فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

دانلود پاورپوینت اثر گلخانه‌ای

دانلود پاورپوینت اثر گلخانه‌ای
د راین بخش پاورپوینت با عنوان اثر گلخانه‌ای برای دانلود قرار داده شده است. این پاورپوینت د ر22 اسلاید تنظیم شده است. در ذیل فهرست مطالب و تعدا
دانلود پاورپوینت اثر گلخانه‌ای د راین بخش پاورپوینت با عنوان اثر گلخانه ای برای دانلود قرار داده شده است. این پاورپوینت د ر22 اسلاید تنظیم شده است. در ذیل فهرست مطالب و تعدادی از اسلایدهای تنونه آن آورده شده است. در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.







فهرست مطالب :
  • مقدمه
  • گازهای گلخانه ای
  • چرا این گازها را گاز گلخانه ای می نامیم؟
  • گاز کربنیک (CO2)
  • بخار آبH2o
  • متان CH4
  • کلرو فلورو کربن CFC
  • انسان و اثر گلخانه ای
  • پیامد های افزایش گاز های گلخانه ای
  • کشورهای پیشگام در تولید گازهای گلخانه ای
    • نمودار میزان انتشار گاز های گلخانه ای در سال های (1990-2005)
    • نمودارمربوط به انتشار C‍‍‍‍‍o2 بین سال های ( 2005 - 1850 )
    • نمودارانتشار منطقه ای سالانه ی Co2 از سال ( 1971-2009)
    • نمودار منابع منتشر کننده ی گازهای گلخانه ای در امریکا
  • پروتکل کیوتو
  • راهکار ها
  • منابع

د راین بخش پاورپوینت با عنوان اثر گلخانه‌ای برای دانلود قرار داده شده است. این پاورپوینت د ر22 اسلاید تنظیم شده است. در ذیل فهرست مطالب و تعدادی از اسلایدهای تنونه آن آورده شده است. در صورت تمایل می‌توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.               فهرست مطالب : مقدمه گازهای گلخانه‌ای چرا این گازها را گاز گلخانه ای می نامیم؟ ...

دانلود پاورپوینت اثر گلخانه‌ای


اثر گلخانه‌ای


تحقیق اثر گلخانه‌ای


دانلود تحقیق اثر گخانه‌ای


تحقیق اثرات گلخانه‌ای

دانلود پاورپوینت زنبورها - 9 اسلاید

دانلود پاورپوینت زنبورها - 9 اسلاید
دانلود پاورپوینت زنبورها 9 اسلاید
دانلود پاورپوینت زنبورها - 9 اسلاید ملکه معمولاً مادر تمامی زنبورهای موجود در کندو است. جنسیت آن ماده بوده و مهم ترین وظیفه اش تخم گذاری می باشد. ملکه از اواخر فروردین تا اواخر خرداد روزانه حدود ۱۵۰۰ تخم می گذارد. طول بدن ملکه بسته به هر نژاد متفاوت می باشد. بال های آن کوچک بوده و خرطوم آن توانایی جمع آوری شهد گل ها را نداشته و در عوض دارای شکمی بزرگ تر از ماده های کارگر بوده و به طور طبیعی بیش از ۵ سال می تواند زنده بماند
برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:

        ملکه معمولاً مادر تمامی زنبورهای موجود در کندو است. جنسیت آن ماده بوده و مهم‌ترین وظیفه اش تخم گذاری می‌باشد. ملکه از اواخر فروردین تا اواخر خرداد روزانه حدود ۱۵۰۰ تخم می‌گذارد. طول بدن ملکه بسته به هر نژاد متفاوت می‌باشد. بال‌های آن کوچک بوده و خرطوم آن توانایی جمع آوری شهد گل‌ها را نداشته و در عوض دارای شکمی بزرگ‌تر از ماده‌های ...

دانلود پاورپوینت زنبورها 9 اسلاید

مسایل الکترودینامیک

مسایل الکترودینامیک
در این بخش برخی از مسایل الکترودینامیک جکسون و جوابهای آن به تفصیل بیان و توضیح داده شده اند
مسایل الکترودینامیک
این فایل که در آن سعی شده است تا برخی از مسایل فصل دوم کتاب الکترودینامیک جکسون حل شود به صورت دست نویس با فرمت تصویر است. جواب ها به گونه ای به رشته تحریر در آمده اند که برای دانشجویان ارشد گروه فیزیک قابل درک باشند. ...

