فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

دانلود پاورپوینت تحلیل دانشکده معماری شهید بهشتی

دانلود پاورپوینت تحلیل دانشکده معماری شهید بهشتی
تحلیل دانشکده معماری شهید بهشتی
دانلود پاورپوینت تحلیل دانشکده معماری شهید بهشتی تحلیل دانشکده معماری شهید بهشتی در 27 اسلاید کامل و قابل ویرایش می باشد.
تاریخچه
دانشکده معماری و شهرسازی در سال تحصیلی 39 ـ 1338 بعنوان دومین دانشکده دانشگاه ملی ایران شروع بکار نمود. از زمان تأسیس، فعالیت این دانشکده با پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری آغاز شد و در سال تحصیلی57- 1356 رشته کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و منطقه ای نیز به رشته های دانشکده افزوده شد. از سال 1382 به جای دورة کارشناسی ارشد معماری پذیرش دانشجو تنها در دوره کارشناسی معماری صورت پذیرفت. البته دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته معماری از دو سال بعد شروع به فعالیت نمود. این دانشکده از سال 1372 در دوره دکترای معماری و از سال 1384 نیز در دکترای رشته طراحی شهری دانشجو پذیرفته است. در حال حاضر با داشتن بیش از چهل سال سابقه از نظر قدمت دومین دانشکده معماری کشور محسوب می شود. در سال 1380 این دانشکده بعنوان اولین قطب معماری و شهرسازی کشور از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری معرفی شد..

               تحلیل دانشکده معماری شهید بهشتی در 27 اسلاید کامل و قابل ویرایش می باشد. تاریخچه دانشکده معماری و شهرسازی در سال تحصیلی 39 ـ 1338 بعنوان دومین دانشکده دانشگاه ملی ایران شروع بکار نمود. از زمان تأسیس، فعالیت این دانشکده با پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری آغاز شد و در سال تحصیلی57- 1356 رشته کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری و من ...

تحلیل


دانشکده


بهشتی


معماری


دانشگاه


بررسی


مطالعات


نمونه


طرح


طراحی


مطالعه


شهید