فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

دانلود فرم های بسیار مفید برای جمع آوری اطلاعات مربوط به برنامه ریزی و کنترل پروژه در قالب اکسل

دانلود فرم های بسیار مفید برای جمع آوری اطلاعات مربوط به برنامه ریزی و کنترل پروژه در قالب اکسل
دانلود فرم های بسیار مفید برای جمع آوری اطلاعات مربوط به برنامه ریزی و کنترل پروژه در قالب اکسل
دانلود فرم های بسیار مفید برای جمع آوری اطلاعات مربوط به برنامه ریزی و کنترل پروژه در قالب اکسل دانلود فرم های خام مورد استفاده در پروژه قابل استفاده در اکسل و آماده بذای ورود اطلاعات در 13 sheet شمامل فرم های
فرم شناسنامه پروژه
ساختار شکست محصول
ساختار شکست مسئولین تحویل اقلام پروژه
ماتریس مسئولین تحویل اقلام پروژه
ساختار شکست عملیات
ماتریس مسئولین اجرای عملیات
فهرست فعالیتها
فرم برآورد منابع فعالیتها
فهرست منابع
فرم تعیین مدت، روابط و براورد هزینه فعالیتها
نمودار گانت پروژه
نمودار خط مبنای هزینه
ماتریس هماهنگی مسؤلین

دانلود فرم های خام مورد استفاده در پروژه قابل استفاده در اکسل و آماده بذای ورود اطلاعات در 13 sheet شمامل فرم های    فرم شناسنامه پروژه ساختار شکست محصول ساختار شکست مسئولین تحویل اقلام پروژه  ماتریس مسئولین تحویل اقلام پروژه     ساختار شکست عملیات ماتریس مسئولین اجرای عملیات فهرست فعالیتها  ‌فرم برآورد منابع فعالیتها فهرست منابع فرم تعیین مدت، روابط ...

دانلود فرم


های بسیار مفید برای جمع آوری


اطلاعات


مربوط به برنامه ریزی


و کنترل پروژه


در قالب اکسل

فیلم آموزش همگانی احیای قلبی ریوی

فیلم آموزش همگانی احیای قلبی ریوی
پوستر,مطالب علمی, پاورپوینت ها , تصاویر و,, با موضوع پرستاری
فیلم آموزش همگانی احیای قلبی ریوی
  • نحوه ارزیابی وضعیت هوشیاری و علایم حیاتی بیمار
  • آشنایی با سیستم گرئش خون و تنفس بیمار و نحوه کنترل نبض و تنفس
  • ارزیابی صحنه حادثه
  • نحوه انجام ماساژ قلبی
  • نحوه باز کردن راه هوایی (مانور هایملیخ) در نوزادان، کودکان و بزرگسالان
  • نحوه انجام تنفس مصنوعی
  • اندیکاسیون های احیای قلبی ریوی
  • نحوه استفاده از دستگاه AED یا شوک خودکار

این فیلم بر اساس پروتکل وزارت بهداشت برای آموزش همگانی احیای قلبی ریوی تهیه شده است. از خصوصیات این فیلم می توان به زبان فارسی و مطالب ساده و روان ان نام برد که برای استفاده عموم مردم مناسب می باشد.عناوین و موضوعات موجود در این فیلم عبارتند از: نحوه ارزیابی وضعیت هوشیاری و علایم حیاتی بیمارآشنایی با سیستم گرئش خون و تنفس بیمار و نحوه کنترل نبض و تنفسارزیابی صحنه حادثهنحوه انجام ماساژ قلبینحوه ...

