فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

تحقیق درک دنیای انیمیشن

تحقیق درک دنیای انیمیشن
تحقیق درک دنیای انیمیشن
تحقیق درک دنیای انیمیشن دسته بندی : علوم پایه _ فیزیکفرمت فایل: doc ( قابلیت ویرایش )
حجم فایل: (در قسمت پایین صفحه درج شده)
تعداد صفحات : 381
کد محصول : 1Ph


فهرست متن Title :

قسمتی از محتوای متن :
می خواهیم پیش از پرداختن به چگونگی نوشتن کارتون ، قدری در مورد رسانه انیمیشن سخن بگوییم . این بحث شما را در درک وقایع و شرایط کلی دنیای انیمیشن یاری خواهد نمود . به هر حال نویسنده کارتون نخستین حلقه زنجیره تولید آن است و هر چه بیشتر از روند کار مطلع باشد طبیعتاً کار بهتری ارایه خواهد نمود . عدم درک صحیح از اصول تولید و انواع مختلف انیمیشن بزرگترین مانع بر سر راه شما است . شما نمی دانید در اطرافتان چه می گذرد و نمی تواند با عوامل تولید ارتباط برقرار کند .

در قدم بعدی نوبت به عکاسی از تصاویر تهیه شده می رسد . در انیمیشن هاس طلقی طرحهای کشیده شده روی صفحات طلقی بطور جداگانه در مقابل پس زمینه ها قرار داده شده و توسط دوربین های به خصوص عکسبرداری می شوند . نمایش این عکسهای مجزا با سرعت 24 قاب در ثانیه برای فیلم و 30 قاب در ثانیه برای تلویزیون حس حرکت را القا می کند .
انواع انیمیشن
برای آنکه بتوانید در مورد نوع کارتون مورد علاقه تان تصمیم بگیرید نخست باید انواع مختلف آنرا بشناسید در زیر طبقه بندی انواع مختلف انیمیشن را از دیدگاه های مختلف می بینید .

موسیقی خارق العاده
و دوستانش معمولاً در پارکینگ انبار پدر چهارچرخه، موسیقی می نوازند. موسیقی مورد علاقه آنها هم به اندازه ورزشهایشان عجیب و غریب است. راستی که پر سر و صدا و پر شور است! و لوازم موسیقی آنها هم مثل لوازم ورزشی شان، پر زرق و برق و تزیین شده اند.
.پیگیر باشید
به خاطر داشته باشید که هرگز پس از ارایه کار خود به یک کارگزار، آنرا به حال خود رها نکنید. اگر کارگزاری به شما می گوید & نه، متشکرم& از تلاش دست برندارید. در این صورت، فرصت منحصر به فردی را برای آگاهی از نقطه نظرات آنان از دست نخواهید داد. اگر کارتان رد شد، از آنان بخواهید نقاط ضعف کارتان را بازگو کنند. تا جایی که می توانید در مورد بازخوردهای فیلمنامه تان حساس باشید.


(توضیحات کامل در داخل فایل)



متن کامل را می توانید بعد از پرداخت، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.
همچنان شما میتوانید قبل از خرید با پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشید، و فایل مورد نظرخود را با تخفیف ویژه اخذ نمایید.
ربات فروشگاه به زودی ...
دسته بندی :  علوم پایه   _ فیزیک فرمت فایل:   doc   ( قابلیت ویرایش  )  حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده ) تعداد صفحات : 381  کد محصول : 1Ph         فهرست متن Title  :    قسمتی از محتوای متن : می خواهیم پیش از پرداختن به چگونگی نوشتن کارتون ، قدری در مورد رسانه انی ...

مقاله درک دنیای انیمیشن


درک دنیای انیمیشن


تحقیق درک دنیای انیمیشن


مرجع فایل


دانلود مرجع فایل


دانلود درک دنیای انیمیشن


تحقیق درباره درک