فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

پرورش گیاه آلوئه ورا - طرح توجیهی آلوئه ورا

پرورش گیاه آلوئه ورا - طرح توجیهی آلوئه ورا
پرورش گیاه آلوئورا و طرح توجیهی آلوئورا
پرورش گیاه آلوئه ورا - طرح توجیهی آلوئه ورا معرفی گیاه
مرور کلی خواص داروئی : صبر زرد از نظر طب قدیم ایران گرم و خشک است و شیرابه آن به مصرف طبی می رسد .
Aloe vera یک گیاه بادوام با گلهای زرد است. برگهای سخت آبدار و نیزه ای این گیاه به طول ۲۰ اینچ رشد می کند و طول کل گیاه تا ۴ پا می رسد. تنها برگهای این گیاه ارزش دارویی دارند، اما بخشهای مختلف برگها نیز برای اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. ژله شفاف و سفتی از قسمتهای داخلی برگ تشرح میشود. بین این ژله و پوست بیرونی برگ سلولهای خاصی حاوی مایع زردرنگ تلخ قرار دارد. وقتی که این مایع خشک میشود، سبب تولید شیره Aloe میشود.
تاریخچه :
آلوئه ورا سابقه ای بسیار طولانی و درخشان دارد. اولین گزارش مکتوب که در آن به آلوئه ورا اشاره شده است متعلق به چهار هزار سال پیش از میلاد مسیح است و در غارنوشته ها و کنده کاری های روی ظروف در معابد باستانی مصر کشف شده است. در افسانه های به جای مانده از مصر باستان آمده است که آلوئه گیاهی چنان گرامی بوده که افراد برای حضور در مراسم پس از مرگ یک فرعون باید تحفه ای از برگ های آلوئه ورا تقدیم می کردند.داستان هایی نیز درباره استفاده کلئوپاترا از آلوئه ورا، عسل و شیر برای حفظ زیبایی افسانه ای شان گفته می شود.کلئوپاترا ملکه مصر پوست خود را هر روزه با آن ماساژ می داد که از شر آفتاب مصر در امان باشد وحتی مصریان آنرا برای مومیائی مردگان خود بکار می بردند .در کتاب مقدس نام این گیاه به کرات آمده است . اما مصریان باستان تنها ملتى نبودند که آلوئه ورا را مى شناختند براساس منابع قدیمى ارسطو یکى از طرفداران بسیار معتقد خواص آلوئه ورا بوده است.او رایزن الکساندر کبیر نیز بوده است.قدر و ارزشی که او برای آلوئه ورا قائل بود چنان بوده است که در سال ۳۳۳ قبل از میلاد الکساندر را متقاعد کرد جزیره سوکوترا در اقیانوس هند را تصرف کند. این جزیره به دلیل رویش آلوئه در آن شهرت داشت و در آن زمان برای درمان زخم های سربازان در سپاه الکساندر از آلوئه ورا استفاده می شد.
این فایل برای کسانی مناسب است که می خواهند این گیاه را پرورش دهند ولی اطلاعات کافی در مورد این گیاه ندارند، با مطالعه این طرح شما به طور کامل با این گیاه و مزایای این گیاه و کلیه سوالات در مورد نحوه پرورش این گیاه و کاشت و برداشت آلوئورا آشنا می شوید و پس از آن توانایی این را دارید که طرح کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

فایل مورد نظر به صورت word و شامل 50 صفحه می باشد و حجم تقریبی آن 3 مگابایت می باشد.

در ادامه تعدادی از عناوینی که در این فایل وجود دارد و در مورد آن بحث می شود را برای شما لیست خواهیم کرد:
آلوئه ورا در چه مناطقی کشت میشود
چرا آلوئه ورا به این سرعت محبوب شد
چه گونه هایی در ایران کشت میشود
نحوه تکثیر آلوئه ورا
خواص شگفت انگیز آلوئه ورا در درمان بیماریها
نحوه مصرف آلوئه ورا
آموزش ساخت ژل آلوئه ورا
اشکال موجود از محصولات آلوئه ورا در بازار
پرورش آلوئه ورا
پرورش در منزل
تولید تجاری آلوئه ورا در مزرعه وهزینه های تولید
چگونه شروع کنیم
چه نوع خاک و کودی استفاده کنیم
نکات مهم آبیاری
هزینه های کشت در مزرعه
و .....

معرفی گیاه مرور کلی خواص داروئی : صبر زرد از نظر طب قدیم ایران گرم و خشک است و شیرابه آن به مصرف طبی می رسد . Aloe vera یک گیاه بادوام با گلهای زرد است. برگهای سخت آبدار و نیزه ای این گیاه به طول ۲۰ اینچ رشد می کند و طول کل گیاه تا ۴ پا می رسد. تنها برگهای این گیاه ارزش دارویی دارند، اما بخشهای مختلف برگها نیز برای اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. ژله شفاف و سفتی از قسمتهای داخلی برگ ت ...

آلوئورا


پرورش آلوئورا


گیاه آلوئورا


طرح توجیهی


طرح توجیهی آلوئورا


خرید طرح


پروژه آلوئورا


نحوه پرورش آلوئورا


میزان هزینه


مقدار زمین