پوستر


فلش کارت


پاورپوینت


فیلم آموزشی

پروژه آماده مهندسی نرم افزار-تجزیه و تحلیل سیستم مکانیزه بیمه +فایل رشنال رز

پروژه آماده مهندسی نرم افزار-تجزیه و تحلیل سیستم مکانیزه بیمه +فایل رشنال رز
این پروژه قسمتی از یک سیستم بیمه تامین اجتماعی ، بخش بیمه شدن و دریافت دفترچه را در نرم افزار رشنال رز پیاده سازی می کند. این پروژه شامل انواع
پروژه آماده مهندسی نرم افزار-تجزیه و تحلیل سیستم مکانیزه بیمه +فایل رشنال رز این پروژه قسمتی از یک سیستم بیمه تامین اجتماعی ، بخش بیمه شدن و دریافت دفترچه را در نرم افزار رشنال رز پیاده سازی می کند. این پروژه شامل انواع دیاگرام ها اعم از :
دیاگرام توالی
دیاگرام ترتیبی
دیاگرام حالت
و . . . می باشد. همچنین این پروژه دارای یک سناریو به فرمت Word است که نحوه اجرای سیستم را به طور مختصر نشان میدهد

این پروژه قسمتی از یک سیستم بیمه تامین اجتماعی ، بخش بیمه شدن و دریافت دفترچه را در نرم افزار رشنال رز پیاده سازی می کند. این پروژه شامل انواع دیاگرام ها اعم از : دیاگرام توالی دیاگرام ترتیبی دیاگرام حالت و . . .  می باشد. همچنین این پروژه دارای یک سناریو به فرمت Word است که نحوه اجرای سیستم را به طور مختصر نشان میدهد ...

دانلود پروژه های مهندسی نرم افزار، سیستم بیمه ، سیستم مکانیزه تامین اجتماعی، صدور دفترچه بیمه، پروژه سیستم بیمه، پروژه مهندسی نرم افزار، پی

