دانلود کتاب اقتصاد رسانه ها، رابرت جی پیکار
دانلود pdf کتاب اقتصاد رسانه ها مفاهیم و مسائل آن, تالیف رابرت جی . پیکارد و ترجمه داوود حیدری
دانلود کتاب اقتصاد رسانه ها، رابرت جی پیکار
دانلود pdf کتاب اقتصاد رسانه ها مفاهیم و مسائل آن، تالیف رابرت جی . پیکارد و ترجمه داوود حیدری
Media economics: Concepts and issues
۲۰۷ص .: جدول،نمودار
رسانه های گروهی -- جنبه های اقتصادی
درباره کتاب اقتصاد رسانه ها مفاهیم و مسائل آن، رابرت جی . پیکارد ترجمه داوود حیدریصنعت رسانه ها بخشی مهم از فعالیت های اقتصادی جوامع به خصوص جوامع توسعه یافته را به خود اختصاص داده است . تجزیه و تحلیل "اقتصاد رسانه ها" گامی مهم در شناخت این صنعت است . این کتاب نیز تلاشی است موثر در این زمینه . راهنمای اصلی نویسنده در تحلیل "اقتصاد رسانه ها" در آمریکا نظریه های "اقتصاد بازار" بوده است . این کتاب به ما کمک می کند که صنعت رسانه ها را با قوانین عام اقتصادی مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم و عملکرد آن ها را در جامعه بازشناسیم و جهت گیریهای آن ها را تعیین کنیم
این کتاب به سیطرة رسانه ها بر زندگی امروز بشر، در بعد ملی و بین المللی، امری بدیهی است و پیام های رسانه ای چنان در تار و پود فردی و اجتماعی انسان ها رخنه کرده است که تولید و مصرف آن ها، همچون دیگر کالاها و خدمات مورد نیاز بشر، به پیروی از قوانین عام اقتصادی صورت می گیرد و صنعت رسانه ها بخش مهم از فعالیت های اقتصادی و جوامع، به خصوص جوامع توسعه یافته را به خود اختصاص داده است. تجزیه و تحلیل & اقتصاد رسانه ها“ گامی است مهم در شناخت این صنعت. اگرچه صنعت رسانه ها در کشورهای در حال توسعه، و از جمله در کشور ما، وضع کاملاً متفاوتی با این صنعت در کشورهای توسعه یافته دارد و طبعاً باید با توجه به ویژگی ها و مسائل خودش مورد تجزیه و تحلیل اقتصادی قرار گیرد. اما چارچوب ارائه شده در این کتاب، و به خصوص تعریف مفاهیم و واژه ها، می تواند راه گشا و قابل استفاده باشد.
یادداشت ناشر، مقدمه ای بر اقتصاد رسانه ها، مفهوم و نقش بازار. انتخاب مصرف کننده و واکنش بازار. انتخاب های تولیدکننده واکنش های بازار. انحصار و رقابت در بازار. اولویت های رسانه ها و بازارهای سرمایه، مداخله دولت در بازار. نیروی کار در بازار. کلام آخر. واژه نامه. مراجع و منابع
دانلود pdf کتاب اقتصاد رسانه ها مفاهیم و مسائل آن، تالیف رابرت جی . پیکارد و ترجمه داوود حیدری Media economics: Concepts and issues ۲۰۷ص .: جدول،نمودار رسانه های گروهی -- جنبه های اقتصادی درباره کتاب اقتصاد رسانه ها مفاهیم و مسائل آن، رابرت جی . پیکارد ترجمه داوود حیدری صنعت رسانه ها بخشی مهم از فعالیت های اقتصادی جوامع به خصوص جوامع توسعه یافته را به خود اختصاص داده است . تجزیه و تحلیل ...
دانلود
pdf
کتاب
اقتصاد رسانه ها
رابرت جی پیکارد
Media economics
سهشنبه 11 آبان 1395 ساعت 21:29