فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

دانلودمقاله پرسش مهر خشونت از کجا نشأ ت گرفته است ؟ چگونه عده ای خشونت را می آموزند ، دربرابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد ؟

دانلودمقاله پرسش مهر خشونت از کجا نشأ ت گرفته است ؟ چگونه عده ای خشونت را می آموزند ، دربرابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد ؟
مقاله پرسش مهر 95 خشونت از کجا نشأ ت گرفته است چگونه عده ای خشونت را می آموزند , دربرابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد با فرمت ورد و قابل ویرا
دانلودمقاله پرسش مهر خشونت از کجا نشأ ت گرفته است ؟ چگونه عده ای خشونت را می آموزند ، دربرابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد ؟ مقاله خشونت از کجا نشأ ت گرفته است ؟ چگونه عده ای خشونت را می آموزند ، دربرابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد ؟
دانلود مقاله شماره 1 پرسش مهر 96-1395خشونت از کجا نشأ ت گرفته است ؟ چگونه عده ای خشونت را می آموزند ، دربرابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد ؟ چگونه کشور وجامعه ای دارای رحمت اسلامی ونبوی داشته باشیم ؟ وچگونه می توانیم جوامع منطقه مان وجهان را از خشونت برهانیم ؟
با فرمت ورد و قابل ویرایش در 30صفحه
این مقاله که پرسش مهر 95 می باشد شامل عنوان ،چکیده،مقدمه،روش بررسی و نتایج می باشد.مناسب برای ارائه جهت مسابقات فرهنگی و هنری پرسش مهر 96-95 این مقاله تاکنون در جایی مورد استفاده قرار نگرفته است.ضمنا مقالات پیرامون این موضوع دائمابروز می شوند.مدیریت کافی نت دانشجو(فرهنگیان ) به شما اطمینان خاطر می دهد.با هم بخشی از این مقاله را مشاهده می کنیم :
چکیده
همانگونه که می دانیم امروزه در جهانی زیست می کنیم که مملو از خشونت و افراط گری است. به طوری که هر روز شاهد جریان جدیدی از خشونت در منطقه و جهان هستیم.گاهی شاهد رفتار وحشیانه علیه شیعیان نیجریه هستیم و همچنین چند سالی است که شاهد خشونت های داعش، القاعده و ارتش رژیم صهیونیستی در فلسطین می باشیم.
جنگ های جهانی اول و دوم زاییده حکومت ها و ایدئولوژی سکولار بوده است، پس نباید فقط به خشونت های دینی نگریست و از خشونت های سکولار غافل شد یا برعکس، بلکه هر دو دسته خشونت ها خطرناک است، خشونت بزرگترین و خطرناک ترین حرج و مشقت است که می تواند اوصاف واقعی دین را نابود و باعث بحرانی شدن گرایش مردم به دین و ایجاد مشکل در سطح روابط انسان ها با یکدیگر شود. خشونت بزرگترین و خطرناک ترین عاملی است که اوصاف پیش گفته را که اوصاف واقعی دین هستند، نابود، و عوامل بحرانی شدن گرایش به دین را فراهم می کند. امروزه در جهانی زیست می کنیم که متأسفانه مملو از خشونت و رفتارهای افراط گری است. خشونت با همه اقسام پنهان و آشکارش، فردی و خانگی و اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و نظامی، در حکمت اسلامی به عنوان یک رذیلت معرفی شده است. فارابی خشونت سیاسی را در سیاستهای استبدادی، رذیلت سیاسی می شمارد و ملامهدی نراقی در جامع السعادات از خشونت رفتاری به عنوان رذیلت اخلاقی یاد می کند و اخوان الصفا، خشونت را به عنوان رذیلت فلسفی معرفی می کنند.
اما سئوال این است که خشونت از کجا نشات گرفته است و چگونه عده ای خشونت را می آموزند . و در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد؟ چگونه می توانیم کشوری داشته باشیم ،جامعه ای داشته باشیم دارای رحمت اسلامی و نبوی. و چگونه می توانیم جوامع منطقه و جهان را از خشونت برهانیم؟

مقاله خشونت از کجا نشأ ت گرفته است ؟ چگونه عده ای خشونت را می آموزند ، دربرابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد ؟ دانلود مقاله شماره 1 پرسش مهر 96-1395خشونت از کجا نشأ ت گرفته است ؟ چگونه عده ای خشونت را می آموزند ، دربرابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد ؟ چگونه کشور وجامعه ای دارای رحمت اسلامی ونبوی داشته باشیم ؟ وچگونه می توانیم جوامع منطقه مان وجهان را از خشونت برهانیم ؟ با فرمت ورد و قابل ویرای ...

دانلود


پرسش


مهر


پرسش مهر


پرسش مهر 95


رئیس جمهور


چگونه


خشونت


می آموزند


ایستادگی


نشات


رحمت اسلامی


نبوی


جوامع


منطقه مان