تجربیات برتر مدون تدریس چگونگی بهبود بخشیدن به مشکل استرس و ناخن جویدن دانش آموز

تجربیات برتر مدون تدریس چگونگی بهبود بخشیدن به مشکل استرس و ناخن جویدن دانش آموز
دانلود تجربیات برتر تدریس جهت مشارکت در جشنواره تجربیات فردی سنجش و ارزیابی بافرمت ورد وقابل ویرایش
تجربیات برتر مدون تدریس چگونگی بهبود بخشیدن به مشکل استرس و ناخن جویدن دانش آموز دانلودتجربیات برتر مدون تدریس چگونگی بهبود بخشیدن به مشکل استرس و ناخن جویدن دانش آموز بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات25
دانلود طرح تجربی جهت مشارکت در جشنواره تجربیات فردی سنجش و ارزیابی
طرح های مورد نظر در این مجموعه در محور های زیر طراحی شده اند:
1-ابتکارات فردی سنجش و ارزشیابی
2-ابتکارات و پیشنهادات حرفه ای
این طرح و ابتکار به صورت کامل و دقیق با فرمت ورد و قابل ویرایش در ... صفحه در مورد پست سازمانی مورد نظر گرد آوری شده است. فهرست مطالب ارائه شده در این طرح /ابتکار عبارتند از :
الف : عنوان
ب-مقدمه کوتاه
پ-بیان وضعیت موجود
ت-شناسایی مسئله
ث-جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات
ج-طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی آن
چ-چگونگی اجرا و نتایج حاصله
ح-محدودیت ها و پیشنهادات
با هم بخشی از طرح/ابتکار حاضر را مشاهده می کنیم:
مقدمه کوتاه
جویدن ناخن یکی از عادات کودکان است که والدین را بسیار ناراحت و کلافه می کند. تحقیقات نشان می دهد که تقریباً ۳۸ درصد کودکان ۶ ۴ ساله ناخن هایشان را می جوند.این عادت تا ۱۰ سالگی به اوج خود می رسد و در مواردی تا ۶۰ درصد کودکان افزایش می یابد. همچنین بیشترین میزان ناخن جویدن در پسران ۱۴ ۱۳ ساله است. ناخن جویدن در دختران حدود ۱۱ سالگی به بیشترین حد خود می رسد. جالب این که تقریباً ۲۰ درصد نوجوانان کماکان درگیر این مشکل هستند و ۲۰ ۱۰ درصد این عده نیز تا بزرگسالی عادت ناخن جویدن را حفظ می کنند.اینجانب … دارای … سال سابقه تدریس در مقطع… می باشم. شاکر خداوند مهربانی هستم که لطفش را هیچ وقت از بنده اش دریغ نمی ورزد و افتخار می کنم که بتوانم راهرو و ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی باشم و نور دانش و توانایی را در این دانش آموزان میهن اسلامی شعله ور نمایم. در هفته های اول سال تحصیلی ...ـ .. متوجه دانش آموزی به نام علی شدم که دائماً در حال جویدن ناخن بود. علی دانش آموزی به ظاهر ساکت، اما درونی طوفانی و متلاطم داشت. لذا مشاهده ی این وضعیت برایم خوشایند نبود. به خدا توکل کردم و از او خواستم تا با کمکش مشکل بنده ی معصوم اش را برطرف نمایم. در این زمینه در عوامل به وجود آورنده مشکل علی چند فرضیه مطرح شد؟ برای پیدا کردن جواب های فرضیه شروع به گردآوری اطلاعات کردم که علت اصلی اختلاف والدین و درگیری آن ها بود که علی برای آرام کردن خود و ابراز آن به ناخن جویدن روی آورده است، برای اصلاح رفتار آن اقداماتی از قبیل از 1ـ جلسه مشاوره با خانواده 2ـ مسئولیت دادن و شرکت دادن علی در کارها و فعالیت های گروهی 3ـ جلسه مشاوره با انجمن اولیاء و شورای دانش آموزی 4ـ معرفی علی به مرکز مشاوره شهرستان نهاوند انجام گرفت که نتیجه آن باعث شد که علی عادت بد ناخن جویدن را کنار بگذارد و خودش هم به این مسأله پی برد که ناخن جویدن راهی برای حل مشکل نمی تواند باشد باید با فکر کردن و تلاش و کمک گرفتن از بزرگترها به حل مشکل خود بپردازد. جویدن ناخن عادتی خجالت آور، ناپسند و از لحاظ اجتماعی غیرقابل قبول است که در کودکان شیوع بیشتری دارد و می تواند باعث عوارضی مانند کوتاهی غیرعادی ناخن ها، التهاب و عفونت اطراف آن و آسیب به رفتار خود فرد شود. کارشناسان علل مختلفی برای جویدن ناخن مطرح می کند. آنان معتقدند علت عمده آن، ناشی از ترس و اضطراب است. و روشی برای ابراز دلگیری ها و دلخوری ها باشد. هنگامی که کودک نمی تواند خشم خود را در مقابل ناکامی ها و محرومیت ها نشان دهد با جویدن ناخن آرامش موقتی پیدا می کند. که آثاری نظیر افت تحصیلی و کاهش اعتماد به نفس همراه دارد و لازم است والدین مربیان مدرسه بیشتر به این مسأله توجه کنند و به سادگی از کنار آن نگذرند. ما وقتی که فرزندانمان مریض جسمی می شوند برای سلامتی آنان تلاش می کنیم اما وقتی عصبی می شوند و پرخاشگری می کنند و افسرده می شوند و ... بر آنان فشار می اوریم و تحقیرشان می کنیم. برای این که کودکی به این اختلال رفتاری دچار نشود والدین باید رابطه ی خوبی با یکدیگر داشته باشند و محیطی آرام و بدون دغدغه برای فرزندان خود فراهم کنند. لذا اینجانب به عنوان آموزگار مدرسه تلاش کردم که تا با اجرای یک طرح اقدام پژوهی، رفتار یکی از آینده سازان کشور عزیزمان، را اصلاح نمایم تا شاهد موفقیت هر چه بیشتر دانش آموزان در عرصه های مختلف زندگی باشیم.
بیان وضعیت موجود:
اینجانب … مدت .. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم و هم اکنون به عنوان آموزگار … تدریس می نمایم. در سال تحصیلی اخیر … نفر دانش آموز در پایه … نفر دانش آموز در پایه .. داشتم.. علی دانش آموز کلاس .. مدرسه ی .. شهرستان .. می باشد.. او در کلاس و ساعات تفریح دستش در دهان می باشد و مشغول ناخن جویدن است. در کارهای گروهی کلاس شرکت فعال ندارد به پرسش ها پاسخ کوتاه و آرام می دهد. اعتماد به نفس کافی را هم ندارد. انگار موضوعی او را می رنجاند و به همین خاطر نگران و مضطرب است. در روزهای اخیر هم افت تحصیلی داشته است. لذا وضعیت موجود برایم خوشایند نبود و با توجه به اهمیت موضوع، تصمیم گرفتم تا آنجایی که ممکن است در این وضعیت نامطلوب رفتاری تغییراتی ایجاد کنم به عنوان یک امانتدار، برای پیشگیری از ضایع شدن این امانت الهی کاری انجام بدهم. در این زمینه در عوامل به وجود آورنده مشکل علی چند فرضیه مطرح می شود؟ 1ـ چرا علی این کار را انجام می دهد؟ 2ـ آیا در خانه هم این رفتار را دارد؟ 3ـ علت نگرانی او چه چیزهایی می باشند؟ 4ـ وضعیت اقتصادی خانواده علی چگونه می باشد؟ با توجه به عوامل احتمالی فکر می کنم که ریشه در عوامل خانوادگی سبب بروز این مشکل برای علی شده باشد.

