فایل سل

فایل سل1

فایل سل

فایل سل1

مجموعه جزوات تخصصی ازمون استخدامی سازمان امور مالیاتی سال 1395

مجموعه جزوات تخصصی ازمون استخدامی سازمان امور مالیاتی سال 1395
دانلود منابع استخدامی سازمان امور مالیاتی 1395
مجموعه جزوات تخصصی ازمون استخدامی سازمان امور مالیاتی سال 1395 منابع تخصصی مطابق دفترچه راهنما آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال 1395به شرح ذیل می باشد :


اقتصادخرد و کلان، حسابداری صنعتی، حسابداری عمومی، مالیه عمومی و قوانین و مقررات مالیاتی


که دقیقاً با توجه به منابع آزمون ذکر شده :

فایل منبع تخصصی شامل درس و تست اقتصاد خرد و کلان ، درس و تست حسابداری صنعتی ، درس و تست حسابداری عمومی ( اصول حسابداری) و درس و تست مالیه عمومی آپلود گردیده شده است .
تست ها دارای پاسخ نامه می باشند .
جزوه حسابداری عمومی از جزوات آموزشی سازمان امور مالیاتی مختصص درس اصول حسابداری آپلود گردیده شده است.
( لازم به توضیح است که فایل قوانین و مقررات با توجه به سطح اهمیت و گستردگی منابع و راحتی دوستان به صورت فایل جدا گانه با عنوان محصول قوانین و مقررات اپلود گرده است که توصیه می شود فایل ذیل با توجه به اهمیت در آزمون فوق الذکر و آشنایی دوستان حتما دانلود و مطالعه گردد ) .
این سایت تخصصی ترین مرجع منابع استخدامی سازمان امور مالیاتی در سال 1395برای علاقه مندان به استخدام در این سازمان می باشد . دوستان در خرید محصولات لحظه ای هم حتی درنگ نفرمایید ، چرا که مطمعن باشد مفید ترین ، تخصصی ترین و بروز ترین منابع را از سایت ما تهیه خواهید نمود و با خرید اولین محصول و با مشاهده کیفیت ان سایر محصولات ما را نیز خرید خواهید نمود . این هزینه نیست و سرمایه گذاری جهت استخدام می باشد .

دوستان در صورت داشتن سوال یا ابهام و ... می توانند، به وبلاگی که برای همین منظور جهت درج نظرات متقاضیان ارجمند و پاسخگویی سریعتر طراحی گردیده، مراجعه نمایند :
maliatiestekhdam94.persianblog.ir
همچنین با آدرس پست الکترونیکی ذیل نیز می توانند مکاتبه نمایند :
maliatiestekhdami94@gmail.com

  منابع تخصصی مطابق دفترچه راهنما آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال 1395به شرح ذیل می باشد :   اقتصادخرد و کلان، حسابداری صنعتی، حسابداری عمومی، مالیه عمومی و قوانین و مقررات مالیاتی    که دقیقاً با توجه به منابع  آزمون ذکر شده : فایل منبع تخصصی شامل درس و تست اقتصاد خرد و کلان ، درس و تست حسابداری صنعتی ،  درس  و تست حسابداری عمومی ( اصول حس ...

دانلود منابع تخصصی مالیاتی 94


دانلود منابع


دانلود نمونه سوالات تخصصی


دانلود منابع امور مالیاتی


استخدامی سازمان امور مالیاتی 94


جزوات