فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

مجموعه نمونه سوالات کارشناس مالیاتی و جزوات قوانین و مقررات ازمون استخدامی سازمان امور مالیاتی سال 1395

مجموعه نمونه سوالات کارشناس مالیاتی و جزوات قوانین و مقررات ازمون استخدامی سازمان امور مالیاتی سال 1395
دانلود منابع استخدامی سازمان امور مالیاتی 1395
مجموعه نمونه سوالات کارشناس مالیاتی و جزوات قوانین و مقررات ازمون استخدامی سازمان امور مالیاتی سال 1395
1- تست های چهارگزینه ای آزمون تعیین سطح کارشناسان مالیاتی که شامل تست های کلیه منابع قوانین و مقررات مالیاتی به همراه کلید تمامی سوالات ازمون های تعیین سطح کارشناسان مالیاتی سالهای 90 الی 94به شرح ذیل می باشد :

قانون مالیاتهای مستقیم ( مشاغل ، شرکتها ، ارث ، اجاره املاک و مالیات حقوق)
قانون ارزش افزوده
آیین دادرسی مالیاتی
حسابرسی مالیاتی
اصول حسابداری 1 و 2
حقوق تجارت
قوانین مالی و محاسباتی
و دیگر منابع مختص کارشناسان مالیاتی

2- جزوات کامل قوانین و مقررات مالیاتی مانند قانون مالیاتهای مستقیم ، ارزش افزوده و قانون تجارت ( لازم به توضیح است فایل مقایسه قوانین و مقررات مالیاتی قبل و بعد از اصلاحیه ( اجرایی از 1395 ) در سایت آپلود گردیده است که کمک شایانی به شما در خصوص اشنایی با قوانین مالیاتهای مستقیم قبل و بعد از اصلاحیه می نماید ).

علت این فایل عدم اشاره سازمان ستجش در خصوص اینکه سوالات قوانین و مقررات از منابع قبل و یا اینکه بعد از اصلاحیه تاریخ 1394/04/31قانون مالیاتهای مستقیم خواهد بود .

3- خلاصه نکات مهم و کلیدی قوانین مالیاتهای مستقیم شامل : مشاغل ، اشخاص حقوقی ، ارث و املاک)
4- و جزوه قوانین ومقررات عمومی سازمان امور مالیاتی ( به احتمال زیاد ممکن است ، سوالات اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ازمنابع دروس عمومی، از این منبع طرح گردد ) که بحر حال شما دوستان قبل از آزمون باید آشنایی کامل با اطلاعات و موارد عمومی سازمان امور مالیاتی داشته باشید که جزوه پیش رو تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.



فایل قوانین و مقررات و خصوصاً نمونه تست های ازمون تعیین سطح که مختصص کارشناسان مالیاتی بوده ، به طور 100% شما را در زدن تست های تخصصی قوانین و مقررات یاری رسانی خواهد نمود که بدون شک فایل پیش رو را در هیچ سایتی نخواهید یافت .

دوستان در صورت داشتن سوال یا ابهام و ... می توانند، به وبلاگی که برای همین منظور جهت درج نظرات متقاضیان ارجمند و پاسخگویی سریعتر طراحی گردیده، مراجعه نمایند :
maliatiestekhdam94.persianblog.ir
همچنین با آدرس پست الکترونیکی ذیل نیز می توانند مکاتبه نمایند :
maliatiestekhdami94@gmail.com

  1-   تست های چهارگزینه ای آزمون تعیین سطح کارشناسان مالیاتی که شامل  تست های کلیه منابع قوانین و مقررات مالیاتی به همراه کلید  تمامی سوالات ازمون های تعیین سطح کارشناسان مالیاتی سالهای 90 الی 94 به شرح ذیل می باشد :   قانون مالیاتهای مستقیم ( مشاغل ، شرکتها ، ارث ، اجاره املاک و مالیات حقوق)  قانون ارزش افزوده  آیین دادرسی مالیاتی  حسابرسی مالیا ...

سوالات کارشناس مالیاتی


دانلود سوالات کارشناس مالیاتی


منابع قوانین و مقررات مالیاتی


دانلود منابع تخصصی مالیاتی 94


دانلود منابع قوانین