دانلودتجربیات برتر مدون تدریس چگونگی بهبود بخشیدن به مشکل استرس و ناخن جویدن دانش آموز بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات25 دانلود طرح تجربی جهت مشارکت در جشنواره تجربیات فردی سنجش و ارزیابی طرح های مورد نظر در این مجموعه در محور های زیر طراحی شده اند: 1-ابتکارات فردی سنجش و ارزشیابی 2-ابتکارات و پیشنهادات حرفه ای    این طرح و ابتکار به صورت کامل و دقیق با فرمت ورد و قابل ویرایش در ... ...

تجربیات برتر تدریس


ابتکارات


پیشنهادهای حرفه ای


جشنواره


تجربیات فردی


سنجش


ارزیابی

کارآفرینی کاشی و سرامیک

کارآفرینی کاشی و سرامیک
کارآفرینی کاشی و سرامیک
کارآفرینی کاشی و سرامیک مقدمه
کشورایران سرزمینی دارای تاریخ و تمدن کهن درهنر و صنعت با ذخایر متنابهی از کانی های مورد نیاز صنعت کاشی به شمار می آید. صنعت کاشی در ایران سابقه ای دیرین دارد. این صنعت باتوجه به برخورداری از منابع ذخایرطبیعی نیروی انسانی ، انرژی و تکنولوژی دارای مزیت نسبی افتصادی ارزشمندی است .


گزارشی از فراز و نشیب های صنعت کاشی و سرامیک در ایران
تولید کاشی و سرامیک 248 برابر شده است از زمان احداث اولین واحد تولید کاشی در ایران حدود 45 سال می گذرد. روند این صنعت طی 45 سال گذشته به گونه ای بوده است که از تولید 500هزار مترمربع در سال 1339 به 124میلیون مترمربع در سال 84 رسیده است (248 برابر). با بررسی طرح های در حال اجرا اعم از واحدهای جدید و طرح های توسعه واحدهای در حال کار پیش بینی می شود که روند افزایش ظرفیت در چند سال آینده ادامه داشته باشد و ظرفیت اسمی واحدها در سال 1385 به 270میلیون مترمربع و در سال 1386 به بیش از 330میلیون مترمربع برسد. این در حالی است که ظرفیت های نصب شده در سال های فوق بالاتر از میزان تولید بوده است. به طور کلی تولید و رشد صنعت سرامیک ایران را می توان به چهار دوره کاملا مجزا تقسیم بندی کرد.
این مقاله به صورت ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 119 صفحه آماده پرینت می باشد

چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد

مقالات را با ورژن office2010 به بالا باز کنید

مقدمه کشورایران سرزمینی دارای تاریخ و تمدن کهن درهنر و صنعت با ذخایر متنابهی از کانی‌های مورد نیاز صنعت کاشی به شمار می‌آید. صنعت کاشی در ایران سابقه‌ای دیرین دارد. این صنعت باتوجه به برخورداری از منابع ذخایرطبیعی نیروی انسانی ، انرژی و تکنولوژی دارای مزیت نسبی افتصادی ارزشمندی است . گزارشی از فراز و نشیب های صنعت کاشی و سرامیک در ایران تولید کاشی و سرامیک 248 برابر شده اس ...

