فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

تحقیق منظومه شمسی

تحقیق منظومه شمسی
تحقیق منظومه شمسی
تحقیق منظومه شمسی دسته بندی : علوم پایه _ فیزیکفرمت فایل: doc ( قابلیت ویرایش )
حجم فایل: (در قسمت پایین صفحه درج شده)
تعداد صفحات :8
کد محصول : 1Ph


فهرست متن Title :

قسمتی از محتوای متن :

منظومه خورشیدی (شمسی) چیست؟
زمین یکی از سیاره ایست که دور خورشید می چرخد و این سیاره دها و قمرهایش منظومه خورشیدی را تشکیل می دهند. کلمه شمسی مفهوم مربوط به خورشید را در بر دارد. منظومه خورشیدی شامل هزاران سیاره کوچکتر نیز می باشد که سیارکها (اختروارها) و ستارگان دنباله دار بی شمار نامیده می شوند سیارات سیارکها و ستارگان دنباله دار همگی ضمن گردش پیرامون خورشید بوسیله گرانش یا نیروی کششی خورشید نگهداشته می شوند.

زمین کره ای است که قطر آن حدود 13 هزار کیلومتر است. قطر خطی است که از مرکز کره می گذرد و دو نقطه از محیط آن را به هم وصل می کند. قطر خورشید حدود یک میلیون و 400 هزار کیلومتر است. خورشید بسیار پهناورتر از مجموع سیاره هایش است. به همین دلیل است که نیروی جاذبه اش حرکات این نه سیاره را تنظیم می کند.
راه شیری چیست؟
در شبهای صافی که ماه در آسمان نیست احتمالاً رگه مات و نامشخصی از نور ستاره را در آسمان دیده اید که به راه شیری معروفست و آن دسته بزرگی از ستارگان می باشد که خورشید ما نیز در شمار آنها قرار دارد.
اطلاعاتی در مورد کهکشان
راه شیری از افزون بر 100 میلیارد ستاره تشکیل شده که خورشید نیز فقط یکی از آنهاست. فاصله این لبه تا آن حاشیه راه شیری به اندازه ی 100000 سال نورست. نزدیکترین کهکشان به کهکشان ها، 175000 سال نوری فاصله دارد و ابرها ژلانی بزرگ نامیده می شود

(توضیحات کامل در داخل فایل)



متن کامل را می توانید بعد از پرداخت، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.
همچنان شما میتوانید قبل از خرید با پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشید، و فایل مورد نظرخود را با تخفیف ویژه اخذ نمایید.
ربات فروشگاه به زودی ...
دسته بندی :  علوم پایه   _ فیزیک فرمت فایل:   doc   ( قابلیت ویرایش  )  حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده ) تعداد صفحات :8   کد محصول : 1Ph         فهرست متن Title  :    قسمتی از محتوای متن :   منظومه خورشیدی (شمسی) چیست؟ زمین یکی از سیاره ایست که دور خورشید م ...

دانلود را یگان تحقیق منظومه شمسی


مرجع فایل


پروژه منظومه شمسی


مقاله منظومه شمسی


دانلود مرجع فایل


منظومه شمسی


دانلود پروژه منظومه شمسی


تحقیق