فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

تحقیق درباره گربه سانان

تحقیق درباره گربه سانان
بیشتر است. در صورت پوزه کوتاه و سبیلهای بلند و سفید رنگ خشنی دارد. چشمها درشت هستند. دستها و پاها نسبتا بلند و باریک با پنجه‌های گرد و چنگالها
تحقیق درباره گربه سانان لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:28
فهرست و توضیحات:
مقدمه
جنسهای تیره گربه سانان
گونه های مهم جنس Felis
تیره گربه سانان
گربه سانان (Felidae) گوشتخوارانی هستند که برای شکار استعداد و مهارتهای زیادی پیدا کرده اند. معمولا در شکار از روش پنهان شدن استفاده می کنند و گاهی از روشهای کمین کردن و دنبال کردن شکار را بکار می برند. بدن آنها باریک و تا حدی دراز و سر گرد و پوزه کوتاه است. دستها و پاها در اکثر گونه ها زیاد بلند نیست ولی قوی و به یک اندازه هستند. در دست 5 انگشت و در پا 4 انگشت وجود دارد. چنگالها در همه گونه ها به استثنای یوزپلنگ قابل جمع شدن است و حیوان پنجه رو می باشد. رنگ آنها متفاوت است ولی طرحهای خال دار یا راه راه بیشتر دیده می شود.
پاها بلند و باریک و پنجه ها فقط کمی قابلیت جمع شدن را داشته و بدون غلاف پوستی هستند. تمام بدن از لکه ها یا خالهای تیره میان پر پوشیده شده است. موهای پشت گردن بلند شده و قسمت یال مانند کوتاهی را تشکیل می دهد.
پاها نسبتا کوتاه و قوی و پنجه ها کاملا قابل جمع شدن هستند و دارای غلاف پوستی می باشند. اگر روی بدن خالهایی وجود داشته باشد میان خالی هستند و یا خوشه مانند به دور هم جمع شده اند. موهای پشت گردن بلند تر از قسمتهای دیگر بدن نیست.
این گربه وحشی با نام علمی Felis silvestris به اندازه گربه وحشی یا کمی بزرگتر از آن است. بدن آن کمی دراز و دم پر مو و نسبتا بلند و طول آن از نصف طول بدن و سر بیشتر است. در صورت پوزه کوتاه و سبیلهای بلند و سفید رنگ خشنی دارد. چشمها درشت هستند. دستها و پاها نسبتا بلند و باریک با پنجه های گرد و چنگالهای قوی و تیز و خمیده هستند. موهای بدن نرم و انبوه و موهای زیرین کرکی و فراوان هستند.

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:28 فهرست و توضیحات: مقدمه جنسهای تیره گربه سانان گونه های مهم جنس Felis تیره گربه سانان گربه سانان (Felidae) گوشتخوارانی هستند که برای شکار استعداد و مهارتهای زیادی پیدا کرده‌اند. معمولا در شکار از روش پنهان شدن استفاده می‌کنند و گاهی از روشهای کمین کردن و دنبال کردن شکار را بکار می‌برند. ب ...

گربه سانان


گربه


گربه سانان چیست


سانان


تحقیق گربه سانان