متلب


کدنویسی


پردازش تصویر


داده کاوی

گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی

گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی
پشتیبانی:لطفا فقط SMS کنید حتما پاسخگو خواهم بود 09191696552
گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی فرمت فایل: ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات: 24 صفحه





گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی :
تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پایه اول ابتدایی با راهکارهای مناسب

مقدمه (بیان و طرح موضوع ) 4
ارزیابی از وضع موجود : 5
اهداف گزارش تخصصی : 5
هدف اختصاصی : 5
اهداف جزئی : 5
مقایسه با شاخص : 6
بررسی موانع و مشکلات بی انضباطی در دانش آموزان.. 6
علل بی انضباطی دانش آموزان.. 6
الف :علل مربوط به دانش آموزان مانند. 6
دانش آموزان که مشکلات خاصی ایجاد می کنند در نظر فونتاناشامل دو دسته اند. 7
ب)علل مربوط به معلم.. 7
ج)علل مربوط به کلاس درس: 8
تأثیر محیط عاطفی کلاس : 9
د)علل مربوط به خانواده: 9
  1. شرایط ناسالم خانوادگی: 10
  2. فقدان والدین: 10
  3. عدم ثبات قوانین و معیارهای اخلاقی: 10
ه)علل مربوط به روابط اجتماعی.. 11
عوامل روانی : 11
جمع آوری اطلاعات... 12
مقالات در این زمینه : 14
تحلیل یافته های علمی وبیان راه حل: 15
دلایل بی انضباطی دانش آموزان: 16
کوچک بودن فضای کلاس.... 16
فقدان یکی از والدین.. 16
مشاوره و مذاکره با دانش آموز نامنظم : 18
انتخاب راه حل موقی و اجرای نظارت بر آن.. 22
ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت ) 23
ارزشیابی ونتیجه گیری و گزارش نهایی: 24
منابع و مأخذ مورد استفاده: 24

فرمت فایل: ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات: 24 صفحه           گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی : تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پایه اول ابتدایی با راهکارهای مناسب   فهرست مقدمه (بیان و طرح موضوع ) 4 ارزیابی از وضع موجود : 5 اهداف گزارش تخصصی : 5 هدف اختصاصی : 5 اهداف جزئی : 5 مقایسه با شاخص : 6 بررسی موانع و مشکلات بی انضباطی در دانش آموزان.. 6 علل ب ...

اقدام پژوهی


پایان نامه و پروپوزال


راهنمای صادرات و واردات


فرم ها و قراردادها


پاورپوینت


کتاب های بافتنی


نقد پایان نامه


مقالات ترجمه شده

گزارش تخصصی معلم پایه چهارم

گزارش تخصصی معلم پایه چهارم
گزارش تخصصی معلم پایه چهارم
گزارش تخصصی معلم پایه چهارم فرمت فایل: ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات: 20 صفحه





عنوان گزارش تخصصی :

چگونگی برطرف کردن ضعف املای دانش آموزان پایه چهارم
چرا زنگ املا در برخی مدارس به زنگی خشک و بی روح تبدیل می شود و هزاران چرا و دریغ دیگر! آیا فکر نمی کنید که دیگر زمان آن رسیده است که باور و نگاهمان را نسبت به درس املا تغییر دهیم؟ دانش آموزانمان را باور کنیم؟ به فکر شکوفایی خلّاقیّت آنان باشیم و از املا گفتن سنّتی بپرهیزیم و آن ها را از این گرداب توالی و تکرار برهانیم؟
در رابطه با موضوع املا، تاکنون پژوهش های فراوانی صورت گرفته است که در مجلّات و کتب گوناگون به چاپ رسیده است. در همه ی آنها به این نکته اشاره شده است که درس املا نیاز به بازنگری و توجّهی جدّی از سوی معلّمان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت دارد. چرا که تمام نگارندگان مقاله ها از افت تحصیلی دانش آموزانشان در این درس شکایت داشتند و راه حل های که برای برطرف شدن مشکل خود ارائه کرده بودند در جهت شکستن هنجار سنتّی درس املا بوده است و در پایان به تغییرات شگرفی در نگرش و بازخورد دانش آموزان دست یافته بودند که در قسمت ادبیّات موضوع به آنها اشاره کرده ام.
اینجانب ..... در این طرح سعی کرده ام ابتدا به بررسی موانع و مشکلاتی که در تدریس این درس در پایه چهارم با 32 نفر دانش آموز با آن ها مواجه بوده ام، بپردازم و سپس با استفاده از روش هایی که در مقالات و کتب گوناگون مطرح شده است و تجربیّات و راه کارهای ابتکاری خودم نمره ی دانش آموزانم را در درس املا افزایش دهم.

فرمت فایل: ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات: 20 صفحه           عنوان گزارش تخصصی :   چگونگی برطرف کردن ضعف املای دانش آموزان پایه چهارم   چرا زنگ املا در برخی مدارس به زنگی خشک و بی‌روح تبدیل می‌شود و هزاران چرا و دریغ دیگر! آیا فکر نمی‌کنید که دیگر زمان آن رسیده است که باور و نگاهمان را نسبت به درس املا تغییر دهیم؟ دانش‌آموزانمان را باور ...