طرح توجیهی


کارآفرینی


طرح


کار


نگارش طرح


توجیهی


وام بانکی


اخذ وام


اشتغال


کاریابی


کارآفرینی


کاشی


سرامیک

طرح توجیهی لوازم و قطعات الکتریکی و الکترونیکی سیستم های هوشمند توزیع برق کنتورهای هوشمند

طرح توجیهی لوازم و قطعات الکتریکی و الکترونیکی سیستم های هوشمند توزیع برق کنتورهای هوشمند
طرح توجیهی لوازم و قطعات الکتریکی و الکترونیکی سیستم های هوشمند توزیع برق کنتورهای هوشمند در قالب pdf به همراه فهرست, موضوع و معرفی طرح, جداول,
طرح توجیهی لوازم و قطعات الکتریکی و الکترونیکی سیستم های هوشمند توزیع برق کنتورهای هوشمند این طرح توجیهی شامل :
مناسب برای :

این طرح توجیهی (مطالعه امکان سنجی، طرح کسب و کار، طرح تجاری یا BP) در قالب pdf و در حجم 28 صفحه به
همراه جداول و کلیه محاسبات مربوطه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

این طرح توجیهی در رابطه با لوازم و قطعات الکتریکی و الکترونیکی سیستم های هوشمند توزیع برق کنتورهای هوشمند می باشد که بر اساس آخرین تغییرات توسط کارشناسان متخصص با دقت نگارش و جمع آوری شده است. این فایل برای کارآفرینان در زمینه لوازم و قطعات الکتریکی و الکترونیکی سیستم های هوشمند توزیع برق کنتورهای هوشمند مناسب می باشد.   این طرح توجیهی شامل : مقدمه و خلاصه ای از طرح فهرست مطالب جداول و محاسبا ...

طرح توجیهی قطعات الکتریکی و الکترونیکی


دانلود طرح توجیهی قطعات الکتریکی و الکترونیکی


کارآفرینی قطعات الکتریکی و الکترونیکی


طرح کسب و کار

2 - کارافرینی تولید رب گوجه فرنگی

2 - کارافرینی تولید رب گوجه فرنگی
تماس با پشتیبانی سایت علمی و پژوهشی آسمان 09159886819 و 05837223268
2 - کارافرینی تولید رب گوجه فرنگی

اقدام پژوهی ارتقای شغلی تحقیق

دانلود کتاب مسری از جونا برگر

دانلود کتاب مسری از جونا برگر
دانلود کتاب مسری از جونا برگر
دانلود کتاب مسری از جونا برگر
فورمت : PDF
تعداد صفحات : 243






