فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

دانلود درس پژوهی مفهوم ضرب پایه سوم ابتدایی

دانلود درس پژوهی مفهوم ضرب پایه سوم ابتدایی
دانلود درس پژوهی مفهوم ضرب پایه سوم دبستان کامل و آماده به صورت ورد و قابل ویرایش
دانلود درس پژوهی مفهوم ضرب پایه سوم ابتدایی دانلود درس پژوهی مفهوم ضرب پایه سوم دبستان کامل و آماده به صورت ورد و قابل ویرایش

در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است.
مقدمه :
درس پژوهی : فرایندی است پژوهشی که بر چرخه یادگیری گروهی – کیفی – مشارکتی – مداوم – عمل بازاندیشی و بازبینی یافته ها استوار است. در درس پژوهی کار با مسئله شروع می شود. اگر می خواهید آموزش را بهبود بخشید اثر بخش ترین جا برای این کار کلاس درس است و بهبود در کلاس درس در درجه اول اهمیّت است.
درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.
گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید.
طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.
ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس. تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است .اما ند هدف اولیه آن.
منطق درس پژوهی ساده است اگر می­خواهید آموزش را بهبود بخشید، اثر بخش­ترین جا برای چنین کاری، کلاس درس است. اگر شما این کار را با درس­ها شروع کنید، مسئله­ی چگونگی کاربرد نتایج تحقیق در کلاس درس ناپدید می شود.در اینجا بهبود کلاس درس در درجه­ی اول اهمیت است.
تبین ضرورت و اهمیت موضوع :
بررسی ویژگی های نظام آموزش و پرورش کشورهای مختلف نشان می دهد که آموزش دوره ابتدایی در اغلب آنها از اهمیت خاص برخوردار است و مهم ترین مقطع تحصیلی به شمار می رود به همین دلیل در قانون اساسی و قوانین آموزشی همگانی که شامل آموزش و پرورش دوره ابتدایی نیز هست، حق برخورداری همه کودکان برای پرورش کامل استعدادهایشان در اغلب ممالک شناخته شده است امروزه ضرورت و نقش دوره آموزش و پرورش را فقط در توسعه مهارت ها و قابلیت ها شناختی به طور عام و آموزش و آماده کردن کودکان برای ورود به مدارج تحصیلی بالاتر خلاصه نمی کنند بلکه آن را به طور خاص عامل و اساس هرگونه تحول آغازین در عرصه رشد و توسعه اجتماعی فرهنگی و اقتصادی می دانند.
برنامه ریزی درس پژوهشی :
آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم ضرب
اهداف کلی :
آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم ضرب بر ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری
هدف درس پژوهی :
  • ایجاد تفکر در دانش آموزان
  • پرورش قوه تخیل در دانش آموزان
  • تثبیت یادگیری با کمک تقویت تفکر
  • .....
  • علاوه بر موارد فوق مجموعا 5 جزه آموزشی و پاور پوینت زیز به صورت اشانتیون به شما فرهنگی گرامی ارائه میگردد که عناوین آنها عبارتند از :
    درس پژوهی معماری نوین تدریس
    درس پژوهی تدریس فرصت ساز
    ده گام اساسی در فرایند درس پژوهی
    درس پژوهی و راه های توسعه آن
    آموزش درس پژوهی

دانلود درس پژوهی مفهوم ضرب پایه سوم دبستان  کامل و آماده به صورت ورد و قابل ویرایش  در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است. مقدمه : درس پژوهی : فرایندی است پژوهشی که بر چرخه یادگیری گروهی – کیفی – مشارکتی – مداوم – عمل بازاندیشی و بازبینی یافته ها استوار است. در درس پژوهی کار با مسئله شروع می شود. اگر می خواهید آموزش را بهبود ب ...

دانلود


درس پژوهی


مفهوم ضرب


پایه


سوم


دبستان


کامل


آماده


به صورت ورد


قابل ویرایش