گزارش تخصصی معلم پایه چهارم

خلاصه کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کوری

خلاصه کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کوری
خلاصه ای 83 صفحه ای از کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی نوشته جرالد کوری و ترجمه یحیی سید محمدی
خلاصه کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کوری خلاصه ای 83 صفحه ای- این کتاب توسط پروفسور جرالد کوری در سال 2009 با 539 صفحه منتشر شده است. این کتاب برای درس مشاوره و رواندرمانی دوره لیسانس و بالاتر رشته های روانشناسی، مشاوره و حرفه های سلامت روان در اکثر کشور های جهان به عنوان یک منبع اصلی و کاربردی به شمار می رود. جرالد کوری شخصیت بسیار معروفی در نظریه های رواندرمانی است که تقریبا تمام درمانگران با نام و آثار وی آشنا هستند. سبک نگارش این نویسنده و ساختار کتاب وی باعث شده که این اثر به ویراست هشتم برسد. در این کتاب مفاهیم و کاربست های اساسی نظامهای درمانی امروزی بررسی شده و به مسایل اخلاقی و حرفه ای در کاربست مشاوره پرداخته شده است. هدف این کتاب آن است که به دانشجویان آموخته شود تا خردمندانه از بین این نظریه ها و فنون گوناگون انتخاب خود را انجام دهند تا به آن ها کمک شود که سبک خاص خود را در مشاوره به وجود آورند. امید است این کتاب ارزشمند و غنی در زمینه رواندرمانی مورد استفاده همه علاقه مندان و مشاوران و رواندرمانگران قرار گیرد.

خلاصه ای 83 صفحه ای- این کتاب توسط پروفسور  جرالد کوری در سال  2009 با 539 صفحه منتشر شده است. این کتاب برای درس مشاوره و رواندرمانی دوره لیسانس و بالاتر رشته های روانشناسی، مشاوره و حرفه های سلامت روان در اکثر کشور های جهان به عنوان یک منبع اصلی و کاربردی به شمار می رود. جرالد کوری شخصیت بسیار معروفی در نظریه های رواندرمانی است که تقریبا تمام درمانگران با نام و آثار وی آشنا هس ...

خلاصه کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کوری


نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کوری


کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان د

گزارش تخصصی آموزگار ششم

گزارش تخصصی آموزگار ششم
گزارش تخصصی آموزگار ششم
گزارش تخصصی آموزگار ششم فرمت فایل: ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات: 32 صفحه




گزارش تخصصی آموزگار ششم :
بهبود سطح یادگیری دانش آموزان پایه ششم در درس ریاضی با روش های خلاقانه
چکیده : 5
کلید واژه : 5
مقدمه. 6
اهداف گزارش... 6
هدف اختصاصی.. 6
اهداف جزئی.. 7
ارزیابی از وضع موجود. 7
جمع آوری اطلاعات.. 8
نظر سنجی از اولیا 8
مصاحبه با دانش آموزان. 9
مشاهده ی رفتار دانش آموزان. 9
بررسی نمودار درسی دانش آموزان : ( معدل هر درس ) 10
بررسی روش های تدریس وفعالیت های یاددهی–یادگیری: 10
گردآوری اطلاعات کتابخانه ای.. 10
تعاریف : 10
آموزش برای یادگیری اکتشافی : 11
هدف ها و ویژگی های روش آموزش برای یادگیری اکتشافی.. 12
آموزش به کمک یادگیری مشارکتی : 12
یادگیری مبتنی بر مسأله چیست ؟. 12
چه راهبردهایی باید برای حل مسئله تدریس شود : 13
پیشینه نظری.. 14
پیشینه عملی.. 15
تجزیه و تحلیل داده ها (موانع موجود در تدریس ریاضی ) 16
1- دید ونگرش منفی دانش آموزان نسبت به ریاضی.. 16
2- عدم توجه به تفاوت های فردی.. 16
3-عدم اعتماد به نفس و وجود اضطراب در دانش آموزان خصوصا هنگام امتحان. 16
4- عدم مشارکت و فعال بودن دانش آموزان در فرایند تدریس... 17
5- عدم استفاده وتوجه به کاربردهای ریاضی درکتاب های درسی وتدریس... 17
6- عدم توجه به پیش نیازهای دروس جدید : 18
7- بالا بودن حجم کتاب درسی : 18
8- عدم انجام ارزشیابی های صحیح : 19
راهکارهای پیشنهادی : 19
1- در زنگ ریاضی کلاسی شاد وبا نشاط داشته باشیم. 19
2- به پرورش دقّت و تقویت حافظه دیداری و شنیداری دانش آموزان توجه کنیم. 20
3- در کلاس محیطی حمایت کننده به وجود بیاوریم تا اعتماد به نفس دانش آموزان افزایش یابد. 20
4- یادگیری به بهترین نحو. 20
5-در حل مساله ها به دانش آموزان یاد بدهیم که باید قدم به قدم پیش بروند. 21
6- در نظر گرفتن سیر تفکر دانش آموزان. 22
انتخاب راه حل ها : 23
اعتبار بخشی به راه حل ها : 24
اجرای راه حل ها : 25
ارزیابی بعد اجرای طرح (نقاط قوت اجرای طرح ) 27
نتیجه گیری : 28
پیشنهادات : 28
منابع : 29
پیوست ها : 30
پیوست 1. 30
جدول فراوانی نمرات ریاضی قبل از انجام راه حل (پیوست 3) 31
نمونه ای از الگوریتم ضرب دو عدد اعشاری (پیوست 4) 31
آیین نامه انجمن دانش آموزان ریاضی دان (پیوست 5) 32
جدول مقایسه فراوانی نمرات ریاضی بعد از اجرای راه حل (پیوست 7) 32

