فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

آشنایی و شناخت بیماری پارکینسون

آشنایی و شناخت بیماری پارکینسون
آشنایی و شناخت کامل از بیماری پارکینسون
آشنایی و شناخت بیماری پارکینسون شاید بسیاری از ما بیماری پارکینسون را مساوی با لرزش اندام بدانیم اما این تنها یکی از مشخصه های بیماری پارکینسون است. بیماری پارکینسون برای اولین بار توسط دانشمند انگلیسی دکتر جیمز پارکینسون در سال ۱۸۱۷ مورد بررسی قرار گرفت و به همین علت این بیماری به نام وی شناخته می شود. از هر ۱۰۰ نفر که بیش از ۶۰ سال سن دارند، یک نفر به پارکینسون مبتلا می شود. این بیماری معمولا در ۶۰ سالگی آغاز می شود. البته افراد جوان تر هم به پارکینسون مبتلا می شوند. حدود ۵ تا ۱۰ درصد افرادی که به پارکینسون مبتلا می شوند کمتر از 40 سال دارند.
بعد از آلزایمر، بیماری پارکینسون معمول ترین بیماری مخرب اعصاب به حساب می آید که افراد مسن به آن مبتلا می شوند. پارکینسون یک بیماری مزمن و همیشه در حال پیشرفت است.
بیماری پارکینسون معمولا در افراد بالای 50 سال سن به وجود می آید و با بالا رفتن سن شیوع آن نیز افزایش می یابد. حدود 5 نفر از هر 1000 نفر در سن 60 تا 70 سالگی و حدود 40 نفر از هر 1000 نفر در سن 80 تا 90 سالگی به بیماری پارکینسون مبتلا می باشند. این بیماری زنان و مردان را تحت تاثیر قرار می دهد ولی شیوع آن در مردان اندکی بالا تر است. ایجاد این بیماری در افراد زیر 50 سال نادر است.
بیماری پارکینسون معمولا وراثتی نبوده و می تواند هر کسی را مبتلا کند. با این حال عوامل ژنتیکی (وراثتی) می توانند در ایجاد پارکینسون در افراد زیر 50 سال تاثیر گذار باشند.
این تحقیق در 57 صفحه شرحی کامل از این بیماری داروها درمان ها و علائم و تمام موارد دانستنی مورد نیاز دانشجویان و دانش آموزان فارسی زبان عزیز را توضیح می دهد در این تحقیق از منبع رسمی چون سازمان غذا و داروی آمریکا و انجمن بیماران پارکینسونی استفاده شده آخرین بروز رسانی این پژوهش به تاریخ 10 آذر ماه 95 است(یعنی تازه از تنور دراومده) و مطالعه تحقیق به دوستان خوب کارشناسی ارشد و دیگر مقاطع تحصیلی توصیه می گردد.
ضمنا شما می توانید برای دیدن خلاصه کوتاهی از این تحقیق به این لینک مراجعه و فایل خلاصه را دانلود کنید.
اینجا
در داخل فایل فشرده تحقیق فونت هایی قرار داده شده که بایستی قبل از مطالعه تحقیق آنها را نصب نمایید.

شاید بسیاری از ما بیماری پارکینسون را مساوی با لرزش اندام بدانیم اما این تنها یکی از مشخصه های بیماری پارکینسون است. بیماری پارکینسون برای اولین بار توسط دانشمند انگلیسی دکتر جیمز پارکینسون در سال ۱۸۱۷ مورد بررسی قرار گرفت و به همین علت این بیماری به نام وی شناخته می شود. از هر ۱۰۰ نفر که بیش از ۶۰ سال سن دارند، یک نفر به پارکینسون مبتلا می شود. این بیماری معمولا در ۶۰ سالگی آغاز می شود. البته افر ...

آشنایی


شناخت


پارکینسون