"مُسری" (contagious) جدیدترین کتاب جونا برگر در حوزه ی بازاریابی است که به تازگی در 243 صفحه چاپ و نشر شده است. جونابرگر در این کتاب در خصوص دلیل مسری بودن برخی پیام های بازاریابی صحبت می کند و اینکه چطور می شود که برخی از مباحث به سرعت مسیر خود را هموار می کنند، ولی در مقابل موضوعات دیگر به ورطه فراموشی سپرده می شوند یا اساسا دیده نمی شوند.
سازمان ها می کوشند تا با راه اندازی کمپین های تبلیغات ویروسی، بازار را تحت سلطه اطلاعاتی خود قرار دهند، اما فکر می کنید که چند درصد از این کمپین ها به سرانجامی مشخص دست می یابند؟ نتایج تحقیقات ناامید کننده است؛ دلیل آن نیز روشن است: یک کمپین ویروسی را نمی توان مهندسی کرد، همان گونه که در آب و هوا نمی توان دخل و تصرفی داشت (هرچند که سالها است که بشر می کوشد تا آب و هوا را به نفع خود مهندسی کند). در واقع روان آدمی بسیار غیر قابل پیش بینی است و اثربخشی تبلیغات بویژه از نوع مُسری آن، وابستگی تنگاتنگی با حالات روان شناختی افراد دارد.
در واقع، ایده ها و پیام های ویروسی زمانی پخش می شوند که عاملی در درون مخاطبان بتواند ایشان را به اشتراک آن ایده ها و پیام ها متقاعد سازد. لذا چنانچه قصد داریم که محصول، خدمت یا به طور کلی برندمان شهره آفاق شود و نقل محافل باشد، می بایست بر تکیه گاهی قدرتمندتر از تبلیغات بیندیشیم.
چرا که تبلیغات صدایی ناشنیدنی در هیاهوی عصر ارتباطات است و مصرف کنندگان به گفته های دوستان و نزدیکان خویش اعتماد بسیار بیشتری دارند. لذا ایجاد یک گفتمان عمومی و بر سر زبان انداختن یک برند، رسالت این روزهای اهالی کسب و کار است. زیرا که به این طریق می توان موضوعی را منتشر ساخت که همگی افراد علاقه مند باشند تا درباره اش صحبت کنند. این گفتمان از تمایز نشأت می گیرد و با ابزارهایی نظیر رسانه های اجتماعی سرایت می کند.
جونا برگر 6 عامل حیاتی مؤثر در مسری شدن ایده ها را معرفی می کند. در واقع این عوامل، سازندهای موفقیت کمپین های اثربخش ویروسی هستند. این عوامل 6 گانه عبارتند از :

1- واحد پول اجتماعی (Social Currency):
واحد پول اجتماعی اصطلاح جدیدی است که معانی بسیاری برای آن متصور است. به طور کلی می توان گفت که ما چیزهایی را به اشتراک می گذاریم که به ما در کسب وجهه و پرستیژ اجتماعی کمک کنند و یا موجب شوند که در مقایسه با سایرین جایگاه مطلوب تری بیابیم. برای مثال رستورانهای بسیار خاص و مجلل با قیمت های نجومی از تکنیک واحد پول اجتماعی بهره برداری می کنند و سبد مشتریان خود را دارند. لذا همواره تقاضا برای این قبیل محصولات لوکس و تجملی وجود دارد. این قبیل برندها تمایز را نه از طریق هزینه و قیمت پائین بلکه از طریق تجمل بدست می آورند و قادر هستند پیام خود را اینگونه منتشر کنند. این محصولات نیاز کاربران به اعتبار و شأن اجتماعی را رفع می کنند.

2- پیام های موسوم به قُلاب: (Triggers)
این قبیل پیام ها موج سواران خوبی هستند و خود را سوار بر موجهای خبری روز می کنند. برندهای هوشمند رادارهای فرصت یاب قدرتمندی دارند و می توانند با تحلیل اخبار و رویدادها، خود را همگام آن سازند. برای مثال رویدادهایی مثل المپیک و حتی رویدادهایی نظیر جنگ، قحطی، رکود اقتصادی، ... می توانند بسترساز بالندگی برخی برندها شوند.
برای مثال آمار فروش یک رستوران به نام مریخ در سال 1997، همزمان با پرتاب کاوشگر موسوم به رهیاب به سمت سیاره سرخ (مریخ) به ناگهان رشدی تصاعدی را تجربه کرد. این افزایش فروش به دلیل هوشمندی مسئولان این رستوران و راه اندازی بهنگام کمپین مریخ و پوشش خبری این رویداد فضایی منحصر به فرد بود.