چکیده :
پژوهش حاضر با هدف بررسی و رفع مشکل یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم تدوین شده است. درس ریاضی در مدارس ابتدایی برای برخی از دانش آموزان درسی مشکل آفرین شده است تا جایی که دانش آموزان برای حل مسایل به دیگران تکیه می کنند. تکرار این کار باعث کم شدن علاقه ، عدم انجام درست تکالیف ، اضطراب و عدم اعتماد به نفس و ... در برخی از دانش آموزان شده است . بعد از بررسی مسایل فوق با استفاده از مصاحبه با دانش آموزان ، مشاهده ی رفتار و تشکیل جلسات دیدار با اولیاء و بررسی روش های تدریس و مشخص کردن وضعیت درسی دانش آموازن ریشه های مشکل مورد بررسی قرار گرفت وبا راهکارهایی نظیر استفاده از روش های فعال تدریس ، نحوه ی درست تفهیم مسایل وتوجه به تفاوتهای فردی به این نتیجه رسیدم که کلاس درس ، روش تدریس و امکانات و وسایل لازم برای تدریس باید طوری باشد که دیدگاه های مثبتی در نظر دانش آموزان ایجاد کند و دانش آموزان با اعتماد به نفس بالاتر ، علاقه ، انجام تکالیف به موقع و از همه مهم تر کاربرد ریاضی در زندگی روزمره آشنا شوند.
کلید واژه : یادگیری ریاضی – تفاوت های فردی- روش های نوین – نگرش مثبت – حل مسأله

فرمت فایل: ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات: 32 صفحه         گزارش تخصصی آموزگار ششم : بهبود سطح یادگیری دانش آموزان پایه ششم در درس ریاضی با روش های خلاقانه   فهرست مطالب چکیده : 5 کلید واژه : 5 مقدمه. 6 اهداف گزارش... 6 هدف اختصاصی.. 6 اهداف جزئی.. 7 ارزیابی از وضع موجود. 7 جمع آوری اطلاعات.. 8 نظر سنجی از اولیا 8 مصاحبه با دانش آموزا ...

گزارش تخصصی آموزگار ششم

آموزش صوتی مکالمه آسان انگلیسی مثل آب خوردن1یک

آموزش صوتی مکالمه آسان انگلیسی مثل آب خوردن1یک
دانلود آموزش صوتی مکالمه انگلیسی
آموزش صوتی مکالمه آسان انگلیسی مثل آب خوردن1یک مجموعه ی آموزشی صوتی
مکالمه آسان انگلیسی
مثل آب خوردن یک 1


✔ آموزش مکالمه به صورت صوتی همراه با متن
✔ مناسب و عالی و کاربردی از سطح مبتدی تا سطح متوسطه
✔ مجموعه ایی فوق العاده عالی برای شروع و یا ادامه و یا از سرگیری یادگیری
✔ قابل استفاده برای همه در هر مقطع تحصیلی و یا سنی
مجموعه ی مکالمه مثل آب خوردن یک شامل 100 درس به صورت مکالمه های روزمره و کوتاه است که در مورد موضوعات مختلف کاربردی و روزمره و قابل استفاده و مورد نیاز برای زبان آموزان مطرح شده است.
اگر هنوز بعد از این همه سال نمی توانید انگلیسی حرف بزنید،
بد نیست با مجموعه مکالمه مثل آب خوردن شروع کنید

شک نداشته باشید که
با استفاده از این مجموعه آموزشی، روزانه تنها دو درس کوتاه،
با روشی استفاده ساده اما موثری که برای شما همراه با ارسال مجموعه ها بیان می شود
تقویت (مکالمه)صحبت کردن و شنیدار انگلیسی شما، در حد خوب و قابل قبول

تنها در چهار ماه قابل انتظار است.
تاثیر مثبت این مجموعه آموزشی تنها پس از 15 روز استفاده قابل درک است!!
و بعد از این مدت کوتاه خودتان تغییر و بهبود را احساس خواهید کرد.


