دو نوع حاد و مزمن تقسیم می شود.
هپاتیت حاد به مواردی اطلاق می شود که کمتر از شش ماه ادامه یافته وبیماری کبد به طور کامل بهبود می یابد و کار کبد به حد طبیعی باز می گردد یا آنکه جمله حاد ظرف مدت کوتاهی منجربه از بین رفتن بافت کبد و مرگ می شود. هپاتیت مزمن به مواردی اطلاق می شود که تغییرات التهابی بیشتر از شش ماه در کبد ادامه داشته باشد. یکی از علل مهم ایجاد هپاتیت ویروسها می باشند و هپاتیت ویروسی عمدتا توسط پنج ویروس هپاتیت A، B، C، D و E ایجاد می شود. البته علاوه بر این ویروسها، ویروسهای دیگری هم در ایجاد التهاب و هپاتیت موثرند.

دانلود مقاله هپاتیت 9 ص با فرمت WORD              مقدمه: کبد بزرگترین عضو بدن است که کانون بسیاری از رویدادهای ضروری فیزیولوژیک از قبیل تعادل قند خون (کلوکز)، تولید پروتئین پلاسما، چربی، لیپوپروتئین، تولید اسیدهای صفراوی و ترشح آن، ذخیره‌سازی ویتامین‌های (B12، A،D،K،E) و نیز محل متابولیسم، سم‌زدایی و دفع بسیاری از مواد ساخته شده در بدن یا مواد ...

پایان نامه


پروپوزال


پروژه


کارورزی