3- هیجان و احساس :
ضرب المثلی قدیمی در زبان انگلیسی وجود دارد با این مضمون که وقتی چیزی توجه ما را به خود جلب می کند، ناخودآگاه آن را با دیگران در میان خواهیم گذاشت؛ به زیان خودمانی تعجب مایه توجه است. انسان موجودی احساسی و سرشار از هیجانات است و برقراری پیوندهای عاطفی با او، بهترین راه برای تعمیق مناسبات با بشر محسوب می شود.
جونا برگر با بررسی رویداد ها و آرشیوهای پُرخواننده نیویورک تایمز، به منظور شناسایی عوامل مؤثر بر محبوبیت این یادداشت ها، دریافت که محتوای دارای بار احساسی و هیجانی بیشترین مخاطب را به خود جذب می کنند. در گذشته ای نه چندان دور، غالب محصولات تنها قادر بودند که دو احساس بینایی و شنوایی مصرف کنندگان را تحت تأثیر قرار دهند. اما نوآوری های صورت گرفته، تولیدکنندگان را به شتاب واداشت تا از دیگر هیجانات و ظرفیت های احساسی مصرف کنندگان به درستی بهره برداری کنند و تمام حواس بشر را درگیر سازند.

4- جمع گرایی
انسان موجودی اجتماعی است و دوست دارد از هم نوعان خویش تبعیت کند. انسانها در برداشتن قدم اول دچار تردیدهای بسیاری می شوند اما با مشاهده رفتار دیگران آنها نیز به جمع می پیوندند و سعی می کنند تا همرنگ جماعت شوند. آیا تاکنون به بساط متکدیان نگاهی انداخته اید؟ این افراد می کوشند تا با قراردادن چند سکه و القای اینکه دیگران کمک کرده اند، سایر افراد را نیز به کمک مالی ترغیب نمایند. انسان موجودی اهل تقلید است و این رفتار بشر نشأت گرفته از ساختار مغزی او و به ویژه نورونهای آیینه ای که در کتاب "نورومارکتینگ: نظریه و کاربرد" از انتشارات بازاریابی به آن پرداخته شده است.
بنابراین خود آغازگر این موج باشیم، خود اولین هوادار برند خود باشیم و خود این محصولات را با علاقه تولید و به مصرف رسانیم. امروزه بُرد از آن برندهایی است که مبتنی بر خرد جمعی شکل می گیرند و بر اساس آن خود را ترویج می کنند.

5- عمل گرایی :
انسان ها دارای هوش عملیاتی سرشاری هستند و به دنبال هر فرصتی می گردند تا به دیگران مشورت بدهند و یا ارائه راهکار کنند. به همین دلیل است که بازاریابی متکی بر طرفداران (Advocate Marketing ) عملکرد مناسبی دارد، چرا که مشتریان علاقمندند تا به هم نوعان خود کمک کنند و گره ای از مشکلات آنها بگشایند. بنابراین تلاش کنیم تا جامعه هواداران خود را سر و سامان دهیم و آنها را بعنوان سفرای برند خود در نظر گیریم. چرا که هواداران و حامیان برند از اثربخش ترین عوامل در نشر پیام یک برند و تبلیغات دهان به دهان هستند.

6- داستان گویی :
مردم تنها اطلاعات را به اشتراک نمی گذارند، بلکه آنها داستان سرایی می کنند. داستان ها مثل اسب تروا هستند که محموله آن ایده، برند و اطلاعات است. داستان ها حامی محصولات و فرآورده های یک برند هستند و به آن اعتبار می بخشند، ضمن آنکه موجب انتشار ویروس گونه ی پیام برند می شوند.
بازاریابی ویروسی به اعتقاد برخی از کارشناسان امر، پربازده ترین نوع بازاریابی به ویژه در سطح اینترنت و شبکه جهانی است و می تواند موجی عظیم به راه بیندازد. فرآیندهای اجتماعی خرید و فروش را می توان به مدد اقدامات سنجیده به گونه ای از بازاریابی ویروسی تبدیل کرد و آن را از طرق کانال های متعدد منتقل ساخت. امروزه نقل قول های دهان به دهان به واسطه ی شبکه های اجتماعی و توسعه اینترنت شکلی جدید به خود گرفته اند و به سادگی منتشر می شوند.
کلید کامیابی در کمپین های این چنینی در این است که بتوان مشتریان را در جهتی اقناع کرد که پیام برند را با تمایل خود به دوستان و نزدیکانشان انتقال دهند. این مهم، ضرورت ایجاد محتوای غنی، هدف گذاری دقیق مخاطب، انتقال و پراکنش صحیح از طریق کانال های صحیح و اعمال کنترل و نظارت بر نتایج را ایجاب می کند.
چاشنی کردن عوامل 6گانه فوق نیز می تواند بر غنای کمپین های ویروسی بیفزاید.