در فایلهای صوتی این مجموعه که به صورتMP3 است ابتدا جمله ی فارسی بیان شده و سپس طرز بیان آن جمله و منظور، دو بار به انگلیسی توسط دو شخص متفاوت برای شما بیان می شود. که باعث خواهد شد بهتر متوجه جمله انگلیسی شوید و همچنین زمان کافی و خالی نیز برای بیان جمله توسط شما در نظر گرفته شده است.
این مجموعه ی آموزشی در کامپیوتر؛ دستگاه های پخش خانگی و خودرو و موبایل و تبلت قابل استفاده و قابل پخش است.
همچنین؛ در کنار فایلهای صوتی مکالمه ها؛ متن مربوط به مکالمات نیز به صورت PDF موجود است که برای درک بهتر و تمرین بیشتر میتوانید از این متن ها استفاده نمایید.
همچنین نکات ریز و روشی که بهتر است در استفاده از این مجموعه پیروی و رعایت کنید در قسمت فایلهای صوتی سایت انگلیسی مثل آب خوردن بیان شده است.
و این موضوع باعث خواهد شد که در نهایت، از مجموعه های مکالمه ایی انگلیسی مثل آب خوردن و یا هر مجموعه صوتی و یا تصویری آموزش زبان نتیجه بهتری بگیرید.
برای چک کردن نمونه ایی از مجموعه آموزشی مکالمه مثل آب خوردن یک
می توانید فایل صوتی زیر را دانلود نموده و در سیستم خودتان گوش دهید و تست کنید
برای دانلود فایل صوتی نمونه کلیک فرمایید
برای دانلود فایل صوتی و متن به صورت یکجا؛ کلیک فرمایید

