فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

آداب وضو گرفتن

آداب وضو گرفتن
در این فایل سعی کردیم آداب مربوط به وضو گرفتن را توسط المان های کودکانه و در محیط گرافیکی زیبا به تصویر بکشیم. فایل آداب مهمانی رفتن با بهره گ
آداب وضو گرفتن آداب وضو گرفتن
در این فایل سعی کردیم آداب مربوط به وضو گرفتن را توسط المان های کودکانه و در محیط گرافیکی زیبا به تصویر بکشیم. فایل آداب مهمانی رفتن با بهره گیری از صداهای آشنای کودکان در صدا و سیما و بصورت انیمیشن طراحی شده است.
شما دوست خوبم به راحتی میتوانید فایل رو به فلش مموری کپی کنید و به تلویزیون های ال سی دی یا ال ای دی در هر ابعاد و اندازه ای که باشد وصل نمایید و از محتوی آموزشی آن استفاده کنید. همچنین می تونید فلش مموری رو به دستگاه گیرنده دیجیتال متصل کنید و تو تلویزیون های قدیمی تر هم مشاهده کنید.
اما موضوع به همین جا ختم نمیشه این فایل در انواع تبلت و تلفن های هوشمند هم قابل اجراست و می تونید بعنوان یک فایل آموزشی ارزشمند به کودکتان هدیه بدید.
امیدوارم از این محصول خوشتون بیاد و التماس دعا
مناسب جهت مساجد - مهدکودک ها - پیش دبستانی ها و مدارس
گارانتی محصول :
دوست خوبم : گروهی از جوانان فهیم و خلاق , با بهره گیری از اندیشه های نو و صرف هزینه های زیاد حاصل تلاش و زحمات شبانه روزی خود را در این مجموعه گردآوری نموده اند و امید دارند تا شما دوست خوبم با تهیه نسخه اصلی این اثر، همواره در تولید محتوای کودکانه مشوق آنان باشید. بنابراین امیدواریم از این فایل آموزشی و فایل های آموزش وضو و نماز که اون ها هم بصورت انیمیشن و با همین کیفیت طراحی و آماده شده اند استفاده کنید و چنانچه بعد از دانلود فایل از کیفیت اون راضی نبودید به آدرس goolhayeasemani@gmail.com ایمیل بزنید تا در صورت عدم رضایت شما وجه پرداختی رو به حساب شما باز گردانیم.
شاد ، پیروز و سربلند باشید.

آداب وضو گرفتن در این فایل سعی کردیم آداب مربوط به وضو گرفتن را توسط المان های کودکانه و در محیط گرافیکی زیبا به تصویر بکشیم. فایل آداب مهمانی رفتن با بهره گیری از صداهای آشنای کودکان در صدا و سیما و بصورت انیمیشن طراحی شده است.  شما دوست خوبم به راحتی میتوانید فایل رو به فلش مموری کپی کنید و به تلویزیون های ال سی دی یا ال ای دی در هر ابعاد و اندازه ای که باشد وصل نمایید و از محتوی ...

اذان


وضو


نماز


آداب


آداب معاشرت


آداب وضو گرفتن


آداب غذا خوردن


آداب مهمانی رفتن


آداب قرآن خواندن


آداب خوابیدن


آداب مهمانی گرفتن


کو