  فورمت : PDF تعداد صفحات : 243             "مُسری" (contagious) جدیدترین کتاب جونا برگر در حوزه‌ی بازاریابی است که به تازگی در 243 صفحه چاپ و نشر شده است. جونابرگر در این کتاب در خصوص دلیل مسری بودن برخی پیام‌های بازاریابی صحبت می‌کند و اینکه چطور می‌شود که برخی از مباحث به سرعت مسیر خود را هموار می‌کنند، ولی در مقابل موضوعات دیگر به ورط ...

جونا برگر


کتاب مسری


دانلود کتاب مسری


بازاریابی ویروسی

دانلود کتاب فیزیولوژی جانوری 2 پیام نور

دانلود کتاب فیزیولوژی جانوری 2 پیام نور
دانلود کتاب فیزیولوژی جانوری 2 پیام نور
دانلود کتاب فیزیولوژی جانوری 2 پیام نور
دانلود کتاب فیزیولوژی جانوری 2 پیام نور پروین رستمی - پروانه نور جاه قیمت کتاب 3000 تومن تخفیف فروشگاه 2000 تومن فایل : pdf ...

دانلود کتاب فیزیولوژی جانوری 2 پیام نور

نمونه سوالات آزمون زبان چیلز (CILS) سطح B1 و B2 سال 2009

نمونه سوالات آزمون زبان چیلز (CILS) سطح B1 و B2 سال 2009
آزمون زبان ایتالیایی سفارت ایتالیا (استرنی) چیلز سطح B1 سال 2009
نمونه سوالات آزمون زبان چیلز (CILS) سطح B1 و B2 سال 2009 مدرسه ایتالیایی برگزار کننده دوره های زبان ایتالیایی در سطوح مختلف می باشد.
همه ساله سفارت ایتالیا در ایران امتحان زبان ایتالیایی را برگزار میکند که پس از قبولی در این آزمون، شرکت کنندگان امکان دریافت ویزای دانشجویی و ادامه تحصیل در ایتالیا را خواهند داشت.
از سال 2015 نهاد برگزار کننده ی آزمون به دانشگاه سیه نا سپرده شده است و آزمونی بر اساس فرمت این دانشگاه با نام چیلز (CILS) برگزار خواهد شد. این آزمون دارای 60 امتیاز میباشد که به 5 مهارت 12 نمره ای تقسیم میشود و برای قبولی در این آزمون میبایست از هر مهارت حداقل نمره ی 7 را کسب کنید، یعنی حداقل نمره ی قبولی در آزمون 35 میباشد. آزمون سفارت ایتالیا (مدرسه ایتالیایی) در سطح B1 برگزار میشود.
برای قبولی در آزمون زبان ایتالیایی بایستی سه کتاب اسپرسو A1 و A2 و B1 را مطالعه نمایید.
در این بخش میتوانید نمونه سوالات سطح B1 و B2 را تهیه فرمایید. 2 مدل مختلف آزمون در فایل قرار دارد. تمامی موارد شامل سوالات آزمون تئوری و شفاهی به همراه پاسخ صحیح هر سوال و متن فایل صوتی است.




مدرسه ایتالیایی برگزار کننده دوره های زبان ایتالیایی در سطوح مختلف می باشد. همه ساله سفارت ایتالیا در ایران امتحان زبان ایتالیایی را برگزار میکند که پس از قبولی در این آزمون، شرکت کنندگان امکان دریافت ویزای دانشجویی و ادامه تحصیل در ایتالیا را خواهند داشت. از سال 2015 نهاد برگزار کننده ی آزمون به دانشگاه سیه نا سپرده شده است و آزمونی بر اساس فرمت این دانشگاه با نام چیلز (CILS) برگزار خواهد شد. ای ...

استرنی


CILS


چیلز


آزمون زبان ایتالیایی