متن مربوط به فایل صوتی نمونه بالا / موضوع: هنگام ورود به هتل

Do you have a vacant room?
‫اتاق خالی دارید؟‬

I have booked a room.
‫من یک اتاق رزرو کرده ام.‬

My name is Miller.
‫اسم من میلر است.‬

I need a single room.
‫من به یک اتاق یک تخته احتیاج دارم.‬

I need a double room.
‫من به یک اتاق دو تخته احتیاج دارم.‬

What does the room cost per night?
‫اتاق شبی چند است؟‬

I would like a room with a bathroom.
‫من یک اتاق با حمام می خواهم.‬

I would like a room with a shower.
‫من یک اتاق با دوش می خواهم.‬

Can I see the room?
‫می توانم اتاق را ببینم؟‬

Is there a garage here?
‫اینجا پارکینگ دارد؟‬

Is there a safe here?
‫اینجا گاو صندوق دارد؟‬

Is there a fax machine here?
آیا ‫اینجا فکس وجود دارد؟‬/ دارید؟

Fine, I’ll take the room.
‫بسیار خوب ، من اتاق را می گیرم.‬

Here are the keys.
‫کلید ها اینجا هستند.‬

Here is my luggage.
‫چمدان من اینجاست.‬

What time do you serve breakfast?
‫ساعت چند صبحانه سرو می شود؟‬

What time do you serve lunch?
‫ساعت چند نهار سرو می شود؟‬

What time do you serve dinner?
‫ساعت چند شام سرو می شود؟

فهرست درس ها و موضوعات آموزش داده شده در درسهای 100قسمتی مجموعه ی آموزشی مکالمه مثل آب خوردن یک شامل موضوعات زیر است:
١:مکالمه در مورد اشخاص
٢:مکالمه در مورد خانواده
٣:مکالمه در مورد اشنا شدن
۴:مکالمه در مورد در مدرسه
۵ مکالمه در مورد کشورها و زبانها
۶:مکالمه در مورد خواندن و نوشتن
٧:مکالمه در مورد اعداد
٨:مکالمه در مورد ساعات روز
٩:مکالمه در مورد روزھای ھفته
١٠:مکالمه در مورد:دیروز –امروز – فردا
١١:مکالمه در مورد:ماھھا
١٢:مکالمه در مورد:نوشیدنیها
١٣:مکالمه در مورد:فعالیتها
١۴:مکالمه در مورد رنگ ها
١۵:مکالمه در مورد:میوه ھا و مواد غذایی
١۶:مکالمه در مورد:فصل ھای سال واب و ھوا
١٧:مکالمه در مورد خانه
١٨:مکالمه در مورد نظافت خانه
١٩:مکالمه در مورد اشپزخانه
٢٠:گفتگوی کوتاه ١
٢١:گفتگوی کوتاه ٢
٢٢:گفتگوی کوتاه ٣
٢٣:مکالمه در مورد یادگیری زبانهای خارجی
٢۴:مکالمه در مورد قرار ملاقات
٢۵:مکالمه در مورد شهر
٢۶:کالمه در مورد:طبیعت
٢٧:مکالمه در مورد:ورود به ھتل
٢٨:مکالمه در مورد در ھتل – شکایت
٢٩:مکالمه در مورد رستوران ١
٣٠:مکالمه در مورد رستوران ٢
٣١:مکالمه در مورد رستوران ٣
٣٢:مکالمه در مورد رستوران ۴
٣٣:مکالمه در ایستگاه قطار
٣۴:مکالمه در قطار
٣۵:مکالمه در فرودگاه
٣۶:مکالمه عبور و مرور درون شهری
٣٧:مکالمه در راه
٣٨:مکالمه در تاکسی
٣٩:مکالمه مورد خرابی ماشین
۴٠:مکالمه و سؤال در مورد مسیر حرکت
۴١:مکالمه در مورد جھت یابی
۴٢:مکالمه بازدیداز شهر
۴٣:مکالمه در باغ وحش
۴۴:گردش عصر (شب)
۴۵:مکالمه در سینما
۴۶:مکالمه در دیسکو
۴٧:مکالمه تدارک سفر
۴٨:فعالیت ھای تعطیلاتی
۴٩:مکالمه در مورد ورزش
۵٠:مکالمه دراستخر شنا
۵١:مکالمه خرید مایحتاج
۵٢:مکالمه در فروشگاه
۵٣:مکالمه مغازه ها
۵۴:مکالمه در خرید
۵۵:مکالمه در کار
۵۶:مکالمه در مورد احساس ھا
۵٧:در مطب دکتر
۵٨:مکالمه در مورد اعضا بدن
۵٩:مکالمه دراداره پست
۶٠:مکالمه در بانک
۶١:اعداد ترتیبی
۶٢:مکالمه در مورد سوال کردن ١
۶٣:مکالمه در مورد سوال کردن ٢
۶۴:مکالمه در مورد نفی ١
۶۵:مکالمه در مورد نفی ٢
۶۶:مکالمه در مورد ضمائر ملکی ١
۶٧:مکالمه در مورد ضمائر ملکی ٢
۶٨:مکالمه در مورد بزرگ – کوچک
۶٩:مکالمه در مورد لازم داشتن – خواستن
٧٠:مکالمه در مورد چیزی خواستن
٧١:مکالمه در مورد چیزی خواستن
٧٢:مکالمه در مورد چیزی که بایدانجام گیرد
٧٣:مکالمه در مورد اجازه داشتن برای انجام کاری
٧۴:مکالمه در مورد خواھش کردن درمورد چیزی
٧۵:مکالمه در مورد دلیل اوردن برای چیزی ١
٧۶:مکالمه در مورد دلیل اوردن برای چیزی ٢
٧٧:مکالمه در مورد دلیل اوردن برای چیزی ٣
٧٨:مکالمه در مورد صفت ها ١
٧٩:مکالمه در مورد صفت ها ٢
٨٠:مکالمه در مورد صفت ها ٣
٨١:مکالمه در مورد گذشته (زمان گذشته) ١
٨٢:مکالمه در مورد گذشته (زمان گذشته) ٢
٨٣:مکالمه در مورد گذشته (زمان گذشته) ٣
٨۴:مکالمه در مورد گذشته (زمان گذشته) ۴
٨۵:مکالمه در مورد سوال کردن- گذشته (زمان گذشته) ١
٨۶:مکالمه در مورد سوال کردن- گذشته (زمان گذشته) ٢
٨٧:مکالمه در مورد زمان گذشته افعال معین ١
٨٨:مکالمه در مورد زمان گذشته افعال معین ٢
٨٩:مکالمه در مورد جملات امری ١
٩٠:مکالمه در مورد جملات امری ٢
٩١:مکالمه در مورد جملات وابسته با که ١
٩٢:مکالمه در مورد جملات وابسته با که ٢
٩٣:مکالمه در مورد جملات وابسته با آیا
٩۴:مکالمه در مورد حروف ربط ١
٩۵:مکالمه در مورد حروف ربط ٢
٩۶:مکالمه در مورد حروف ربط ٣
٩٧:مکالمه در مورد حروف ربط ۴
٩٨ مکالمه در مورد حروف ربط مضاعف
٩٩:مکالمه در مورد حالت اضافه
١٠٠:مکالمه در مورد قیدها

    مجموعه‌ی آموزشی صوتی مکالمه آسان انگلیسی مثل آب خوردن یک 1   ✔ آموزش مکالمه به صورت صوتی همراه با متن✔ مناسب و عالی و کاربردی از سطح مبتدی تا سطح متوسطه✔ مجموعه ایی فوق العاده عالی برای شروع و یا ادامه و یا از سرگیری یادگیری✔ قابل استفاده برای همه در هر مقطع تحصیلی و یا سنی مجموعه‌ی مکالمه مثل آب خوردن یک شامل 100 درس به صورت مکالمه های روزمره و کوتاه است که در مور ...

