فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

دانلود پروژه کارآفرینی رستوران کافی شاپ فست فود هتل

دانلود پروژه کارآفرینی رستوران کافی شاپ فست فود هتل
مجموعه ای جامع از تحقیقات کامپیوتری و دانشجویی کارافرینی و طرح توجیهی تحقیق های آماده پرینت
دانلود پروژه کارآفرینی رستوران کافی شاپ فست فود هتل تهیه طرح اولیه :
تهیه طرح اولیه برای این است که بدانیم با توجه به موقعیت مکانی و نیز بررسی ذائقه مشتریان شرکتی و خانگی پیرامون رستوران یا فست فود یا کافی شاپ لیست غذاها ، دسرها یا نوشیدنی های گرم و سرد منوی نهایی چه باید باشد تا مشتریان بیشتری را جذب نماید ، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری تهیه مواد اولیه ، آماده سازی ، طبخ غذاها یا تهیه نوشیدنی ها و دریافت و تحویل سفارش چه باید باشند ؟
تا علاوه بر حفظ کیفیت ، باعث افزایش میزان مشتریان و رضایتمندی آنها شود ، بتوان با بررسی نقاط ضعف و قوت رقبای پیرامون ، بهترین راهکارهای تبلیغاتی را برای جذب مشتریان و نیز حفظ آنها بکار گرفت .
دکوراسیون داخلی :
امروزه ثابت شده است که 83 % مردم با مشاهده نمای زیبای یک رستوران یا کافی شاپ جذب آن می شوند .
تهیه ابزارهای طبخ یا آماده سازی به میزان فضای در دسترس و نوع ارائه خدمات بستگی دارد که این نیز خود مستلزم داشتن طرح دکوراسیون داخلی است . با بهره گیری مناسب از فضاها ، می توان فرآیند آماده سازی تا تحویل سفارش را سریع تر و کارآمدتر نمود . با استفاده مناسب از رنگ ها و نیز نوع چیدمان و صدها نکته ظریف دیگر می توان فضایی خاطره انگیز را در ذهن مشتریان ثبت و ایشان را به مراجعه های بعدی ترغیب و تشویق نمود.
این مقاله به صورت ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 84 صفحه آماده پرینت می باشد

چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد

مقالات را با ورژن office2010 به بالا باز کنید

تهیه طرح اولیه : تهیه طرح اولیه برای این است که بدانیم با توجه به موقعیت مکانی و نیز بررسی ذائقه مشتریان شرکتی و خانگی پیرامون رستوران یا فست فود یا   کافی   شاپ   لیست غذاها ، دسرها یا نوشیدنی های گرم و سرد منوی نهایی چه باید باشد تا مشتریان بیشتری را جذب نماید ، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری تهیه مواد اولیه ، آماده سازی ، طبخ غذاها یا تهیه نوشیدنی ها و دریافت و تحویل سفارش چه ب ...

دانلود


کامل


آماده


رایگان


پروژه کارآفرینی


رستوران


کافی شاپ


فست فود


هتل