آموزش


مکالمه


انگلیسی


صوتی


موبایل

چگونگی احیاء و تولید مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در آموزش و پرورش

چگونگی احیاء و تولید مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در آموزش و پرورش
دانلود مقاله چگونگی احیا و تولید مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در آموزش و پرورش با فرمت ورد و قابل ویرایش در 27 صفحه
چگونگی احیاء و تولید مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در آموزش و پرورش دانلود مقاله چگونگی احیاء و تولید مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در آموزش و پرورش با فرمت ورد و قابل ویرایش در 27 صفحه
مقاله چگونگی احیاء و تولید مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در آموزش و پرورش به صورت کامل و دقیق و با رعایت کامل اصول مقاله نویسی طراحی و تدوین گردیده است.
با هم بخشی از مقاله چگونگی احیاء و تولید مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در آموزش و پرورش را در زیر مشاهده می نماییم:
چکیده
شاخص های ممتاز و مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در دانش آموزان یکی از وظایف سنگین معلمان و آموزش و پرورش می باشد. ایمان، اندیشه ورزی، مشارکت و همکاری اجتماعی، و اصلاح الگوی مصرف از جمله این شاخص های برجسته است که باید در نسل آینده رشد پیدا کنند.
امروز دشمنان حرفهایی می زنند که بزرگتر از دهانشان است و مثلاً طراحی می کنند که & ایران در خلیج فارس نباید رزمایش نظامی داشته باشد& ؛ درحالیکه این سخنان، غلط اضافی است.تربیت نسل آینده ای با هویت مستقل، عزتمند، دینی و دارای شاخص های ممتاز و جریان ساز& را وظیفه اصلی و بسیار خطیر آموزش و پرورش و معلمان می باشد اگر جامعه ای با چنین ویژگی هایی شکل بگیرد، قطعا اقتصاد مقاومتی و بدون نفت، برخورداری از فرهنگ مستقل، اصلاح الگوی مصرف و روحیه ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی ها معنا پیدا خواهد کرد.کار مخلصانه و برای خدا، ماندگار و موجب نجات است و زمینه کار مخلصانه در شغل معلمی، کاملاً وجود دارد.البته اخلاص و قناعت جامعه معلمان نباید موجب غفلت مسئولان از مسائل مادی و معیشتی این جامعه سختکوش شود هر هزینه و بودجه ای که در آموزش و پرورش صرف می شود، در واقع سرمایه گذاری است.
موضوع اساسی این است که آموزش و پرورش نسل آینده را با چه ویژگیهایی می خواهد تربیت کند و کشور برای ادامه مسیر خود به چگونه نسلی نیاز دارد؟
در مقاله حاضر قصد داریم به چگونگی احیاء و تولید مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در آموزش و پرورش بپردازیم
کلیدواژه : مفاهیم-جریان ساز-عمل ساز-آموزش و پرورش
مقدمه
ما برای تربیت نسل آینده در یک فضا و میدان خالی از رقیب قرار نداریم، بلکه با حریفی به نام & نظام سلطه بین المللی& مواجه هستیم. ممکن است برخی تعجب کنند که چه ارتباطی میان آموزش و پرورش و & نظام سلطه بین المللی& وجود دارد، در حالیکه واقعیت این است که نظام سلطه برای نسل جوانِ ملتها بویژه ملتِ ایران برنامه دارد. نظام سلطه می خواهد نسل آینده کشورها، نسلی باشند که فکر، فرهنگ، نگاه و سلیقه مورد نظر او را در مسائل جهانی داشته باشند و در نهایت نخبگان، سیاستمداران و افراد تأثیرگذار همانگونه فکر و عمل کنند که او تمایل دارد.
متفکران غربی بارها گفته اند که بجای کشورگشایی های استعماریِ قرن نوزدهم، بهترین و کم هزینه ترین روش، تزریق فکر و فرهنگ خود به نسل جوان کشورها و تربیت زبدگان و نخبگانی است که همچون سربازان نظام سلطه عمل خواهند کرد.
.................

دانلود مقاله چگونگی احیاء و تولید مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در آموزش و پرورش با فرمت ورد و قابل ویرایش در 27 صفحه مقاله چگونگی احیاء و تولید مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در آموزش و پرورش به صورت کامل و دقیق و با رعایت کامل اصول مقاله نویسی طراحی و تدوین گردیده است. با هم بخشی از مقاله چگونگی احیاء و تولید مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در آموزش و پرورش را در زیر مشاهده می نماییم: چکیده شاخص های ممت ...

دانلود


مقاله


چگونگی


احیا


تولید


مفاهیم


جریان


ساز


عمل


ساز


آموزش و پرورش


جریان ساز


عمل ساز

مقایسه چگونگی تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی و دلخواه نظام سلطه

مقایسه چگونگی تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی و دلخواه نظام سلطه
دانلود مقاله مقایسه چگونگی تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی و دلخواه نظام سلطه با فرمت ورد و قابل ویرایش در 21 صفحه
مقایسه چگونگی تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی و دلخواه نظام سلطه دانلود مقاله مقایسه چگونگی تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی و دلخواه نظام سلطه با فرمت ورد و قابل ویرایش در 21 صفحه
مقاله مقایسه چگونگی تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی و دلخواه نظام سلطه کاملترین و دقیق ترین مقاله پیرامون این موضوع است که توسط تیم تخصصی دانشجو طراحی و تنظیم گردیده است.
بخشی از مقاله مقایسه چگونگی تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی و دلخواه نظام سلطه را با هم مشاهده می کنیم.
چکیده
نظام سلطه و دیگر دشمنان تصور می کردند بعد از رحلت امام خمینی (رضوان الله) کار انقلاب نیز تمام خواهد شد از این رو برنامه ریزی های فراوانی را برای آن روز انجام داده بودند، اما انتخاب سریع و دقیق رهبر فرزانه انقلاب توسط خبرگان رهبری این دسیسه و توطئه آنان را نیز با ناامیدی و شکست مواجه ساخت. از این رو آنان همواره علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به توطئه های گوناگونی می زدند که برنامه ریزی جهت آغاز جنگ تحمیلی و ترور شخصیت هایی همچون رهبر انقلاب، شهید بهشتی، رجایی و باهنر از جمله آنان بود.
دشمنان بعد از تمام این اتفاق ها متوجه شدند دیگر برخورد سخت با ایران اسلامی بی فایده است و آنان به نتیجه دلخواه خود نخواهند رسید بنابراین جنگ فرهنگی و نرم را در دستور کار خود قرار دادند. هدف از جنگ نرم، بی اعتقاد کردن نسل نو و جوان جامعه به دین و اصول انقلابی و حذف تفکر فعالی است که غرب را به هراس انداخته و قلمرو قدرت آنان را تهدید می کند. تضعیف پایه های فرهنگی انقلاب، منحرف کردن جوانان مؤمن از پایبندی به باورهای دینی، دور کردن ذهن مردم از اسلام، ناامید کردن جامعه از مبارزه علیه نظام سلطه و جایگزین کردن فرهنگ بیگانه به جای فرهنگ خودی از جمله اهداف دشمنان در جنگ نرم است که نظام سلطه سعی در پر رنگ سازی آنها در روحیه نسل آینده دلخواه خود داردخاموش کردن روحیه جهادی، از بین بردن عقاید و پایه های فرهنگی مردم، تغییر باورهای سیاسی-دینی و عادت های حسنه ملت از جمله اهداف دیگر دشمنان در جنگ نرم است.در نسل دلخواه نظام سلطه اعتقادات مذهبی و سیاسی کمرنگ شده و جای خود را به تهاجم و ولنگاری فرهنگی می دهد. ولی در نقطه مقابل با تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی می توان جلو همه این نقشه ها و برنامه ریزی نظام سلطه را گرفت و نقشه هایشان را نقش بر آب کرد.در مقاله حاضر به مقایسه چگونگی تربیت نسل طراز انقلاب و دلخواه نظام سلطه می پردازیم.
کلیدواژه : تربیت-نسل –طراز انقلاب-نظام سلطه
مقدمه
وظیفه آموزش و پرورش و دستگاه های تربیتی تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی است و اگر بند بند این تعلیم ها و تربیت ها را اجرا نکنیم، قطعا نسل طراز انقلاب نخواهیم شد. نسل امروز، نسلی بیگانه با تربیت اسلامی و دینی است. یک جامعه آرمانی را ما در گذشته از لحاظ تئوریک و عملی داشته ایم منتها امروز کسانی که دارند عمل می کنند نه تئریک دارند و نه مبانی عملی دارند و ما باید تعهد، وجدان کاری، نظم و انضباط را در کشور های جنوب شرقی ببینیم.
امروز آموزش را به جای تربیت به خورد ما می دهند و متاسفانه جای این دور را بد جور عوض کرده ایم. تربیت یعنی این که ما کسی یا چیزی را پرورش دهیم، نگه داری کنیم، مراقبت کنیم و موانع را دور کنیم تا رشد کنند.
خداوند در آیه ۱۶۴ سوره آل عمران می فرماید ما پیامبر را از جنس و بین خودتان برگزیدیم و تربیت کردیم، علم تنها فایده ای ندارد و بلکه گاهی برای جامعه ضرر نیز دارد. امروز ما در جامعه تزکیه را بوسیده ایم و کنار گذاشته ایم و آموزش و تربیت را محل گرفته ایم و این یک خطر و مشکل در سیستم تعلیم و تربیت ما است.
...................

دانلود مقاله مقایسه چگونگی تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی و دلخواه نظام سلطه با فرمت ورد و قابل ویرایش در 21 صفحه مقاله مقایسه چگونگی تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی و دلخواه نظام سلطه کاملترین و دقیق ترین مقاله پیرامون این موضوع است که توسط تیم تخصصی دانشجو طراحی و تنظیم گردیده است. بخشی از مقاله مقایسه چگونگی تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی و دلخواه نظام سلطه  را با هم مشاهده می کنیم. چکیده نظ ...

دانلود


مقاله


مقایسه


چگونگی


تربیت


نسل


طراز


انقلاب


اسلامی


دلخواه


نظام


سلطه